FórumKasinaTotoGaming Casino - všeobecná diskuze

TotoGaming Casino - všeobecná diskuze

před 3 měsíci od Brunkozoroski
|
1407 zobrazení 28 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před 3 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s TotoGaming Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 3 měsíci

toto kasino zveřejnilo následující zprávu v angličtině: ""Webové stránky nebudou brzy dostupné, takže se prosím přihlaste ke svému účtu, abyste mohli vybrat všechny své prostředky."""

Webová stránka nebude brzy dostupná, proto se prosím přihlaste ke svému účtu a proveďte výběr všech svých prostředků.!!!

Automaticky přeloženo:
Brunkozoroski
před 3 měsíci

Děkuji za tyto informace; určitě to pomůže i ostatním.👌

Budu informovat náš datový tým, abychom zjistili, zda mohou něco zjistit.

Podařilo se vám vybrat peníze z kasina?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dobrý den, přes dva týdny se snažím ověřit svůj účet, když se mi to konečně podařilo, před týdnem jsem požádal o výběr a výběr mi zatím nebyl převeden na účet.

Už několik dní o tom píšu do kasina a přestali odpovídat na mé zprávy.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Jasně, rád se přidám do diskuze o TotoGaming Casino. Můžeme probrat různé hry, které nabízejí, jaké bonusy jsou momentálně k dispozici, nebo se podělit o zkušenosti s výběrem výher. Pokud má někdo problémy s účtem nebo otázky ohledně zodpovědného hraní, je to určitě dobré místo pro diskuzi. Také by mě zajímalo, jaké platební metody preferujete a proč.


Upravil Romi před 2 měsíci
Důvod: Reklama
maria.n
před 2 měsíci

Požádal jsem o výběr 22. srpna, který kasino schválilo, ale prostředky ještě nebyly převedeny na můj účet.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Opravdu žádám o stažení minulý týden 22. srpna, ale neoživuji

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dobrý den, přes dva týdny se snažím ověřit svůj účet, když se mi to konečně podařilo, před týdnem jsem požádal o výběr a výběr mi zatím nebyl převeden na účet.

Už několik dní o tom píšu do kasina a přestali odpovídat na mé zprávy.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Vysvětlili vám něco ohledně zpoždění? Kdy jsi od nich naposledy dostal nějakou zprávu?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Jasně, rád se přidám do diskuze o TotoGaming Casino. Můžeme probrat různé hry, které nabízejí, jaké bonusy jsou momentálně k dispozici, nebo se podělit o zkušenosti s výběrem výher. Pokud má někdo problémy s účtem nebo otázky ohledně zodpovědného hraní, je to určitě dobré místo pro diskuzi. Také by mě zajímalo, jaké platební metody preferujete a proč.


před 2 měsíci

Hrajete v tomto kasinu? Možná byste nám chtěli říct o své zkušenosti?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Opravdu žádám o stažení minulý týden 22. srpna, ale neoživuji

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Je tam již váš účet plně ověřen? Abyste si mohli vybrat své výhry, je důležité projít ověřovacím procesem.

Jaké informace máte ohledně svého odstoupení od smlouvy, pokud nějaké máte? Na vašem účtu nebo z podpory kasina.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

Už týden jim každý den píšu a žádnou odpověď jsem nedostal.

Když jsem ověřil svůj účet, odpovědi přišly po dvou hodinách

Automaticky přeloženo:
kaczka381
před 2 měsíci

Dobrý den!

Jestli tomu dobře rozumím, dostal jsi nějakou odpověď, ale už je to docela dávno. Pokud se nepletu, už jste čekali více než 14 celých dní, je to tak? Upřímně řečeno, myslím, že nastal čas podat další stížnost. 🙁


Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 měsíci

22. srpna kasino ověřilo můj účet a odeslalo prostředky, ale prostředky na můj účet ještě nebyly připsány.

Od té doby kasino přestalo reagovat na mé zprávy úplně.

Myslíte, že mám podat stížnost nebo počkat?

Automaticky přeloženo:
kaczka381
před 2 měsíci

No, máte možnost podat stížnost a je na vás, jestli to uděláte hned nebo chvíli počkáte. Podle mého názoru byste jej měli podat, zvláště pokud kasino přestalo reagovat. Náš tým se na to vše jistě rád podívá.

Dejte nám prosím vědět, jak jste se rozhodli.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Kasino ukončilo provoz, 2 měsíce posílám dokumenty, ověřuji svůj účet a kasino mi dokázalo zaplatit 60 eur, to je vtip a nedorozumění

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Kasino je uzavřeno!

Automaticky přeloženo:
Brunkozoroski
před měsícem

a vyplatili ti peníze? Už dva měsíce se snažím ověřit svůj účet a nešlo to a každý den jsem jim posílal nové dokumenty

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Kasino ukončilo provoz, 2 měsíce posílám dokumenty, ověřuji svůj účet a kasino mi dokázalo zaplatit 60 eur, to je vtip a nedorozumění

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ahoj!

Takže ty peníze jsi nakonec dostal, že? Doufám, že jsem tě správně pochopil. Pokud ano – za což jsem rád – můžete to konečně odložit.

Automaticky přeloženo:
Radka
před měsícem

Tyto peníze jsem nedostal, kdyby ano, nic víc bych sem nepsal

Prostředky zmizely z účtu hráče kasina, ale nedorazily na můj bankovní účet, takže nechápu, jak se to mohlo stát

Automaticky přeloženo:
kaczka381
před měsícem

Aha, tak to byla asi chyba v překladu.🤷‍♀️ Za to se omlouváme.

Dostali jste k tomu nějaké vysvětlení od podpory? Nebo s vámi vůbec nekomunikovali?

Uvidíme, jak bude náš tým s vaší reklamací postupovat, i když nemáte moc dobré zkušenosti z poslední doby. Že?🤔


Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky