FórumKasinaThe Pokies Casino - všeobecná diskuze

The Pokies Casino - všeobecná diskuze

před 2 roky od bevedken
|
3871 zobrazení 19 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s The Pokies Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 roky

The Pokies mi doporučil kamarád, pochopitelně, protože to není zrovna nejsnadnější nebo nejběžnější kasino, se kterým se lze setkat. Je to přehledné uživatelské rozhraní, které je krátké a bez složitých a přebytečných karet a možností. Přímo k věci bez zvláštních a nadstandardních akcí a doplňků to Pokies udržují hezky a jednoduše, ale přesto čistě. Osobně miluji, že mohu platit id do kasina a s nulovými poplatky mohu vybírat a mít své výhry čisté na svém účtu. Nabídka her je úžasná a jedna z mých osobních oblíbených her a seznamů poskytovatelů. Zaměstnanci jsou přístupní, ale také efektivní. Neměl jsem žádné problémy s vkladem ani výběrem z účtu. PODÍVEJTE SE NA TYTO KLUKY, za registraci po ověření telefonního čísla získáte skvělý bonus 10 dolarů bez vkladu


Všichni kolem, všichni šťastní

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
bevedken
před 2 roky

Ahoj,

děkujeme za vaše postřehy - velmi si toho vážíme!

Chcete se zapojit do naší soutěže o oblíbená kasina? 🙂 ( klikněte/klepněte ZDE )


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj. V recenzi se říká, že toto kasino přijímá hráče z Nového Zélandu, ale když jdu vložit, dává mi pouze možnost říct, že jsem z Austrálie. Možná dělám něco špatně, ale nevěřím, že to přijímá hráče z Nového Zélandu?

Automaticky přeloženo:
buddys121
před 2 roky

Ahoj.

Snažil jsem se najít seznam povolených/omezených zemí, ale žádnou jsem nenašel.

Zkusil jsem tedy jejich vyhledávací nástroj a našel informace o poplatcích a výběrech pro hráče z NZ:

filefile

Zdá se tedy, že hráči z Nového Zélandu jsou přijímáni, rád bych se zeptal operátora live chatu...

Zeptal jsem se našeho datového týmu, zda to můžeme zkontrolovat na naší straně. Vrátím se k tobě.


Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj. V recenzi se říká, že toto kasino přijímá hráče z Nového Zélandu, ale když jdu vložit, dává mi pouze možnost říct, že jsem z Austrálie. Možná dělám něco špatně, ale nevěřím, že to přijímá hráče z Nového Zélandu?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj znovu,

podle našeho Data Teamu nemohou hráči z Nového Zélandu v tuto chvíli provádět žádné vklady kvůli nějakému technickému problému. Bude to opraveno, bohužel zatím není přesný termín.

Předpokládám, že výběry trpí stejným problémem. 🙁

Doufám, že to brzy opraví 🤞


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj. V recenzi se říká, že toto kasino přijímá hráče z Nového Zélandu, ale když jdu vložit, dává mi pouze možnost říct, že jsem z Austrálie. Možná dělám něco špatně, ale nevěřím, že to přijímá hráče z Nového Zélandu?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,

mohu vědět, jaká je situace nyní?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Toto je moje oblíbené kasino, mají spoustu her a poskytovatelů. Mými oblíbenými poskytovateli jsou hry Aristocrat, tohoto poskytovatele nemá mnoho kasin, a Quickspin. Často zde vkládám PayId vklad, který mi vyhovuje více a občas jsem měl málo výher a peníze jsou obvykle na mém účtu druhý den. Jediná věc, která je trochu frustrující, je snaha přimět člověka, aby si povídal s robotem, nedává vám mnoho možností na výběr, když se zeptá, jaké otázky chcete položit, někdy jsem s tímto kasinem neměl žádné problémy Chci se jen zeptat na jednoduchou otázku, abych se ujistil, že rozumím například pravidlům vkladového bonusu atd. a je velmi dlouhé čekání, než konečně získat člověka. Ale stále je to dobře ovladatelné kasino, rád tam hraji.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Toto je moje oblíbené kasino, mají spoustu her a poskytovatelů. Mými oblíbenými poskytovateli jsou hry Aristocrat, tohoto poskytovatele nemá mnoho kasin, a Quickspin. Často zde vkládám PayId vklad, který mi vyhovuje více a občas jsem měl málo výher a peníze jsou obvykle na mém účtu druhý den. Jediná věc, která je trochu frustrující, je snaha přimět člověka, aby si povídal s robotem, nedává vám mnoho možností na výběr, když se zeptá, jaké otázky chcete položit, někdy jsem s tímto kasinem neměl žádné problémy Chci se jen zeptat na jednoduchou otázku, abych se ujistil, že rozumím například pravidlům vkladového bonusu atd. a je velmi dlouhé čekání, než konečně získat člověka. Ale stále je to dobře ovladatelné kasino, rád tam hraji.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobrý den Margs, děkuji za sdílení vašich zkušeností. Je skvělé, že si kasino zatím užíváte. Komunita ještě více ocení, když zde napíšete recenzi o kasinu. Děkuji a přeji hezký den.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Přiznávám, že to vyžaduje několik vkladů, ale zatím jsem měl výhry 1 600 $ 2 350, 12 000 a 5 600 $ a menší mezi tím a dostal jsem každý cent, nikdy jsem neměl problém

Automaticky přeloženo:
emmathomson446
před rokem

Velmi si vážíme zpětné vazby – děkujeme! 🙂

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, byl jsem trvale omezen, když jsem čekal, až budou moje výhry vybrány,


Tento účet, na který jsem vložil můj syn, znamená, že bude vybrán na jeho účet


Ale omezovalo mě to při postupu při stahování toho, co mám dělat

Automaticky přeloženo:
Kathleenm71
před rokem

Ahoj.

Měl jsem dojem, že dva lidé občas používají stejný účet. Opravte mě, pokud se mýlím, prosím.

Jedno z nejdůležitějších pravidel říká: nikdy nepoužívejte platební možnosti nebo účty nikoho jiného. To je téměř vždy proti pravidlům. 🙁

Podle Vaší stížnosti by bylo nejlepší, kdybyste situaci blíže vysvětlil. Věnujte pozornost také otázkám, prosím.

Aktualizujte svou stížnost zde:

https://casino.guru/the-pokies-casino-player-s-account-has-been-blocked-5

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ano, jsem si vědom toho, že na stejném účtu nesmí hrát více lidí, a to se nestalo, celý problém byl v tom, že jsem neměl žádné prostředky v bance, takže jsem jen požádal svého syna, aby peníze vložil, a dal jsem peníze zpět k němu, to mě zachránilo před tím, abych šel ven pozdě v mrazu a provedl vklad z bankomatu

Automaticky přeloženo:
Kathleenm71
před rokem

Chápu, co se stalo, ale to, co jste právě zmínil, je velká červená vlajka pro každé kasino. Používání platebních metod registrovaných pro jiné osoby než vy je přísně zakázáno v každém kasinu, které znám. Není to něco, co si vymysleli, aby vás obtěžovali, ale je to jeden ze základních požadavků proti praní špinavých peněz 😕 Abych byl spravedlivý, dělal jsem přesně to samé v době, kdy jsem nepracoval v igamingu. Můj táta mi dal hotovost a já mu dobil účet v kasinu. Jeho účet byl z tohoto důvodu trvale zablokován.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Takže kdybych nahrál obrázek, udělal bych to. moje selfie .můj účet, který byl zablokován. Moje bankovní údaje. A účet za elektřinu nebo tak něco, můžu dostat jakoukoli náhradu

Automaticky přeloženo:
Kathleenm71
před rokem

Nemyslím si, že existuje vítězné řešení vaší chyby.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Zná někdo nějaké jiné kasino s okamžitým výběrem, jako je toto???


Ruce dolů NEJLEPŠÍ kasino, jaké bylo dosud nalezeno


OKAMŽITÉ VKLAD

OKAMŽITÉ VÝBĚRY

NIKDY ŽÁDNÉ DRAMA


Vytáhl jsem maximální limit výběru 9000 $ alespoň 7-8krát bez jakýchkoli problémů. Obvykle na můj účet do hodiny max.


Jediným problémem je, že nedávno změnili poskytovatele PAYID, kteří nyní nastavili limit vkladu na payid, takže hledám jiné kasino přesně stejné, které mohu také hrát.


VÍ NĚKDO O NĚKOM???


Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Vybral jsem 500 dolarů, ale bohužel jsem zadal svou poslední číslici v podrobnostech svého účtu nesprávně, aniž jsem si v době, kdy jsem vložil

Číslo 5, když to mělo být 6. Kasino The Pokies mi řeklo, že výběr byl převeden a že bych se měl obrátit na svou banku, ihned jsem kontaktoval svou banku, řekla mi, že číslo účtu, které jsem zadal, když jsem provedl výběr nebyl něčí účet, takže se nemusím bát, že platba byla automaticky odeslána zpět poskytovateli, další krok byl: The Pokies mi radili, že může trvat až deset dní, než se objeví, takže jsem čekal, deset , dvacet, třicet dní, neustále mi říkali, že neobdrželi platbu, a pak mi zablokovali jakýkoli kontakt s kasinem, nemůžu se ani přihlásit ke svému účtu.

Automaticky přeloženo:
lisaspiceaussie1
před 2 měsíci

Toto je chyba, která se může stát každému, ale je opravdu důležité být velmi obezřetný a ujistit se, že všechny vámi poskytnuté informace jsou správné.

Mohu se zeptat, kdy přesně vám kasino řeklo, že to bude trvat až 10 dní?

Mohl bych vám doporučit, abyste podali stížnost zde s naším týmem, pokud si to přejete, a oni se pokusí vše vyřešit. Snad to situaci pomůže.

Zde je pro vás odkaz , kterým se musíte řídit.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky