Vybral jsem 500 dolarů, ale bohužel jsem zadal svou poslední číslici v podrobnostech svého účtu nesprávně, aniž jsem si v době, kdy jsem vložil
Číslo 5, když to mělo být 6. Kasino The Pokies mi řeklo, že výběr byl převeden a že bych se měl obrátit na svou banku, ihned jsem kontaktoval svou banku, řekla mi, že číslo účtu, které jsem zadal, když jsem provedl výběr nebyl něčí účet, takže se nemusím bát, že platba byla automaticky odeslána zpět poskytovateli, další krok byl: The Pokies mi radili, že může trvat až deset dní, než se objeví, takže jsem čekal, deset , dvacet, třicet dní, neustále mi říkali, že neobdrželi platbu, a pak mi zablokovali jakýkoli kontakt s kasinem, nemůžu se ani přihlásit ke svému účtu.
I withdrew $500 dollars but unfortunately entered my last digit on my account details incorrect, not realising at the time I had put
The number 5 when it should have been 6. I was told by The Pokies casino that the withdrawal had been transferred and that I should contact my bank, I contacted my bank straight away , they told me that the account number I had entered when I made the withdrawal was not anyone's account ,so I need not worry that the payment was automatically sent back to the provider, well the nxt step was , The Pokies advising me that it could take up to ten days to appear, so I waited, ten , twenty , thirty days , constantly being told that they had not received the payment , and then they blocked me from any contact with there casino , I can't even log in to my account.
Automaticky přeloženo: