Nikdy bych nevěřil, že takový bonus existuje... 🤔
Jediný druh rozumnější nabídky, který mě za takových okolností napadá, by byl, že bonus skončil bez ohledu na to, kdy jste jej obdrželi. Například nabídka byla k dispozici zhruba týden, ale vy jste ji využili těsně před vypršením platnosti. Upřímně řečeno, neznám přesné podmínky pro bonusy a přiznám se, že je to jen něco, co mě napadlo.
Tak či onak, jsem přesvědčen, že provozovatel chatu by se mohl více snažit vysvětlit vám tento problém (ať už to bylo cokoliv), abyste se necítili odstrčeni.
Zaznamenali jsme vaši stížnost , takže je před námi jistě spousta otázek. Když už jsme u toho, mohl byste si prosím znovu přečíst stížnost? Nick bude hledat odpovědi a upřímně řečeno, pár vám jich uniklo, řekl bych.
Děkuji mnohokrát! Těším se na vysvětlení kasina, i když...
I would never believe such a bonus existed... 🤔
The only kind of better-sense offer I can think of in such circumstances would be that the bonus ended regardless of when you received it. For example, an offer was available for a week or so, but you took it just before the expiration. Frankly, I'm not familiar with the exact bonus terms, and I admit it's just something that crossed my mind.
One way or another, I'm convinced the chat operator could, however, make a bigger effort to explain this issue (whatever it was) to you, so you don't feel pushed away.
Spotted your complaint, though, so surely, there are lots of questions ahead of us. Speaking of which, could you please read the complaint again? Nick will be looking for the answers, and frankly, you missed a few, I'd say.
Thank you very much! I'm looking forward to seeing the casino's explanation, though...
Automaticky přeloženo: