Ahoj, právě jsem si všiml, že vaše stížnost byla zamítnuta, protože se ve skutečnosti týkala úplně stejného problému jako v předchozím. Takže je mi opravdu líto, že náš tým pro stížnosti nemohl pohnout kupředu.🤷♀️
Vidím, že kasino není vůbec ochotné komunikovat, takže se bohužel vůbec nemůžeme posunout dál.
Budu informovat náš datový tým o tom, že kasino již není k dispozici, a pokud je nyní skutečně zavřeno, budeme muset změnit informace v naší recenzi.
Obvykle je to docela smutné, když nejsme schopni pomoci, protože kasino s námi nekomunikuje, ale naše ruce jsou opravdu svázané, kdykoli se to stane, takže jen doufám, že to pochopíte.
Neváhejte nás kontaktovat, kdykoli budete potřebovat.
Hey, I just noticed that your complaint was rejected because it was actually regarding the exact same issue as in the previous one. So, I am really sorry that our complaint team couldn't move forward with it.🤷♀️
I can see that the casino is not willing to communicate at all, so unfortunately we can't move forward at all.
I will inform our data team about the casino not being available anymore, and we'll need to change the information in our review if it is really closed now.
It is usually pretty sad if we are not able to help because of the casino not communicating with us, but our hands are really tied whenever this happens, so I just hope that you can understand that.
Please do not hesitate to contact us whenever you need.
Automaticky přeloženo: