Provozovatele třetích stran na této stránce uvádíme bez provizních ujednání. Jste starší 21 let a máte problémy s hraním? Volejte 1-800-GAMBLER.

DomůFórumKasinaVulcan Vegas Casino - všeobecná diskuze

Vulcan Vegas Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

 od csnift
|
9 986 zobrazení 52 odpovědí |
|
12 3
Cidalia1900

Dobrý den, je nám líto, že máte takové problémy s ověřováním. Musíte poslat nějaké konkrétní dokumenty a co je s nimi špatně? Nejsou jen jasně vidět nebo má kasino jiný důvod k odmítnutí? Jste s nimi stále v kontaktu a snažíte se to vyřešit?

Každopádně jsem viděl, že se vám podařilo u nás otevřít stížnost a pevně věřím, že to s kasinem vyřešíte a své peníze nakonec dostanete.

Určitě mi dejte vědět, pokud máte nějaké nové informace.

Automaticky přeloženo:

Dobrý den, chtěl jsem se zeptat v jakém stavu je ověřovací proces?

14:10


Ahoj! Okamžik, prosím, než zkontroluji vaši žádost.

14:11


Díky za čekání! Nyní jste úspěšně ověřeni.

14:13


Mohu vám dále pomoci?

14:15

Dobře, předně díky za info. Prosím, uvolněte můj účet, abych mohl vybírat a samozřejmě vkládat.

14:16


Okamžik prosím, hned jsem tam s vámi!

14:17

Důvod bekoSuper děkuji

14:17


Promiň, co?

14:17

Omlouvám se za překlep

14:17

Stále nemám přístup k vkladům a výběrům

14:18

Melanie pro vás připravuje odpověď. Zůstaňte prosím v chatu.


Okamžik prosím, hned jsem tam s vámi!

14:21

Ano, žádný problém

14:21

Melanie pro vás připravuje odpověď. Zůstaňte prosím v chatu.


Cidalia Maria Pereira Correia, opravdu se omlouvám, že jsem vás popudil... Opravdu se tisíckrát omlouvám, ale právě jsem zkontroloval systém a ještě nám musíte poslat fotku s vaším průkazem, aby byl váš účet vidět na pozadí.

14:25

Teď jsem to udělal několikrát

14:26


Bohužel fotografie byla zamítnuta. Zkuste to prosím znovu. Je mi tě líto.

14:27


děkuji za zprávu. Pokud máte další dotazy, neváhejte mě kontaktovat. Hezký den.

14:30

To samé


Automaticky přeloženo:
Cidalia1900

Hmm, je možné, že něco, co chce kasino na této fotce jasně vidět, není vidět? Nevím, co jiného by mohlo způsobovat problém, ale toto je běžný problém. Ale museli by nám říct, jak to je, protože bez toho se víc nedozvíme.

Přesto se vaše stížnost stále zpracovává, takže náš tým vám bude maximálně nápomocný.

Automaticky přeloženo:

Nafotil jsem a poslal tolik fotek, ale pořád se mi vymlouvají různé výmluvy. Co nechápu je, že z mého pohledu můžete vidět všechno.

Před velkou výhrou bylo s ověřením vše v pořádku. Vždy jsem se mohl bez problémů stáhnout. Všechno vždy fungovalo dobře. Problémy nastaly až náhle po výhře. Před výhrou, jak již bylo zmíněno, byl můj účet plně ověřen a každý výběr fungoval bez problémů.

Automaticky přeloženo:
Cidalia1900

Ano, taky mi to připadá jako zbytečný problém, který kasino najednou hodně trápí. Ale když mluvíte o různých výmluvách, co vám řekli? Viděl jsem, že kasino také odpovědělo na vaši stížnost a narazilo na různé aplikace, jako je photoshop a podobně, které jste odmítli používat. Tak jsem zvědavý na jejich další reakci.

Automaticky přeloženo:

O Photoshopu nic nevím. Stejně nejsem profík s počítači. Jsem rád, že můžu psát emaily a zvládám opakování věcí. Kromě toho, proč by někdo používal obchod k focení? já tomu nerozumím. K čemu by to bylo dobré pro ověření? Nehlásím se na odlitek modelu, jen pro ověření.

Jak již bylo zmíněno, toto bylo dokončeno již před výhrou a všechny výplaty byly přijaty a vyplaceny bez problémů.

Automaticky přeloženo:
Cidalia1900

Bohužel existuje mnoho hráčů, kteří zneužívají Photoshop, aby získali nějaké peníze, které by ve skutečnosti neměli. Takže se nedivím, že někdy musí být kasina velmi opatrná.

Ale v případech, jako je ten váš, by měli vše důkladně prošetřit a výhru vyplatit, pokud není problém a ověří vás. Snad se tam brzy dostaneme. Právo?

Automaticky přeloženo:

Chtěl bych povzbudit všechny hráče, aby vložili peníze do online kasina Vulkan Vegas!!!

Nejprve je váš účet ověřen (pro malé výběry)

Ale pozor, pokud někdy dosáhnete vyššího zisku, najednou to již nebude ověřeno.

Vulkan Vegas stále odmítá ověření s novými výmluvami, bez ohledu na to, co děláte.

Neexistuje žádný kontakt přes e-mail.

Jediné, co od nich dostanete e-mailem, je reklama

Ale jsou to vaše peníze a stejně se rozhodujete sami.

Jediné co můžu říct je dávat si pozor!!!!

Automaticky přeloženo:
Romi

Tak proč tam jsou přezdívky / e-mailové adresy a také heslo?

Jak tedy zneužít hráčský účet a jak?


Automaticky přeloženo:

Chtěl bych povzbudit všechny hráče, aby vložili peníze do online kasina Vulkan Vegas!!!

Nejprve je váš účet ověřen (pro malé výběry)

Ale pozor, pokud někdy dosáhnete vyššího zisku, najednou to již nebude ověřeno.

Vulkan Vegas stále odmítá ověření s novými výmluvami, bez ohledu na to, co děláte.

Neexistuje žádný kontakt přes e-mail.

Jediné, co od nich dostanete e-mailem, je reklama

Ale jsou to vaše peníze a stejně se rozhodujete sami.

Jediné co můžu říct je dávat si pozor!!!!

Automaticky přeloženo:

Děkuji za váš příspěvek zde znovu.

Právě jsem si uvědomil, že celou dobu píšete do špatného vlákna kasina.

Jak jsem si také ověřil ve vaší stížnosti, odkazujete na Vulkan Vegas a ne na Vulcan Vegas Casino, které je zavřené, že?

Nevadí, jen aby všichni věděli, mohli byste prosím zveřejnit nějaké novinky týkající se vaší stížnosti do správného vlákna ?

Věřím, že to bude opravdu užitečné pro ostatní.

Automaticky přeloženo:

Tak proč tam jsou přezdívky / e-mailové adresy a také heslo?

Jak tedy zneužít hráčský účet a jak?


Automaticky přeloženo:

Bohužel existuje mnoho způsobů, jak toho zneužít.

V poslední době jsme měli mnoho případů, kdy podvodníci například zneužívali e-mailové adresy našich uživatelů.

Je to opravdu smutné.

Automaticky přeloženo:

Dobrý den, jedná se o můj výběr a byl jsem požádán o ověření, které jsem již odeslal. Výběr byl proveden před lety s jinou kartou. Dostal jsem za to pokutu a výhry mi byly zabaveny. Po letech jsem hrál znovu a vyhrál vkladem s vlastní kartou a teď po mně kartu znovu žádají, i když jsme problém vyřešili minule. Nikdo mi nepomáhá, tohle kasino je úplný šmejd.

Automaticky přeloženo:
szj84cdgjx

Ahoj,

Takže říkáte, že v minulosti byly vaše výhry neplatné, protože jste použili kartu někoho jiného, ​​a teď, když jste použili svou vlastní kartu, kasino potřebuje vidět podrobnosti o té druhé kartě? No, to je divné.

Možná je tu stále nějaké nedorozumění.

Mohl byste se laskavě podělit o odpověď nebo požadavek podpory, který jste obdržel? Celá komunikace ohledně této druhé karty by byla skvělá. Možná společně najdeme způsob, jak to vyřešit.

Automaticky přeloženo:
12 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky