DomůVooZaZa Casino recenze
VooZaZa Casino recenze
Přijímá hráče z České republiky
Bonus bez vkladu:
Nedostupný
Varování (1)
Důležité (1)
Najít službou Google
Platební metody
Zobrazit vše (10)
  • SOFORT Überweisung
  • iDEAL
  • Bitcoin
  • AstroPay
  • Bank transfer
  • Instant Bank Transfer
  • Ripple
  • Tether
Limity pro výběr
 mesíčně
8 000 €
 za týden
2 000 €
Big Game Freaks Limited
2023
> 1 000 000 Kč
Kasino provozováno bez jakékoliv licence!
PřehledBonusy3Uživatelské recenze24Index bezpečnostiDiskuze73Platební metody 10
Varování:Žádná politika reakce na stížnosti
Toto kasino odmítá pomáhat při řešení stížností hráčů. Všechny naše předchozí pokusy o navázání jakékoli spolupráce byly přehlédnuty. Proto je většina nově podaných stížností označena jako nevyřešené a mají negativní dopad na hodnocení kasina.
Důležité: Kasino je provozováno bez licence Toto kasino je provozováno bez licence. To znamená, že se nemusí řídit pravidly stanovenými poskytovateli licencí. Navíc když se dostanete do nějakých potíží, nebudete se moct na žádný licenční orgán obrátit.
Doporučená kasina pro vás
Luckybet Casino Logo
1.Luckybet Casino
Guru výběr
Forbes Casino Logo
2.Forbes Casino
Celkově dobré kasino
Sazka Hry Logo
3.Sazka Hry
Skvělá zákaznická podpora
Betano Casino Logo
4.Betano Casino
Celkově dobré kasino
Zobrazit více

VooZaZa Casino casino recenze

Kasino VooZaZa Casino jsme důkladně prověřili a udělili mu velmi nízký index bezpečnosti, což znamená, že ho nepovažujeme za bezpečné kasino. V naší recenzi jsme vzali v úvahu hráčské stížnosti na kasino, odhadovaný obrat, licence, kvalitu zákaznické podpory, férovost obchodních podmínek, limity pro výhry a výběry, autentičnost her a další faktory. Přečtěte si níže celou recenzi a dozvíte se tak více o tomto kasinu.

Podle našeho výzkumu a odhadu je VooZaZa Casino menší online casino vzhledem k jeho příjmům. Příjmy kasina jsou důležitým faktorem, protože větší kasina by neměla mít žádné problémy s vyplácením velkých výher, zatímco menší kasina by se mohla potýkat s problémy, pokud se vám podaří vyhrát velkou částku.

VooZaZa Casino funguje bez platné licence.

V současné době máme v naší databázi 15 stížností na toto casino. Kvůli těmto stížnostem jsme tomuto kasinu dali celkově 2 675 černých bodů. Více informací o všech stížnostech a černých bodech najdete v části "Vysvětlení indexu bezpečnosti" této recenze.

Na základě nashromážděných informací, které jsme vyhodnotili v naší recenzi, má kasino VooZaZa Casino velmi nízký index bezpečnosti. Nedoporučujeme vám v něm hrát a důrazně vám doporučujeme držet se od něj dál.

Bonusy

Bonus bez vkladu:
Nedostupný

Platební metody

Platební metody
Zobrazit vše (10)
  • SOFORT Überweisung
  • iDEAL
  • Bitcoin
  • AstroPay
  • Bank transfer
  • Instant Bank Transfer
  • Ripple
  • Tether
Limity pro výběr
 mesíčně
8 000 €
 za týden
2 000 €

Hry
Zobrazit vše

Automaty
Ruleta
Blackjack
Video poker
Bingo
Bez sázení
Baccarat
Jackpotové hry
Live hry
Žádný poker
Žádný craps
Keno
Stírací losy
Bez eSports sázek
Žádné crash hry

Dostupné jazyky

Webstránka anglicky
Všechny jazyky (3)
Zákaznická podpora pouze v angličtině
Všechny jazyky (4)
Živý chat pouze v angličtině
Všechny jazyky (4)

Výrobci her
Zobrazit vše (28)

  • Yggdrasil Gaming
  • Evoplay
  • Wazdan
  • Red Rake Gaming
  • Thunderkick
  • Igrosoft
  • Ezugi
  • Belatra

Pro

  • Hráči mohou vkládat v kryptoměnách, ale hrát ve FIAT
  • Kasino přijímá hráče z mnoha zemí
  • K dispozici jsou Live hry

Proti

  • Live chat není k dispozici nonstop
  • Nízké limity výběru

Zajímavá fakta

  • Zcela nové kasino, které nebylo prokázáno časem
  • Malé mezinárodní kasino
Autor a garant: Kristina Underwood Naposledy aktualizované: 24.5.2023 Je něco nesprávně nebo chybí? Dejte mi vědět
Kasinové bonusy (3)

VooZaZa Casino bonusy

Projděte si všechny bonusy nabízené společností VooZaZa Casino, včetně jejich bonusových nabídek bez vkladu a uvítacích bonusů k prvnímu vkladu.

Kasino Guru

Chceme aby hráči pochopili gambling.

Uživatelské recenze (24)

Recenze uživatelů na VooZaZa Casino

Toto je místo, kde můžete sdílet zkušenosti s VooZaZa Casino. Přečtěte si, co o nich napsali ostatní hráči, nebo napište svoji vlastní recenzi a dejte všem vědět o jejích pozitivních a negativních vlastnostech na základě vašich osobních zkušeností.

Zpětná vazba od uživatelů:
Špatná

Hodnotilo 24 uživatelů

Velmi pozitivníPozitivníNeutrálníNegativníVelmi negativní

Máte s tímto kasinem nějaké zkušenosti?

Napsat recenzi

Kasino Guru

Chceme aby hráči pochopili gambling.

• před 5 měsíci
Po více než 2 měsících čekání na výběr po ověření zrušili můj výběr a nyní se ani nezobrazuje v historii. Vypnuli chat a nikdy neodpovídali na e-maily. Je to jen podvod, nehrajte v tomto kasinu.
  • Žádné výběry
• před 7 měsíci
Za poslední dva měsíce jsem hru několikrát hrál a dvakrát se mi podařilo vybrat peníze.
Když obdržíte bonus, existuje limit na výběr (10násobek částky vkladu), ale požadavky na sázení nejsou špatné.

Minulý víkend jsem zažádal o 500 dolarů za třetí směnu, ale ještě mi to nebylo staženo. (Předtím byly peníze vybrány do 24 hodin)
Podpora chatu je momentálně nedostupná.
*Toto je chybová zpráva, která vás žádá o kontrolu připojení k internetu.
Stále však dostávám informace o skvělých akcích jednu za druhou.
Zdá se, že výběry fungují pouze ve všední dny.

Jakmile budu moci vybrat peníze, aktualizuji své hodnocení.

Dodatek 20230928 JST 0200 byl uložen.

Dodatek 20231206
Výběry se zastavily po posledním, který byl stažen koncem října nebo začátkem listopadu.
Poslední žádost o výběr je 3. 11.
Ptám se už měsíc, ale odpověď je vždy stejná.
Neexistuje žádný kontakt s finančním sektorem.
Nevím, co se stalo, ale teď nemůžu vybrat peníze spolu se Slootzem, Bogambou, spinem a domem točení.
Tato kasina se stále snaží získat peníze pomocí opravdu skvělých akcí.
Pokud máte nějaké informace, odpovězte.
Pokud budou peníze vybrány, zašlu znovu.
  • pěkná propagace
  • Nemohu vybrat peníze.
• před 8 měsíci
TADY JE PODVOD, KTERÝ PROVOZUJE TOTO KASINO:... Chvíli mi trvalo, než jsem přišel na podvod v tomto kasinu, ale po 3 týdnech mé noční můry mám konečně jasnou představu. Všechno je to o nevyžádaném cashbacku. Toto kasino (stejně jako mnoho jiných) nabízí cashback za peníze, které prohrajete. Většina kasin vám dává mezi 10%-20%, často s omezením, kolik si můžete vybrat. Na rozdíl od většiny (ne-li všech) ostatních kasin se však toto kasino rozhodlo, že tento cashback na váš účet přidají pouze bez upozornění, aniž byste o to požádali...zcela nevyžádané. Což pro některé lidi může znít skvěle...ale když to udělají, celý váš zůstatek je nyní považován za součást této promo akce cashback a nyní jste omezeni na výběr maximálně 10x částky cashback. I když jste měli na účtu 100 $ nebo dokonce 1 000 $, pokud přidali cashback 8 $ (bez upozornění a bez vašeho svolení), všechny vaše $ na vašem účtu jsou nyní považovány za promo peníze na cashback. Pokud se pokusíte vybrat $ ze svého účtu, všechny tyto $ včetně prostředků na vašem účtu již a všechny výhry poté budou omezeny na 10x 10% cashback = 80 $. Můj výběr 1500 $ si kasino ponechalo poté, co vklouzlo na 8 $. Dostali do kapsy 1420 $...což je považováno za Velkou krádež a ZLOČIN! PŘESNĚ to se stalo mému účtu! POZOR!!!! BYL JSI VAROVÁN!!! Kéž bych měl stejné varování před vkladem v tomto kasinu sám!
Bohužel to byl třetí hlavní problém, se kterým jsem se během jednoho týdne setkal. Navštívil jsem více než 100 online kasin a toto byla celkově nejhorší zkušenost, jakou jsem kdy měl. Zákaznická podpora je 8 hodin denně velmi jednoduchá a po zbytek dne vůbec neexistuje. To je způsobeno chybovou zprávou, která se objeví při pokusu o odeslání zprávy během hodin neživého chatu, která tvrdí, že uživatel má problémy s připojením, které vám brání odeslat zprávu. Zjistil jsem to poté, co jsem několik hodin čekal, než se můj vklad bitcoinů zobrazí v mém účtu poté, co byl schválen a potvrzen. Trvalo několik zpráv během 3 dnů a pomoc od zástupce kasina www.lcb.com, než byl můj vklad konečně zveřejněn. Navzdory tomu jsem měl hash # pro transakci a všechny informace potřebné k potvrzení mého vkladu.
Druhý problém, na který jsem narazil, byla technická závada nebo systémová chyba, kterou jsem naštěstí rychle zachytil poté, co jsem si všiml, že můj zůstatek je mnohem nižší, než by měl být po pěkné výhře. Okamžitě jsem to zachytil a měl jsem k dispozici informace o historii ze samotné hry. Samozřejmě, že agent živého chatu, se kterým jsem se v tu chvíli překvapivě mohl spojit, neudělal nebo nemohl nic udělat a jen mi řekl, že to "pošlou na čas" ke kontrole. Nemohli mi říct, jak dlouho nebo koho kontaktovat, a neposkytli nebo nechtěli mi poskytnout žádné kontaktní informace ani referenční číslo. Mohl jsem to zjistit pouze tak, že jsem se neustále hlásil pomocí živého chatu, abych našel řešení...& Myslím, že jsem to měl pokaždé vysvětlit agentovi živého chatu a doufám, že věděli, o čem mluvím. Trvalo další 3 dny, než jsem konečně obdržel e-mail s oznámením, že na můj účet byl připsán kredit za chybějící prostředky. Konečně jsem řekl dost o zkušenostech s výběrem, ale chtěl jsem zdůraznit, že jim trvalo více než týden, než odmítli moji žádost o výběr, když na celém svém webu inzerovali, že se jedná o 24hodinové zpracování plateb za ověřené účty…& I bylo ověřeno, než jsem vůbec začal hrát. Tak dlouho zkoumali můj účet a hledali důvod, proč NEZAPLATIT můj požadavek na výběr. PO CELOU DOBU BEZ JEDINÉHO E-MAILU NEBO TELEFONICKÉHO HOVORU nebo …i potvrzení požadavku. Jediná komunikace, kterou jsem měl, byl živý agent (pokud je k dispozici), který pouze řekl, že nemá nic společného s fakturací a nemůže nic potvrdit ani vyvrátit.
=!=!=AKTUALIZACE=!=!=!=
Toto je pokračování mé předchozí recenze. S radostí mohu říci, že kasino (jeden den poté, co jsem jim poslal odkaz na mou zveřejněnou recenzi zde na GURU), kontaktovalo zástupce, který se zabýval mou stížností...jeho zpráva pro mě:
„Po velmi podrobné kontrole celým správou kasina VooZaZa je výsledek pozitivní a bude vám vyplacena celá částka 1420 $.
Řekli, že prostředky můžete očekávat zítra. "
Tato podrobná kontrola mého účtu trvala asi 30 dní...nebo by se dalo říct, že trvala 24 hodin poté, co jsem jim poslal e-mail s příkladem toho, jak vážně to myslím s tím, aby se všichni dozvěděli, co se mi stalo. A peníze byly na mém účtu druhý den. Nemůžu říct, že bych změnil obsah své recenze (je to koneckonců jen záznam toho, co jsem zažil), ale jsem rád, že konečně dostali rozum a udělali správnou věc. Zvedl jsem je z velmi negativního na negativní.
Ale pro ty z vás v mé situaci možná ještě existuje naděje!
  • rozumný výběr her a poskytovatelů her
  • minimální sázky u některých živých her (jako je Mega Ball) jsou nižší než u mnoha jiných online kasin.
  • NE Komunikace od kohokoli kromě živých agentů
  • Všechny sloty jsou těsné, těsné, těsné... hodně štěstí při výhrách zde s sloty.
  • VÝPLATY NEJSOU inzerovaných 24 hodin...pokud vůbec nějaké dostanete.
  • CASHBACK KRÁDEŽ SCAM, abyste si ponechali finanční prostředky zákazníků
  • Odeslání potvrzených bitcoinových transakcí trvá několik dní.
  • Glitchy systém nevyplácel správně...dlouhé čekání na vrácení peněz.
  • Agenti živého chatu jsou velmi neslušní a velmi neužiteční.
• před 9 měsíci
Jedna z mých nejhorších zkušeností s bonusem bez vkladu. Získal jsem kód bez vkladu z doporučujícího webu, zatočil jsem a trochu jsem vyhrál. Výhry bylo možné vsadit bez vkladu, ale u každé hry došlo k chybě. Web také visí a načítá se nepřetržitě, filtr nefunguje, zobrazuje pouze 2-10 her od každého poskytovatele.
Mnoho her se nenačte nebo jen zobrazí prázdnou obrazovku.
Když se snažím hledat způsoby vkladu, zobrazuje se pouze prázdná obrazovka, jako by tam nic nebylo.
  • Jednoduché webové rozhraní
  • Limity pro zodpovědné hraní
  • Snadné bonusové a sázkové menu
  • Nabídka prázdného vkladu
  • Mnoho her se nenačte
  • Nefunkční web
• před 9 měsíci
Kompletní podvod, depo'd a vyhrané peníze nyní neověří můj účet. Stejné dokumenty, které všechna ostatní kasina používají k ověření, a přesto nebudou. JEDNOZNAČNĚ to dělají schválně. 0 pomoc od živé podpory. DRŽ SE OD TOHOTO KASINA!!!
• před 9 měsíci
Nejsem ten, kdo si stěžuje a očekávám, že vše vždy dopadne dobře pěkné kasino dobrá propagace velmi přátelský chatovací služba pravidla bonusů dobře čtěte trochu přísně, ale pokud víte, že to znamená, že různé výplaty byly provedeny velmi rychle, ale od 19. září se výplaty změnily byl pozastaven Několikrát jsem kontaktoval chat, byl velmi zaneprázdněn vyplácením, ale stále nic, o 15 dní později, taková škoda, hrají online již mnoho let a nakonec jsem narazil na kasino, které se cítil dobře, proto je to tak obtížné, vždy předpokládat správnou věc.
  • hry
  • chatujte ver laskavě
  • bonus 10x? ok, četli jste
  • vklad
  • propagace telegramu
  • výplata příliš dlouhá
  • komunikační výplata
• před 10 měsíci
Pro mě je to nejhorší Cadino v existujícím světě. Hry padají, stránka funguje velmi špatně, zůstatek mizí z účtu, tohle kasino je peklo
  • Pro mě nic
  • Velmi špatný
• před 11 měsíci
Nejhorší zážitek. Spousta technických problémů a podpory postrádá smysl podpory. Design, vkladové stránky a e-maily jsou přesně stejné jako u BoGamba a Slootz.
  • připadá mi jako podvod
• před 12 měsíci
Tato stránka má technický problém, nemůžete si vytvořit účet, říká, že ivalidf name my friend také zkusit, ale to samé
  • Tato stránka má technický problém, nemůžete si vytvořit účet, říká, že ivalidf name my friend také zkusit, ale to samé
  • Tato stránka má technický problém, nemůžete si vytvořit účet, říká, že ivalidf name my friend také zkusit, ale to samé
• před 12 měsíci
Nepřišel mi potvrzovací e-mail. Jdu na podporu, promluvím si s "Mario" a zeptám se, zda mi mohou znovu poslat potvrzovací e-mail. Najednou jen tak z ničeho nic zavře chat. Znovu otevřu chat a zeptám se znovu, ale dostávám obecnou odpověď: "E-maily neposílám." Zapomněl jsem, co jsem na to odpověděl, ale odpověděl: "Přečtěte si znovu pozorně, neposílám e-maily"

Takhle se chováte k potenciálním zákazníkům? Tím, že je zastrašíte. Drž se dál od těchto chlapů, nechtějí zákazníky lol.
  • Žádná pozitiva, protože jsem se ani nedostal k vytvoření účtu
  • Nechce nové zákazníky
  • Nepříjemný chat
• před rokem
Hry na tomto webu nefungují, když jsem kontaktoval podporu, dostal jsem odpověď, že nesledují IP ani data.. Úplně mi uniklo řešení čehokoli. Žádná živá podpora
  • Spousta her a poskytovatelů her
  • Většina her se u všech poskytovatelů služeb vůbec neotevře. Vyzkoušeno mnoho nikdy nenaváže spojení. Nikdy se nezobrazí žádná chybová zpráva. Je toto legitimní kasino? Licencovaný?
• před rokem
Schválení mého ověření trvalo 2 dny a další 1 den, než jsem měl své výhry na svém kryptoúčtu.
Bonus nemohu komentovat, protože hraji bez bonusových her, mají spoustu, ale žádné pragmatické hry a zatím žádné Elky (podle podpory brzy dostanou více her) Doufejme, že se tak brzy stane.
  • Verifikace funguje
  • výběr 600 eur
  • Hry fungují ok
  • RTP OK (normální)
  • LTC vklad
  • v tomto kasinu zatím žádná pragmatická hra ani ELK
• před rokem
Omg je pravděpodobně nejhorší stránka, kterou jsem kdy viděl. Mám vklad 40 eur s uvítacím bonusem 200 %, takže mám 120 eur. Točím , nemám absolutně nic a do 80 eur , a v tuto chvíli překvapení ! Můj bankroll se automaticky sníží na 0 euro lol! Poprvé vidím takový vtip. Jdu na chat živě a ten chlap mi řekne, že je to v pravidlech blablabla. To nemá smysl. Kluci prosím NEVKLADUJTE zde 1 euro . Jsou to jen podvodníci , hanba tomuto kasinu ....Plz guru casino , hodnocení na 0 , jsou podvodníci , jak může být zápis na 7,2 vážně ...
  • nic, pravděpodobně nejhorší kasino, jaké jsem nikdy neviděl, jsou to jen podvodníci ....
  • podvodníci, pouze přijdete o své peníze, pokud zde vložíte. To je škoda...
• před rokem
Zde je uvedeno, že bonusový zůstatek lze hrát pouze tehdy, když je zůstatek skutečných peněz pryč.
Není to tak. Pokud je zůstatek skutečných peněz pryč, bonus nebo bonusový zůstatek také zmizí
  • velmi velmi špatné
• před rokem
Na webu opravdu nic nefunguje. Většinu her jako holandský hráč hrát nemůžu. Hry, které mohu hrát, se nenačtou z hlavní stránky. Musím kliknout na hledat a najít hru ke hraní a teprve potom její načítání.

Ověřovací stránka nefunguje, poté bylo možné nahrát pouze 1 dokument, poté již nefungoval. Napsal e-mail na podporu s dokumenty, ale odpověď byla nahrát je na web. Znovu jim řekl, že to nefunguje, ale žádná odpověď (abych byl spravedlivý, bylo to před pár hodinami)

Nemůžete ukládat oblíbené hry a nejsou zde žádné „naposled hrané" hry, takže pokaždé, když budete muset hru hledat.

Stránka omezení/sebevyloučení nefunguje.

Bonus jsem nevzal, protože podmínky bonusu jsou směšné. (také zvláštní, že bonusové podmínky zmiňují hry od poskytovatelů, které nemají)

Mnoho předních poskytovatelů není k dispozici.

Omlouváme se, ale nic pozitivního o tomto kasinu.

  • promiň nic
  • viz recenze
Index bezpečnosti

Vysvětlení indexu bezpečnosti pre VooZaZa Casino

Podívejte se na vysvětlení faktorů, které zohledňujeme při výpočtu hodnocení indexu bezpečnosti pro VooZaZa Casino. Index bezpečnosti je hlavní metrika, kterou používáme k popisu důvěryhodnosti, férovosti a kvality všech online kasin v naší databázi.

Index bezpečnosti:Velmi nízký3.2/10
Na základě našeho průzkumu a odhadů se jedná o jedno z menších kasin
Podle nás jsou obchodní podmínky kasina spravedlivé
Nebylo nalezeno na žádné relevantní černé listině kasin
Hráči ve stížnosti zmínili velmi vysokou hodnotu zadržených výher (v poměru k velikosti kasina)
Zohlednili jsme i další faktory, které měly na index bezpečnosti kasina mírně negativní dopad
Index bezpečnosti tohoto kasina byl vypočítán na základě našeho průzkumu a údajů shromážděných naším týmem pro hodnocení kasin. Další informace o metodice hodnocení kasin

Chovalo se k vám toto kasino nespravedlivě?

Odeslat stížnost

Důležité

Varování:Žádná politika reakce na stížnosti
Toto kasino odmítá pomáhat při řešení stížností hráčů. Všechny naše předchozí pokusy o navázání jakékoli spolupráce byly přehlédnuty. Proto je většina nově podaných stížností označena jako nevyřešené a mají negativní dopad na hodnocení kasina.
Důležité: Kasino je provozováno bez licence Toto kasino je provozováno bez licence. To znamená, že se nemusí řídit pravidly stanovenými poskytovateli licencí. Navíc když se dostanete do nějakých potíží, nebudete se moct na žádný licenční orgán obrátit.

Další faktory

  • Provozováno bez licence
  • Nízký limit pro výběr: 8 000 € / měsíc

Stížnosti na VooZaZa Casino a jejích přidružené kasina (20)

20Všechny0Otevřené15Nevyřešené3Vyřešené2Odmítnuté

Stížnosti přímo na VooZaZa Casino

Zobrazit další stížnosti (+10)
Diskuze

VooZaZa Casino diskuze

Diskutujte s ostatními hráči o všem, co se týká VooZaZa Casino, podělte se o svůj názor nebo získejte odpovědi na své otázky.

Kasino Guru

Chceme aby hráči pochopili gambling.

Platební metody

VooZaZa Casino platební metody

SOFORT ÜberweisungiDEALBitcoinAstroPayBank transferInstant Bank TransferRippleTetherEthereumLitecoin
Měny
EUR,USD,AUD,CAD,GBP,NOK,NZD,SEK
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Forum_alt
Připojte se do diskuze na našem fóru a setkejte se s kasino hráči z celého světa
2000eur push_alt
Podělte se o své výhry na automatech od společnosti Pragmatic Play a získejte s webem Kasino Guru příležitost získat další odměnu!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky