DomůFórumKasinaVýběr z kasina Frumzi

Výběr z kasina Frumzi (strana 2)

 od basilis7229
|
6 119 zobrazení 30 odpovědí |
|
1 2
Radka

Nabízet takovou nabídku je podvod, nevím, že když použijete bonus, který vyprší po 5 minutách, tak můžete vyhodit peníze rovnou z okna, to je podvod. Špatná věc je, že další čísla se sčítají s množstvím peněz, které se chcete bavit, a ne na 5 minut. Takové bonusy by se ani neměly nabízet, protože je to podvod. Čistý úlet

Automaticky přeloženo:

filefilefilefile

Automaticky přeloženo:
bergenina4

Ano, chápu to a taky mi to přijde divné, ale myslím, že Radka měla dobrý postřeh a bonusová nabídka mohla trvat týden a vy jste ji vzal těsně před jejím koncem, jak vidím na prvním screenshotu.

Každopádně, protože máte stížnost, budeme muset počkat a uvidíme, co kasino řekne a jak celou věc vysvětlí, protože zatím jsem také viděl, že řekli, že váš bonus vypršel.

Takže opravdu doufám, že se vše vyřeší. Budu držet palce. 🤞


Automaticky přeloženo:

S tímto konkrétním kasinem mám také špatnou zkušenost. Je to 4-5 dní, co jsem požádal o výběr téměř 40 eur a i když je na webu jasně uvedeno, že výběr trvá 1-3 pracovní dny, není tu nejmenší aktualizace, můj požadavek se stále zpracovává na podpoře, oni řekněme jen automatizovaný vím, že chtějí 3 dny a já už čekám 5 dní. Také pro velmi malá množství není potřeba žádná identifikace. Bohužel si na své peníze počkám a toto konkrétní kasino už si nikdy nevyberu

Upraveno
Automaticky přeloženo:
poltsinho1926

Ahoj, myslím, že by na stránce neměli mít uvedeno, že výběry jsou rychlé, pokud tomu tak není.

Na druhou stranu si myslím, že nečekáte tak dlouho, takže řeknu, že dáváme kasinům 14 dní na vyřešení procesu výběru. Proto pokud se do té doby nic nezmění, nemáte žádnou aktualizaci a nemáte peníze, určitě se ozvěte.

Také bych se snažil průběžně informovat o výběru, ale pokud vám kasino neposkytne jinou odpověď než šablonu, bude to pravděpodobně obtížné.

Budu však čekat na vaši další odpověď a doufám, že bude pozitivnější.

Automaticky přeloženo:

Ahoj, už dva týdny čekám na vysazení na Frumzi ale nic. Můžete mi pomoci? Nechci o to přijít, je to hodně peněz. Díky

Automaticky přeloženo:
mihaj14

Dobrý den, vidím, že jste již podal stížnost , což je dobrý krok.

Dalo vám však kasino nějaký důvod, proč to tak je a stále vám nevyplatilo peníze? Bylo nutné, abyste to ověřovali, nebo ne?

Řekni mi trochu víc.

Automaticky přeloženo:

Dobré ráno, bohužel mi zatím nic nepřišlo, moje výběry nebyly ani potvrzeny, zákaznický servis vždy reaguje jinak, teď prý mají mnoho žádostí o výběr a být trpělivý, nyní uplynulo 13 dní a nic. Můj účet nepotřebuje ověření. Budu vás aktualizovat a v případě potřeby mi pomozte

Tisíc díky

Automaticky přeloženo:
mihaj14

Určitě se o to pokusíme, pokud vám kasino nyní nevyplatí. Kasinům dáváme 14 dní a zítra v podstatě dojdou, takže kasino brzy kontaktujeme.

Snad to vyřešíme.

Automaticky přeloženo:

Dobré ráno, abych vás informoval, ještě ani nepotvrdili mé výběry.

Automaticky přeloženo:
mihaj14

No, vidím, že se nic nezměnilo. Budeme muset počkat na Veroniku a až se k vám dostane, budete mít další instrukce, zda ještě něco potřebuje nebo ne. Pokud ne, váš případ bude přidělen někomu, kdo bude kontaktovat kasino a vyzve ho k odpovědi na stížnost.

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky