Pokud má kasino za cíl rychle získat peníze a pak zmizet, bylo by získání licence na, řekněme, první rok, chytrým a užitečným krokem. Bohužel, pokud nemáte vnitřní zdroj informací, nikdy nevíte, zda se kasino nezkazí. Nemá to však mnoho společného s propagačními akcemi, pokud se mě ptáte.
Dokonce i slušný, ale nezkušený management kasina je schopen vytvořit opravdu sladké nabídky, ale když dojde na výplatu, no, možná zjistí, že to byl trochu nešťastný výpočet 😀.
Surely, if the casino aims to quickly gain money and then disappear, acquiring a license for, let's say, the first year would be a smart and useful step. Sadly, unless you have an inside source of information, you never know whether the casino is going to get spoiled. It has, however, not much to do with promotions if you ask me.
Even a decent yet unexperienced casino management is capable of creating really sweet offers, but when it comes to paying out, well, they might find out it was a kind of an unlucky calculation 😀.
Automaticky přeloženo: