FórumKasinaWild Fortune Casino - všeobecná diskuze

Wild Fortune Casino - všeobecná diskuze

před 2 roky od oliver43211
|
4866 zobrazení 21 odpovědí |
|
1 2
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Wild Fortune Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 roky

Dobrý den, jaké divoké štěstí labert je opravdu jen odpad, zpracovávalo se to od 26.8.2022 a hlásilo 3 až 5 dní, nyní uplynulo 10 dní a nejsou na něm žádné peníze žádná banka nepotřebuje více než 10 dní na zaslání peněz, banky je musí poslat 24 až 48 hodin, jak můžete zcela jasně vidět, že toto kasino je naprosto pochybné a podvádí vkládající zákazníky, protože guru nemůže pochopit, že nakonec nezasahují

Automaticky přeloženo:
oliver43211
před 2 roky

Ahoj,

Chápu, že máte pocit, že není v pořádku čekat celých 14 dní na KYC a výběr. Na druhou stranu vidíte, že tato doba je nezbytná. Dovolte mi zmínit, že předpokládané časy většinou uvedené ve všeobecných podmínkách nezahrnují KYC. První odběr je obvykle nejdelší.

Vždy můžete požádat kasino o ověření ihned po registraci a ušetřit čas při prvním výběru. Co si o tom myslíš?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobrý den, právě jsem mluvil se zákaznickým servisem a teď najednou říkají, že jsou problémy, budete je udržovat aktuální je jasné 26.8.2022 řekl jsem e-mailem, že vše je schváleno a peníze jsou pryč, že každý den je vše dokončeno nyní po 11 dnech Jakmile jsou problémy, je jasné, že toto kasino je úplný podvod a přijde mi smutné, že kasina jsou vždy chráněna, ačkoli renomovaná kasina vyplácejí maximálně do 48 hodin a jsem přímo ověřen kyc o dalších kasina

Automaticky přeloženo:
oliver43211
před 2 roky

Ahoj.

Upřímně řečeno, pokud kasino vidí nějaký problém, musí být nejprve odstraněno, řekl bych, že je to docela normální postup a každé kasino musí provést vlastní kontrolu účtu a KYC.

Co se zdá být podle kasina špatně, prosím?

Jen si uvědomte, že podvodné kasino vůbec neplatí.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Nevím, že jsem řekl, že peníze ještě nejsou, zkontrolujeme to, to je vše, co znovu uvidíme, ale co nemůže být v kasinu v pořádku, jsou vždy problémy s výplatami a to je to, co jsem zde četl. čas, přesto to bereš vážně

Automaticky přeloženo:
oliver43211
před 2 roky

Ahoj,

Myslím, že jste napsal, že kasino našlo problém. Byli jste o tom informováni, prosím?

Řekl bych, že je důležité pochopit, co se děje.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

řekli, že se ještě někdy setkají

Automaticky přeloženo:
oliver43211
před 2 roky

Promiňte, nerozumím.

Můžete prosím vložit původní informace? Přednostně vložte text do příspěvku, aby mohl být v případě potřeby automaticky přeložen.

Děkuji.


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

jako kdyby to bylo přes live chat, někdy příští týden se ozvou e-mailem. Myslím, že je opravdu smutné, že nikdo nepomáhá a vždy musíte být ohleduplní ke kasinům, potřebujete svůj čas, ale jako vkladatel je tu vždy bez ohledu na to

Automaticky přeloženo:
oliver43211
před 2 roky

Rád bych vám pomohl, prostě nechápu v čem je problém. Jde o nějaký dokument, který nemůžete poskytnout? Můžete mi odpovědět, prosím?


Dále mi dovolte zopakovat:

Vždy můžete požádat kasino o ověření ihned po registraci a ušetřit čas při prvním výběru .



Automaticky přeloženo:
před 2 roky

opět jsem ověřený s kfc a to není bod, na který jsem se ptal v živém chatu, proč tam peníze stále nejsou, nevědí a zkontrolují je a měli by počkat na e-mail o aktualizacích, je to úplné vykradení kasina správně ve vážném

Automaticky přeloženo:
oliver43211
před 2 roky

Aha, už to chápu, pokud nevíte, v čem je problém, bohužel nemohu poskytnout svůj pohled na věc.

Podle Vaší reklamace zbývají 3 dny, poté bude odstoupení splatné. Doufejme, že výhry dorazí do pátečního pozdního odpoledne.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Sbohem.

Začal jsem vkladem, ale stránka mi nedovolila se zaregistrovat. Také nechápali, proč není úspěšná registrace, pouze vklad. Zpočátku byl zákaznický servis velmi vstřícný, ale pak se zasekl. Veškerá komunikace od nich se mnou ustala. Několikrát jsem jim poslal e-mail a poslal bankovní potvrzení o vkladech, ale žádná odpověď. Nyní od celé věci uplynul více než týden a nedošlo k žádnému kontaktu.

Opravdu nedoporučuji hrát zde. Záloha je v pořádku, ale na oplátku si budete olizovat prsty. Když jsem začátečník, nevím, co mám dělat, když jsou tam ještě peníze.

Automaticky přeloženo:
painajainen1
před 4 měsíci

Pokud tam máte peníze a nemůžete se zaregistrovat, jak je možné, že můžete vkládat? Na jakém účtu máte peníze, když se vám ho nepodařilo vytvořit? Je docela zvláštní a rozhodně ne příjemné, pokud kasino nereaguje. Ale zkuste mi to prosím vysvětlit a uvidíme, jestli vám pomůžeme.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Šel jsem tedy na stránku Wild Fortune a kliknul na registraci, když uprostřed stránky vyskočila „bublina" s vkladem. Provedl jsem zálohu, ale nic jiného jsem nedostal. Mluvil jsem s 5 různými lidmi a prošel různými možnostmi a žádný z nich mi nedovolil se na stránce zaregistrovat. Překvapilo to i všechny konverzační partnery. Slíbili, že na to přijdou, ale od prvního rozhovoru uplynulo 12 dní a nic nebylo slyšet. Poslal jsem jim také video, co se stane, když se pokusím zaregistrovat. Poslal jsem jim také zálohové listy, ale žádná odpověď.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

Nevím kam se ty peníze poděly?? Alespoň se mi nevrátili na účet.

Neexistuje žádný způsob, jak získat video připojené k této zprávě jako přílohu, která ukazuje můj pokus o registraci herního účtu.

Automaticky přeloženo:
painajainen1
před 4 měsíci

No, to mi taky přijde extrémně divné a absolutně nechápu, proč se to s tebou nepokusili vyřešit a teď tak dlouho čekáš na odpověď. Tohle by se rozhodně stávat nemělo a na druhou stranu bych asi nikdy nikam nevložil, pokud bych tam neměl účet.

V tomto případě bych vám tedy doporučil otevřít stížnost u nás na našem webu, stačí kliknout zde na tento odkaz .

Náš tým to prošetří a uvidí, kam to jde.

Myslíte, že do toho půjdete?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

Aniž bych věc dále otevíral, chci peníze zpět, protože jsou pro mě, ale i kdyby to šlo do her, je to pro mě hodně peněz.

Moc děkuji za rady a pomoc.


A ten odkaz je nějak vadný, protože jsem přes něj nemohl reklamovat. Minulou sezónu jsem to trochu udělal.

Upraveno autorem před 4 měsíci
Automaticky přeloženo:
painajainen1
před 4 měsíci

Jste vítáni a doufám, že vaše peníze nějak projdou. I když si myslím, že by to mohlo být složitější.

Co se týče odkazu, omlouvám se, ale jelikož se vám podařilo otevřít stížnost , tak je vše jak má být.

Pokud budete mít nějaké další novinky, budu tady a klidně mi dejte vědět.

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky