Je mi líto, že to tak cítíš. Vaše recenze byly zamítnuty, protože náš systém detekuje příliš mnoho podobností a to se může stát, když jsme pevně přesvědčeni, že recenze nemohou být skutečné nebo někdy motivované kasinem. Pokud máte nějaký důkaz, řekněme screenshoty z vašeho účtu v tomto kasinu, a kasino vás nijak nemotivovalo k napsání pozitivní recenze, pošlete jej prosím na: community@casino.guru , popište tam, proč posíláte ty screenshoty a bude to přesně zkontrolováno. Tímto se snažíme vyhnout falešným recenzím a udržet je všechny transparentní a pravdivé, jedině tak můžeme skutečně pomoci všem hráčům skutečně pochopit, jak každé kasino zachází se svými hráči. Děkuji předem.
Sorry you feel this way. Your reviews were rejected, because our system detects too many similarities and this might happen when we have a strong believe that the reviews could not be real, or sometimes motivated by the casino, actually. If you have some kind of proof, let's say screenshots from your account at this casino, and the casino did not motivate you in any way to write a positive review, please send it to: community@casino.guru, describe there why are you sending those screenshots and it will be precisely checked. By doing this we try to avoid fake reviews and keep those all transparent and truthful, only like that we can really help all the players to really understand how each casino treats their players. Thank you in advance.
Automaticky přeloženo: