FórumKasinaVýběr z kasina Frumzi

Výběr z kasina Frumzi

před 11 měsíci od basilis7229
|
3861 zobrazení 24 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před 11 měsíci

Ahoj hoši ! Požádal jsem o výběr z mého účtu v kasinu frumzi! Může mi někdo odpovědět, kolik dní to trvá a jestli měl nějaké problémy s výběry?? Čtu, že jsou problémy s výběry a zpoždění s ověřováním

Upraveno autorem před 11 měsíci
Automaticky přeloženo:
basilis7229
před 11 měsíci

Dobrý den, také jsem si všiml, že je otevřeno několik stížností na toto kasino a také se týkají zpožděných plateb.

Každopádně, jak dlouho už trvá vaše situace s odnětím? Na vyřešení takového procesu dáváme kasinům 14 dní, proto se ptám. Zkoušeli jste požádat podporu, proč to trvá tak dlouho? Byl váš účet již ověřen?

Dej mi vědět.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

Ahoj můj příteli!! Na můj požadavek uplynulo pouze 24 hodin, ale čtu stížnosti a varuji!! Pokud potřebují 3–4 dny na kontrolu mé žádosti a 3–4 dny na ověření mého účtu, pak trvá 10–12 dní, než uvidí peníze na bankovním účtu! To je nepřijatelné

Automaticky přeloženo:
basilis7229
před 11 měsíci

Ahoj!

Řekl bych, že byste se neměli nechat příliš přesvědčit něčím, co se vám ještě nikdy nestalo. 🙂

Pokud to chápu správně, pro vás to byl jen jediný den. Myslím, že to je prozatím docela přijatelné, co říkáte?

Ach jo, máme tu víkend, takže se možná připravte na pauzu, ale opakuji, buďte v klidu.

Nic vážného se ti teď neděje. 🙏

Informujte nás o svém pokroku. Doufám, že vaše temné návrhy neožijí!

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Dobře, zůstaňte naladěni kluci!! Budu kontaktovat kasino v příštím týdnu (úterý) a budu vás informovat, abyste zjistili, zda mi můžete pomoci!!

Automaticky přeloženo:
basilis7229
před 11 měsíci

Jasná věc! budeme tady. Držím vám palce! 🤞🤞

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ahoj hoši ! Uplynuly 3 dny od mé žádosti o výběr z minulého čtvrtka...v živém chatu mi řekli, že klid bude zpracováno...tolik času na jeden výběr, zdá se, že nechtějí platit klientům, když vyhrají!

Automaticky přeloženo:
basilis7229
před 11 měsíci

Ahoj!

I když je mi to líto, zabere to tolik času, alespoň ve vašich očích. Mohu mít prozatím několik doplňujících otázek?

Snažil jsem se zjistit, zda vaše ověření skončilo úspěšně.

Nebo jste možná již někdy provedli výběr?

Ptám se jen proto, že Jaro zmínil limit, který uplatňujeme v takových situacích, kdy funkce stížnosti může znít jako řešení, takže pokud byl váš účet úspěšně ověřen, byla zkontrolována vaše herní historie, váš výběr byl schválen kasinem a stále máte Pokud neobdržíte své výhry do 14 dnů od žádosti o výběr, zasáhneme a uděláme maximum, abychom vám pomohli .

Podělte se prosím o další podrobnosti týkající se procesu ověření 🙏


Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Dobrý den, mám problém s kasinem. Požádal jsem o vrácení mého vkladu a účet byl bez důvodu uzavřen. file

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Prosím, právě jsem se zaregistroval, potřebuji více světla v kasinu

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ahoj

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Dobrý den, mám problém s kasinem. Požádal jsem o vrácení mého vkladu a účet byl bez důvodu uzavřen. file

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

nevím proč byl můj účet zrušen, jen požádám o zálohu a můj účet je uzavřen proč. Už měsíc čekám na odpověď, proč se můj účet uzavírá, pouze mi odpověděli v chatu, protože to se kontroluje.

To říkají jen proto, aby se vyhnuli výplatě peněz, které vyhráli.



Automaticky přeloženo:
marcelinaolichowska0
před 9 měsíci

Ahoj.

Víte, řekl bych, že bychom mohli použít více podrobností o tomto tématu. Pokud vám nevadí, že se ptám, kromě žádosti o vrácení peněz, dělo se mezi kasinem a vámi ještě něco? Proč si myslíte, že by vám měla být vrácena částka, prosím?

Každopádně i vaše stížnost čeká na aktualizaci, klidně tak udělejte zde 👈👈

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Prosím, právě jsem se zaregistroval, potřebuji více světla v kasinu

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Na tomto konkrétním? Jistě, ale zdá se, že kasino není otevřené. 🤷‍♀️

Přesvědčte se sami 👈

Zaregistrovali jste se tam?


Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Dobrý den, požádal jsem o výběr své výhry, čekal jsem týden, ale nepožadovali žádné dokumenty, po týdnu jsem se nemohl přihlásit, vstoupil jsem do chatu a kasino mi oznámilo, že účet byl uzavřen .Ptal jsem se, proč řekli, že dostanu email, už je to měsíc a žádná odpověď.



Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ahoj všichni, nedávno jsem v tomto kasinu (Frumzi) vyhrál kolem 8000 €. 1000 € lze snadno vyplatit. Nyní však byl můj zůstatek změněn na měnu Kv. Částka konverze je výrazně nižší. Už nefunguje ani jedna hra. Co můžu dělat?

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Dobrý den, požádal jsem o výběr své výhry, čekal jsem týden, ale nepožadovali žádné dokumenty, po týdnu jsem se nemohl přihlásit, vstoupil jsem do chatu a kasino mi oznámilo, že účet byl uzavřen .Ptal jsem se, proč řekli, že dostanu email, už je to měsíc a žádná odpověď.



Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ahoj. Tato nepříjemná situace mě mrzí a jsme s vámi, stížnost jste podali zde s naším týmem. Vždy dělají maximum pro to, aby byl každý případ vyřešen co nejdříve. Vždy záleží samozřejmě i na kasinu, jak, kdy a zda bude reklamace řešena. Jde o to, jaké informace jsou schopni poskytnout našemu reklamačnímu týmu a na druhé straně záleží i na každém hráči, zda bude spolupracovat a poskytne všechny potřebné dokumenty. Takže momentálně se bohužel nedá nic moc dělat, jen čekat, jak náš reklamační tým s vaším případem naloží. Vím, že to není jednoduché, ale držme jim palce, ať brzy zjistí, o co přesně jde.

Je to váš první pokus o výběr v tomto kasinu, mohu-li se zeptat? Měli jste náhodou nějakou aktualizaci z kasina? Počkám na vaši odpověď 🙂.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Dejte si pozor na toto podvodné kasino, největší podvodník všech dob. Vložil jsem 30 eur a použil 200% bonus a pak tam měl 90 eur. Hrál jsem 5 minut a pak jsem se krátce odhlásil, protože jsem musel přestupovat. Pak na mém účtu bylo ještě 78,25 eur. Když jsem se po 5 minutách přihlásil, můj účet byl nastaven na nulu. Napsal jsem na podporu 100x a byli hloupí. Pak jsem se podíval a řeklo mi, že bonus vypršel. Nabízejí bonusy Dají vám pouze 5 minut a poté vás nastaví na nulu. To je podvod a radím všem, aby neplatili. Pak raději vyhoďte peníze do kanálu nebo s nimi udělejte něco jiného dobrého. Ale vy prostě nic neplatíte, největší podvodný podvod všech dob. filefilefilefile

Automaticky přeloženo:
bergenina4
před 8 měsíci

Nikdy bych nevěřil, že takový bonus existuje... 🤔

Jediný druh rozumnější nabídky, který mě za takových okolností napadá, by byl, že bonus skončil bez ohledu na to, kdy jste jej obdrželi. Například nabídka byla k dispozici zhruba týden, ale vy jste ji využili těsně před vypršením platnosti. Upřímně řečeno, neznám přesné podmínky pro bonusy a přiznám se, že je to jen něco, co mě napadlo.

Tak či onak, jsem přesvědčen, že provozovatel chatu by se mohl více snažit vysvětlit vám tento problém (ať už to bylo cokoliv), abyste se necítili odstrčeni.

Zaznamenali jsme vaši stížnost , takže je před námi jistě spousta otázek. Když už jsme u toho, mohl byste si prosím znovu přečíst stížnost? Nick bude hledat odpovědi a upřímně řečeno, pár vám jich uniklo, řekl bych.

Děkuji mnohokrát! Těším se na vysvětlení kasina, i když...

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky