Ahoj! Děkuji moc za odpověď, děláte důležitou věc!
Děkuji za odkaz, informaci jsem si přečetl.
Opakovaně jsem kasino kontaktoval s dotazem na důvody zpoždění platby. Obdržel jsem několik různých 4-5 odpovědí (máme technické potíže, zaplatíme vám brzy, velmi brzy, pojďte, brzy dostanete peníze). U nových požadavků se odpovědi začnou opakovat.
Začal jsem číst různá fóra o výběrech z tohoto kasina a mnoho z nich dostává stejné odpovědi.
Děkuji, přemýšlel jsem o podání stížnosti, ale v pravidlech licenčního úřadu je napsáno, že toto na fóru probírat nelze. Také jsem viděl, že toto kasino nereaguje na stížnosti na vašem fóru.
Zkuste mi prosím odpovědět. Jak dlouho obvykle trvá projednání stížnosti v Kahnawake? měsíc? půl roku? Rok?
Hi! Thank you very much for the answer, you are doing an important thing!
Thank you for the link, I have read the information.
I have repeatedly contacted the casino with a question about the reasons for the delay in payment. I have received several different 4-5 responses (we are having technical difficulties, we will pay you soon, very soon, come on, you will receive the money soon). For new requests, the answers begin to repeat.
I started reading various forums about the withdrawals from this casino, and many receive the same answers.
Thank you, I was thinking of filing a complaint with you, but it is written in the rules of the licensing authority that you cannot discuss this on the forum. I also saw that this casino does not respond to complaints on your forum.
Please try to answer me. How long does it usually take for a complaint to be considered in Kahnawake? a month? half a year? A year?
Upraveno autorem před 9 měsíci
Automaticky přeloženo: