před 2 roky
Upřímně řečeno, nesmí to mít nic, je to stránka online kasina, ne Státní úřad.
😔
Frankly, It must not have anything, it's the online casino site, not the State Office.
😔
0
Upřímně řečeno, nesmí to mít nic, je to stránka online kasina, ne Státní úřad.
😔
Frankly, It must not have anything, it's the online casino site, not the State Office.
😔
Také dostávám spam s bonusovými nabídkami, včera dokonce 200% speciální bonus přes e-mail a 4 nebo 5 dalších nabídek. To je tak pobuřující, že také inzerují nový bonus. Zde v Casino Guru je nyní otevřeno 41 stížností. Dluží nám všem peníze a inzerují nové bonusy, jedná se o úmyslný podvod. A nikdo s tím nic nedělá.
I get spammed too with bonus offers, yesterday even 200% special bonus via email and 4 or 5 other offers. This is so outrageous, they also advertise a new bonus. Here at Casino Guru there are now 41 complaints open. They owe us all money and advertise new bonuses this is deliberate fraud. And nobody does anything about it.
Ich werde zu gespamt mit Bonusangeboten , gestern sogar 200% Spezial Bonus über email und 4 oder 5 andere Angebote. Das ist so unverschämt , sie werben auch mit einem neuen Bonus . Hier bei Casino Guru sind mittlerweile 41 Beschwerden offen. Sie schulden uns allen Geld und werben mit neuem Bonus das ist vorsätzlicher Betrug . Und keiner macht was daran.
Je to opravdu tak, taky mi přišly 2 emaily 😂😂 ale žádná reakce na platbu. jsou dosaženy 2 měsíce.
That's really the case, I also got 2 emails 😂😂 but no reaction to payment. 2 months are reached.
Das ist echt so, ich hab auch 2 Mails bekommen 😂😂 aber keine Reaktion auf Auszahlung. 2 Monate sind erreicht.
To nejlepší, co mi bylo řečeno v chatu, se mnou bude komunikovat pouze prostřednictvím e-mailu
The best I was told in the chat would only be communicated with me via e-mail
Das beste mir hat man im Chat gesagt mit mir würde nur noch über E-Mail kommuniziert
Budou na mizině a teď si s sebou chtějí vzít co nejvíc. Nic jiného si nedovedu představit, protože už nikdo nic neplatí
They'll be broke and now they want to take as much as they can with them. I can't imagine anything else because nobody gets paid anything anymore
Die werden Pleite sein und wollen jetzt noch soviel es geht mitnehmen.. Was anderes kann ich mir nicht vorstellen da überhaupt keiner mehr etwas ausgezahlt bekommt
ale na žádný email nereagujte
but do not respond to any email
aber reagieren auf keine Mail
Oficiálně je to pro mě 5 týdnů. Ztratil jsem veškerou naději.. Vložil jsem 500 eur.. Nedokážu si představit, že by lidé dali ještě víc.
Officially 5 weeks for me now. I lost all hope.. Putted in 500 euros.. I cant imagine for the people that even putted more..
Čekání na 4000, které bylo zpracováno 9.5. Doufám, že právě teď mají spoustu problémů, ale po nějaké době začnou vyplácet krok za krokem.. již jim bylo přijato 5 000 EUR (trvalo to nějakou dobu), také začali se stížností a doufám, že mohou pomoci, ale pokud to neudělají nezačne brzy vyplácet, nikdo tam nebude hrát dál..
Zůstalo mi na účtu 15 000, takže pokud peníze, na které čekám, budou pryč, doufám, že to nakonec uvedou do pořádku a možná, že něco z toho dostanu.
Waiting for 4000 that was proccesed 9/5. I hope that they have a lot of problems right now but after some time they will start to payout step by step.. have had 5000 euro already reccived (took some time) started a complaint aswell and hope they can help, but if they don't start to payout soon no one will keep playing there..
Have 15000 left on my account aswell so if the money i'm waiting for is gone I hope they get things right in the end and mayby I can reccive some of that insteed.
Přemýšlel jsem o netentu, play n go a dalších poskytovatelích, chtějí být součástí kasina, které podvádí lidi? Není možné je kontaktovat a možná to rozjede divokého farao, pokud se poskytovatelé začnou ptát?
Nemám ponětí, jak to funguje, jen myšlenka..
I thought about netent, play n go and other providers, do they want to be part of a casino that scamms people? Is it not possible to Contact them and mayby that Will get wild pharao going if the providers start to ask questions?
No clue how that workes just a thought..
Ahoj,
že jich tam máte docela dost. Omlouvám se, ale v tuto chvíli bych nebyl příliš optimistický, pokud jde o odškodnění. Upřímně řečeno, tito poskytovatelé her nejsou s kasinem vázáni žádným způsobem, který by mohl pomoci s čekajícími výběry, proto je zde licenční orgán.
Podrobnosti najdete zde:
Tento úřad můžete kontaktovat sami. Někteří hráči to dokázali, takže se k nim můžete přidat, pokud chcete.
Hello,
that a quite an amount you have there. I'm sorry but at the moment I would not be much optimistic when it comes to compensation. Frankly, those game providers are not bound to the casino in any way that could help with the pending withdrawals, this is why the licensing authority is here.
You can find the details here:
You can contact this authority yourself. Some players did it, so can join them if you want.
Dobrý den, toto jsou informace, které náš kolega Adam obdržel od jejich licenčního úřadu:
"Milý Adame,
Jsou u nás držiteli licence. V současné době jsou přezkoumávány a jejich licence je v tuto chvíli pozastavena. Jakmile dokončíme kontrolu tohoto operátora, stav brzy aktualizujeme.
pozdravy
Oddělení shody
Gaming-Curacao.com"
Hi, this is information that our colleague Adam received from their licensing authority:
"Dear Adam,
They do hold a license with us. They are currently under review and their license is suspended at the moment. We will be updating the status shortly once we have completed our review of this operator.
Regards
Compliance Department
Gaming-Curacao.com"
Skončil jsem s tím nesmyslným čekáním. Kontaktoval jsem poštu; complaints@gaming-curacao.com
5 týdnů a 0 odpovědí je směšné a neuctivé vůči jakémukoli zákazníkovi! Neposkytnu jim dobrou recenzi, dokud nedostanu své peníze.
I'm done with this pointless waiting.. I've contacted the mail; complaints@gaming-curacao.com
5 weeks and 0 responses is ridiculous and disrespectful to any customer! I won't give them any good review until i receive my money.
To musí být dobré ne?
Pokud chtějí licenci zpět, budou muset začít s výplatou?
Pokud to neuděláte, peníze jsou ztraceny, myslím🙁
That's has to be Good right?
If they want the license back they will have to start with the payout?
If the don't the money is lost i guess🙁
ahoj Danieli,
licence byly zatím odebrány, ale jak mohou stále inzerovat s tolika bonusy? To je směšné….
ty peníze, které tu někteří vyhráli včetně mě, to asi nikdy neuvidíme....
Hi Daniel,
the licenses have been withdrawn so far, but how can they still advertise with so much bonus? That's ridiculous….
the monies that some have won here including me, i guess we'll never see that....
Hallo Daniel,
die Lizenzen soweit enzogen, aber wie können die noch mit soviel Bonus werben ? Das ist doch lächerlich….
die Gelder die hier einige gewonnen haben einschließlich mir, ich glaube wir werden das nie sehen….
Kluci, nerad se opakuji, ale zapomeňte na vaše peníze. Nyní přijdou o licenci a zkrachují. Pravděpodobně nemají peníze ani na to, aby zaplatili vítězům jejich peníze. Kapka je nasávána. Už jsem se svou cenou skončil, čekám od 9. května. Pamatujte, že na Curacau je všechno možné přilákat lidi a vyváznout z toho bez újmy
Guys, I hate to repeat myself but forget your money. They will now lose their license and go bankrupt. They probably don't even have the money to pay the winners their money. The drop is sucked. I've already finished with my prize, I've been waiting since May 9th. Remember, in Curacao everything is possible to attract people and get away with it unscathed
Leute, ich wiederhole mich ungern aber vergisst euer Geld. Die werden die Lizenz jetzt verlieren und Insolvenz gehen. Die haben wahrscheinlich nicht mal die Kohle um den Gewinnern ihr Geld auszuzahlen. Der Drops ist gelutscht. Ich habe mit meinem Gewinn auch schon abgeschlossen seit 09.5 warte ich.. Merkt euch, in Curacao ist alles möglich um die Leute anzuziehen und unbeschadet davon zukommen
Na druhou stranu to teď řešíte alespoň licenční úřad. Mohou mít mnoho podobných e-mailů jako ten váš a na všechny odpoví, jakmile dospějí k nějakému závěru. Předpokládám, že by to s kasinem neřešili, kdyby si nepřečetli váš email a další emaily od hráčů.
Samozřejmě by bylo hezké dát vám stručnou odpověď potvrzující, že dostali váš e-mail a že to prošetří, ale ano...je to tak.
On the other hand, you now at least the licensing authority deals with it. They might have many similar emails to yours and they'll just reply to all of them once they reach some conclusion. I suppose that they wouldn't deal with the casino if they didn't read your email and other emails from players.
Of course, it would be nice to give you a brief reply confirming they received your email and they're going to investigate it, but yeah...it is what it is.
To je i můj odhad. Kasino bylo podle našeho hodnocení špatné ještě předtím, než se zde diskutovalo o všech problémech s chybějícími výběry. Neřekl bych tedy, že dostanete zaplaceno, ale řekl bych, že by to stále mohlo být možné, protože úřad to řeší.
That's my guess as well. The casino was bad according to our rating even before all of the issues with the missing withdrawals were discussed here. Thus I wouldn't say you'll get paid, but I'd say it might be still possible since the authority is dealing with it.
Licence byla nyní oficiálně odebrána Wild Pharaoh. Na jejich domovské stránce nic víc nenajdete. Ale přesto můžete své kasino provozovat i nadále bez licence a bude tam dost lidí, kteří tam budou vkládat
The license has now been officially removed from Wild Pharaoh. There is nothing more to be found on their homepage. But still, you can continue to operate your casino without a license and there will be enough people there who will deposit there
Die Lizens wurde jetzt auch Offiziell bei Wild Pharao rausgenommen. Es ist nichts mehr bei ihnen auf der Homepage zu finden. Aber trotzdem, sie können auch ohne Lizenz ihr Casino weiter betreiben und es werden genug Leute da sein welche dort einzahlen dann
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.