DomůFórumKasinaTotoGaming Casino - všeobecná diskuze

TotoGaming Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 4 měsíci od Brunkozoroski
|
1 711 zobrazení 28 odpovědí |
|
1 2
Romi
před 2 měsíci

Zpočátku odpovídali každý den, říkali, ať posílám různé dokumenty a fotky, když jsem jim poslal všechny možné, objednali platbu, která mi nedorazila na účet, teď už vůbec nereagují a píšu jim každý den

Automaticky přeloženo:
kaczka381
před 2 měsíci

Bylo to nejhorší kasino, ve kterém jsem kdy byl, jediné, které mě zablokovalo, ze 100 kasin, ve kterých jsem registrován.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Zpočátku odpovídali každý den, říkali, ať posílám různé dokumenty a fotky, když jsem jim poslal všechny možné, objednali platbu, která mi nedorazila na účet, teď už vůbec nereagují a píšu jim každý den

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Rozuměl.

Máte stále peníze na účtu? Nebo už ne? 🤔

Teď jde hlavně o to, aby komunikovali s naším týmem, což se minule nestalo, takže doufám, že se brzy dočkáme nějakého pohybu s vaší stížností.🤞

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

Už to nemohu zkontrolovat, protože web kasina není aktivní,

Dosud, když byla stránka aktivní, nebyly na hráčově kasinovém účtu žádné prostředky, mluvím o částce 60 eur

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Co jiného mohu udělat, když kasino vůbec nereaguje?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

Mohu vás požádat o napsání zprávy mým jménem na tuto adresu? Když píšu zprávy, nedorazí, níže je snímek obrazovky file

Automaticky přeloženo:
kaczka381
před 2 měsíci

Ahoj, právě jsem si všiml, že vaše stížnost byla zamítnuta, protože se ve skutečnosti týkala úplně stejného problému jako v předchozím. Takže je mi opravdu líto, že náš tým pro stížnosti nemohl pohnout kupředu.🤷‍♀️

Vidím, že kasino není vůbec ochotné komunikovat, takže se bohužel vůbec nemůžeme posunout dál.

Budu informovat náš datový tým o tom, že kasino již není k dispozici, a pokud je nyní skutečně zavřeno, budeme muset změnit informace v naší recenzi.

Obvykle je to docela smutné, když nejsme schopni pomoci, protože kasino s námi nekomunikuje, ale naše ruce jsou opravdu svázané, kdykoli se to stane, takže jen doufám, že to pochopíte.

Neváhejte nás kontaktovat, kdykoli budete potřebovat.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

Rozumím, ale kasino ověřilo můj účet po dobu 2 měsíců a prostředky stále nebyly převedeny na můj účet, mohu požádat o nějaký kontakt s kasinem, protože vůbec nereagují na mé zprávy, mohu vás požádat o kontakt kasino?

Automaticky přeloženo:
kaczka381
před 2 měsíci

ahoj,

Všichni rozumíme vaší situaci, ale není v našich silách posunout kasino kupředu. Jak víte, kontakty, které jsme měli k dispozici, nefungovaly. Kontaktovali jsme odpovědnou osobu, ale také jsme byli ignorováni.

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky