FórumKasinaWild Pharao Casino - všeobecná diskuze

Wild Pharao Casino - všeobecná diskuze (strana 6)

před 2 roky od macan96
|
70060 zobrazení 348 odpovědí |
|
1...5 6 7...18
Přidat příspěvek
NewkirkOnLy
před 2 roky

4 týdny jsou zatím sen, čekáme už přes 1 měsíc 😂 Ale fakt mám pocit, že pečetí. Právě proto, že na licenční úřady chodilo tolik stížností.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Škoda, že už taky čekám 4 týdny a brzy půjdu na pátý. Jsem hluboce zarmoucen jedinou dobrou zástupkyní podpory, kterou jsem tam měl, je christina a hodně mi pomohla Peter a další podpora mě prostě poslala na zeď a to je pošta s platbami, která vůbec nereaguje, ale neumí víc než že. Čekám na mail od platebního týmu, protože by hledali, kde je moje platba. Upřímně se bojím, že jsem byl podveden a nemyslím si, že už dám žádnému jinému kasinu šanci. Možná to tak mělo být... pokud do 1 týdne neobdržím e-mail, uchýlím se také k použití úřadů. Oprávněně jsem chtěl zanechat dobrou recenzi, ale upřímně to s těmito výsledky výplaty nemohu udělat. Jsem opravdu zlomený srdcem a abych byl spravedlivý, cítím se zrazen, protože jsem tam také musel nechat své osobní údaje. Pokud se to stane s výplatami, ani se svými informacemi se necítím bezpečně. Opravdu doufám, že peníze přijdou na můj bankovní účet, abych je konečně mohl pořádně zhodnotit.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
NewkirkOnLy
před 2 roky

4 týdny? wow, to je šílené!!

Automaticky přeloženo:
petitgamer
před 2 roky

výplata je mi potvrzena od 27. dubna a marně na ni čekám...

Automaticky přeloženo:
boraaax
před 2 roky

Hmm, takže se zdá, že licenční úřad už také nekomunikuje. Nebo co vy?

Automaticky přeloženo:
Phil89
před 2 roky

Potřebují trochu déle, na formuláři je napsáno 3-6 týdnů, už jsem dostal 2 odpovědi, už to přeposlali na wildpharao a pak se mi ozvěte, už je to týden.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Tak jsem teď taky podal stížnost na licenční úřad.., upřímně řečeno, už nemám naději, že dostanu peníze... ale doufám, že úřad obchod zavře....

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Tak jsem teď taky podal stížnost na licenční úřad.., upřímně řečeno, už nemám naději, že dostanu peníze... ale doufám, že úřad obchod zavře....

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Nejsem si jistý, že licenční úřad může něco takového udělat. Mohou si odebrat licenci, to je jisté.

I když ani zdaleka nevěřím, že by to udělali.

Udržujte nás aktuální.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Od půlky dubna jsem čekal na své peníze 2000 eur, na chatu jsem se pak ptal, proč jsem dostal email, na který mi stejně nikdo neodpověděl. Zaměstnanec pak řekl, že jdou také k zubaři na výměnu pneumatik, mám to pochopit, že chat nic neumí a počkat, až přijdou peníze. Převod z banky se vám nepodařilo urychlit. Moje peníze byly údajně převedeny týdny. Na dotaz v chatu, že bych chtěl potvrzení o platbě, mi bylo řečeno, že nemůžeme, kontaktujte emailovou adresu. Toto kasino je dokonalým dvorním obchodem. Špatné je, že na Twitchi stále inzerují 2 až 3 streameři. A když říkáte, že máte problémy s kasinem... ano, jejich výplata trvá déle, ale to sem do chatu také nepatří. Takže tyto streamery také nechají lidi narazit na vlastní nože. To je ta smutná část. A nikdo nemůže zastavit toto kasino.

Automaticky přeloženo:
Marco1409
před 2 roky

Hej, kteří streameři inzerují kasino? Máte pro mě nějaké informace?

Automaticky přeloženo:
Marco1409
před 2 roky

Přejděte prosím do svého profilu, poté do historie plateb a tam uvidíte, co se stalo s vašimi penězi.

Pokud je uvedeno odmítnuto, bylo rezervováno zpět. Pokud je uvedeno výplata a úspěch, je to na vašem účtu. Zkontrolujte také svůj bankovní účet, abyste se ujistili, že je to ten správný!

Promiň, psal jsem pro Vulkan Vegas. Ale možná je to podobné i ve vašem kasinu.

V každém případě si myslím, že je to drzé, co ti říkají.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
schreiter1910
před 2 roky

Od 09.05 jsem také zpracován a převeden a dosud jsem neobdržel žádné peníze.

dělají si co chtějí a projde jim to

Automaticky přeloženo:
schreiter1910
před 2 roky

Dobrý den, není to moje první výplata tam, s účtem je vše v pořádku. Kdyby to takhle udělali poprvé, nezaplatil bych ani korunu navíc. Zdá se, že jde nyní o podvod v kasinu, mnoho hráčů to zažilo. To se dočtete ve stížnostech. Vše jednoduše nastavíte na placené . A odtlačit banku od místa, kde to nemohli ovlivnit.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

taky si to myslím


Přišly mi první 2 platby, toto je moje třetí, čekám na ně od 27.4.(vyřízeno od 27.4.) ale do dneška žádné peníze nepřišly.

Automaticky přeloženo:
boraaax
před 2 roky

Ptej se! Kasino musí mít také reklamační kancelář!

Automaticky přeloženo:
schreiter1910
před 2 roky

😂😂😂😂😂😂😂😂

Automaticky přeloženo:
Phil89
před 2 roky

???

Automaticky přeloženo:
schreiter1910
před 2 roky

Toto kasino na nic nereaguje. V Casino Guru existuje více než 40 otevřených stížností. Renomovaná kasina určitě mají reklamační kancelář. Divoký faraon rozhodně ne. Bohužel zde nikdo své peníze nedostane

Automaticky přeloženo:
Phil89
před 2 roky

je mi to moc líto. Znám to z Vulkan Vegas. Ve skutečnosti to myslí vážně. Ale věci se mi trochu zkomplikovaly.

Teď už alespoň vím, že nikdy nebudu hrát Divokého faraona!


Všechno nejlepší a třeba ti to přes GURU ještě půjde.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Wildpharao mi dnes zablokoval účet... Předpokládám, že jsi dostal mail od lineckých úřadů...

Automaticky přeloženo:
1...5 6 7...18
Jít na stránkuz 18 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky