FórumKasinaViperSpin Casino - všeobecná diskuze

ViperSpin Casino - všeobecná diskuze (strana 6)

před 2 roky od HappySlapper
|
28756 zobrazení 188 odpovědí |
|
1...5 6 7...10
Přidat příspěvek
před 10 měsíci

Váš názor nedává smysl, stejně jste obdrželi všechny své výhry? Stejně tak každý hráč, který hraje v našem kasinu.


Pokud se rozhodnete provést vklad a objeví se vyskakovací okno s nápisem DO YOU WISH FOREFIFIT SVŮJ ZŮSTATEK? a ukazuje to, že přijdete o všechny své prostředky, jak je to naše chyba? Guru opravdu nemá co kontrolovat, je to napsané správně.

Automaticky přeloženo:
ViperSpin Casino
před 10 měsíci

Žádné takové vyskakovací okno se nezobrazí.

Pokud říkáte, že se vám takové vyskakovací okno zobrazí při provádění vkladu, poskytněte prosím snímek obrazovky.

Upraveno autorem před 10 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Vážený Casino Guru


Výměna byla dlouhá, tak to shrnu.


Podmínky bonusů tohoto kasina byly strukturovány tak, že před provedením vkladu nebyly známy celé podmínky.


Dosud se v případě zrušení bonusu neztrácely žádné skutečné peníze, takže to nezpůsobovalo žádné větší problémy.


Nedávno se ale ztratily i skutečné peníze. Podmínky nebyly od loňského roku revidovány.


Zdá se, že kasino si nemyslí, že je to problém.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Navrhuji, abyste podal oficiální stížnost, protože se vší možnou upřímností nemohu přijít na hlavní problém, který způsobil tuto náklonnost.

Samozřejmě se snažíme, aby všechna pravidla byla spravedlivá a nestranná, přesto, jak asi víte, záležitost nejprve prošetříme, a to z obou stran, velmi důkladně. Z mého pohledu tedy mohu jako admin sdílet pouze svůj skromný názor, ale nic víc.

Protože se zdá, že to není to, co hledáte, znovu navrhuji další stížnost. 🤷‍♀️


Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Prosím, nebuďte laxní.

Toto kasino nepodporuje japonštinu a já používám anglickou verzi webu.

Podmínky jsou samozřejmě v angličtině a vím, že poslední aktualizace byla minulý rok.


file

Pokud tvrdíte, že existují smluvní podmínky v japonštině, ukažte mi je.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Pokud mohu přidat bod:

Slyšeli jste někdy, že například anglická verze má přednost před jinými jazykovými verzemi pravidel?

To je nejběžnější věc a nevěřím, že je nyní na vině nedostatek japonského překladu webových stránek.


Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Vážený Casino Guru


Zdá se, že toto kasino bylo aktualizováno pro Japonsko.

V podmínkách služby však není žádná japonština a oni nás neinformovali, protože nemají mnoho japonských uživatelů.

Je tedy přirozené, že mám pocit, že se pravidla náhle změnila a vzhledem ke struktuře bonusů kasina je pro mě nemožné si toho všimnout před vkladem.


Naštěstí jsem to po vkladu vzdal a díky hraní jsem vyhrál hodně a kasino říká, že můžete zrušit bez ztráty skutečných peněz, pokud je kontaktujete ihned po vkladu.

Doposud jsem však ani nevěděl, že taková reakce je možná, takže byla velká šance, že bych o peníze přišel a rozbrečel se.


Velmi by mě naštvalo, kdyby pokračovali v aktualizacích bez upozornění a bez možnosti, jak to zjistit před provedením vkladu.

Rád bych viděl podrobné prozkoumání postoje kasina k této otázce.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Protože se zdá, že konverzace běží v kruzích, moje odpověď je stejná.

Jste přesvědčeni, že se stalo něco nespravedlivého? Dobře, odešlete stížnost, protože toto je fórum, nikoli soudní jednání. Už jsem řekl, že se do toho nebudu zapojovat, a vysvětlil jsem proč, takže zbytek je na vás:

https://casino.guru/complaints/createaaa


Automaticky přeloženo:
Radka
před 10 měsíci

Vždy používám anglickou verzi stránek.

Na tomto webu není žádný japonský web.

Proto je nemožné vědět o speciálních pravidlech a aktualizacích pouze pro Japonsko.

Automaticky přeloženo:
andandjonnyx
před 10 měsíci

Vím, že jsem to řekl.

Vše, co je v pravidlech uvedeno viditelně, je pouze v pravidlech. Nezáleží na tom, jaký jazyk kasino obecně podporuje.

Myslím, že jste podle svých odpovědí mnohé nepochopil. Opravdu bych rád pomohl, ale s největší pravděpodobností si oba moc nerozumíme. 🙁

Automaticky přeloženo:
Radka
před 10 měsíci

Můj sporný bod je: "Je přípustné aktualizovat podmínky služby nebo provádět aktualizace bez upozornění uživatelů?" a "Je přípustné skrýt podmínky bonusu před provedením vkladu?" Nebudu podávat stížnost.


Nemám v úmyslu podat stížnost, ale pokud je to povoleno, nemohu toto kasino doporučit ostatním.

Jako kasino guru vás žádám, abyste se rozhodli.

Automaticky přeloženo:
andandjonnyx
před 10 měsíci

Myslím, že každý si může na základě celé této debaty vytvořit svůj vlastní názor.

Nebudu činit žádná rozhodnutí, pokud se nesnažíte podpořit svůj požadavek prostřednictvím stížnosti.

Kasina mění podmínky denně; to je součást každodenního života. Stále navrhujete, aby toto kasino úmyslně udělalo něco nekalého. Neznám pozadí. - Promiňte. Ale pokud jste provedli vklad po provedení změny - bylo to vaše rozhodnutí nebo ne?

Mimochodem, bylo zmíněno vyskakovací okno, takže tato otázka je spíše o detailech.

No a od toho jsou tu stížnosti. 🙌

Automaticky přeloženo:
Radka
před 10 měsíci

Kasino na prvním místě nezměnilo své podmínky služby.

Ale ve skutečnosti kasina interně mění své systémy.

Hráči, včetně mě, to nemohou vědět předem.

Chci, abys to nejdřív pochopil jako fakt, dobře?


V současné době mám mnoho stížností a nechci přidávat další stížnosti.

Ale diskutujeme o tom, protože kasino si není vědomo problémů s jejich akcemi.

Upraveno autorem před 10 měsíci
Automaticky přeloženo:
Radka
před 10 měsíci

Promiň Radko, snažíme se pomoci, jak nejlépe umíme, ale ani já si nejsem jistý, co ještě můžu udělat nebo říct. Je to velmi jasné a rádi prodiskutujeme cokoli dalšího, pokud budete potřebovat, jinak to mohu nechat tam, kde to je.....

Automaticky přeloženo:
ViperSpin Casino
před 10 měsíci

No, taky jsem se snažil. Ale zdá se, že neexistuje způsob, jak najít společný jazyk. 🤷‍♀️

Děkuji vám však za vaše úsilí; - vysoce ceněné.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Kasino na prvním místě nezměnilo své podmínky služby.

Ale ve skutečnosti kasina interně mění své systémy.

Hráči, včetně mě, to nemohou vědět předem.

Chci, abys to nejdřív pochopil jako fakt, dobře?


V současné době mám mnoho stížností a nechci přidávat další stížnosti.

Ale diskutujeme o tom, protože kasino si není vědomo problémů s jejich akcemi.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

No, v tuto chvíli není moc co dodat.

Pokud nechcete spolupracovat, abyste nám pomohli najít opodstatněnost vašich – řekněme – obvinění, zjišťuji, že jsou to všechno jen slova, takže ne, nemohu nic brát jako fakt. Bohužel jsem docela přesvědčen, že vám to nebude vyhovovat.

Tak či onak opouštím tuto diskuzi.

Omlouvám se.

Automaticky přeloženo:
ViperSpin Casino
před 10 měsíci

vy lidé musíte odpovědět na můj příspěvek zde ASAP, protože je stále více a více tlačen do sociálních médií minutu po minutě a za sekundu dostanu odpověď od AyeZee a řeknu mu o tom, co jste mi udělali, a on souhlasí, že mi pomůže podělte se o tuto zkušenost se všemi lidmi, které má publikum mimo. Dostanu zprávu daleko, aby někdo něco udělal.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

PODPOŘIL BY NĚKDO ZE SPOLEČNOSTI VIPERSPIN MANAGMENT PROSÍM, KONTAKTUJTE MĚ NEBO ODPOVĚDĚTE NA MŮJ PŘÍSPĚVEK ZDE O MÝCH DNEŠNÍCH ZKUŠENOSTÍCH

Automaticky přeloženo:
Ogserbian
před 10 měsíci

Ahoj Jovane,

Odpověděli jsme na vaše předchozí e-maily a podle potřeby vám budeme i nadále odpovídat prostřednictvím e-mailu.

Děkuji.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

vy lidé musíte odpovědět na můj příspěvek zde ASAP, protože je stále více a více tlačen do sociálních médií minutu po minutě a za sekundu dostanu odpověď od AyeZee a řeknu mu o tom, co jste mi udělali, a on souhlasí, že mi pomůže podělte se o tuto zkušenost se všemi lidmi, které má publikum mimo. Dostanu zprávu daleko, aby někdo něco udělal.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Již jsem vám odpověděl zde v tomto vláknu: https://casino.guru/forum/complaints-discussion/viperspin-casino-do-not-play-here/3#post-85774 , takže bude nejlepší, když si komunikaci necháme v jednom, abychom nepsali totéž ve dvou.

Bylo by to možné?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Děkuji Jaro.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Mám stejný problém

Automaticky přeloženo:
marv202
před 10 měsíci

Jo, rozumím ti, jsem z Austrálie, takže jsem uvízl ve všech těch proměnlivých kasinech. Jste z Nizozemska, takže jsem si jistý, že byste byli schopni vytvořit sázkový účet, rollbit buebit a všechna velká krypto kasina. Viper spin je psí kasino, které se stará jen o sebe a bude se snažit vytvářet nová pravidla, jen aby vás a vaše výhry nacpali. A jak můžete vidět, jsem dokonalým příkladem, byl jsem téměř na posledním levelu, kde vám dali 1000 euro zdarma bez sázkového bonusu a nakonec mi zavřeli účet za to, že jsem kreténi. Takže jaký je váš případ? Je to velké množství peněz? Protože vám mohu pomoci šířit zprávu, protože mám dosah a vliv a svůj problém jsem vyřešil, ale za cenu svého účtu, který jsem soustavně používal 1 rok a 2 měsíce. Takže ano, rozhodně se pokuste získat své peníze a zavřít účet, protože nemají problémy s okamžitým odebráním vašich peněz, ale když chcete vyhrát, vyberou si, jak a kdy vás chtějí vyplatit, plus jejich směšné limity na výběr. Poté, co jsem na účet načerpal něco málo přes 38 000 a nakonec jsem vyhrál 12 000 ze 180 vkladů, mohl jsem vybrat pouze 9400, zbytek jsem byl do značné míry nucen mezi tím sázet, abych nepřišel o účet nebo peníze. Můj email je jovansmiljanic96@icloud.com . Neváhejte mi napsat e-mail a já udělám maximum, abych vám pomohl.

Automaticky přeloženo:
1...5 6 7...10
Jít na stránkuz 10 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky