FórumKasinaThe Clubhouse Casino - všeobecná diskuze

The Clubhouse Casino - všeobecná diskuze

před 2 roky od mateusz265432
|
2404 zobrazení 13 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s The Clubhouse Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 roky


Velmi dobrý rychlý web s mnoha hrami…

Velmi dobrý rychlý web s mnoha hrami dostupnými v mnoha zemích. Rychlé transakce, dobré bonusy!! Pokud jde o mě, jedno z nejlepších kasin dostupných v Polsku, velmi dobře přijatý tým operátorů vždy pomáhá jako první soukromí v tomto kasinu, protože pro mě je kasino číslo 1


Automaticky přeloženo:
mateusz265432
před 2 roky

Šťastný že to slyším. Měli byste zvážit napsání uživatelské recenze na toto 🙂.

https://casino.guru/user-reviews

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Při hraní blackjacku na webu mě stránka vykopla uprostřed hry. Nebyl jsem schopen pokaždé vidět výsledek. Když jsem se zběsile snažil znovu najít stůl, dealer mi řekl, vítejte zpět. Pokaždé, když se to stane, moje sázka bude přijata pokaždé, což povede k prohře a ne ke zrušení sázky kvůli vyřazení ze hry. Snažil jsem se stěžovat zákaznickému servisu, ale řekli by jen, že sázka byla přijata. Zdá se být podvodné, že jakmile byla sázka přijata, byl bych ze hry vyhozen. To se stalo 4 nebo krát se sázkou 1k blackjackových hand.

Automaticky přeloženo:
chriswilliamson91
před 8 měsíci

Jen návrh, požádali jste kasino, aby vám ukázalo historii sázek? Nebo výsledky relace.

Co takhle konzultovat problém přímo s jeho poskytovatelem hry? Zajímalo by mě, zda i ostatní někdy zažili něco podobného. Proto se ptám dále – jak stabilní je vaše internetové připojení? Může to souviset?

Přestal bych hrát tuto hru - příliš riskantní!

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ukázali historii, ale jen ztrátu. Nebyly vidět žádné výsledky. Spojení je perfektní, když vyhraju handy, zůstane, ale nakopne mě, když se odehrají handy, které prohraju a nevidím.

Poslal jsem důkazy na e-mail výše znovu o tom, že mě to nakoplo, jak se to stává, když nehraju sázku. Poskytovatel her určitě není ten, ke kterému bych měl jít, ale kasino přijímá sázku.

Automaticky přeloženo:
chriswilliamson91
před 8 měsíci

Teď jsem přestal hrát, ale v té době je to těžké, když se snažím získat zpět své peníze

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ukázali historii, ale jen ztrátu. Nebyly vidět žádné výsledky. Spojení je perfektní, když vyhraju handy, zůstane, ale nakopne mě, když se odehrají handy, které prohraju a nevidím.

Poslal jsem důkazy na e-mail výše znovu o tom, že mě to nakoplo, jak se to stává, když nehraju sázku. Poskytovatel her určitě není ten, ke kterému bych měl jít, ale kasino přijímá sázku.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Jo – jistě, kasino by se mělo snažit a oslovit poskytovatele hry, aby konzultoval aktuální dění. Nevypadá to dobře, když kasino nechává tento krok pouze na hráči, byl jsem toho svědkem již mnohokrát a stále si myslím, že je to hlavně starost kasina. Byl bych nespokojený, kdybych to měl dělat sám.

Nesouhlasím s tímto:

Poskytovatel her určitě není ten, ke kterému bych měl jít, ale kasino přijímá sázku.

Ale to je ok, uvidíme, jak se reklamace vyvine. Neviděl jsem e-mail, který jste poslal, takže nejsem plně informován.

Přeji férový konec!

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Teď jsem přestal hrát, ale v té době je to těžké, když se snažím získat zpět své peníze

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Buďte vytrvalí. Nemá smysl pokračovat ve hře, pokud vás stále vyhazují ze hry.

Automaticky přeloženo:
eyegetoksandrapam
před 7 měsíci

Mohl byste se s námi také podělit, proč si myslíte, že je to hrozná stránka? Máte s tím nějaké zkušenosti?

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ahoj všichni

Požádal jsem o výplatu 4000 eur 2. října 2023. Následující den jsem byl informován e-mailem, že platba byla provedena. To znamená, že peníze by měly být na účtu do druhého dne. (Mimochodem, výběry Skrill a Mastercard nefungují, pouze bankovní převody.) Dnes jsem si všiml, že opět jednám s firmou Dama NV. Stejnou hru jsem už měl na jiném webu od firmy, prý mám počkat alespoň 10 dní. Tehdy jsem také čekal a bez reklamace bych peníze dodnes nedostal. Pomůže mi s tím někdo?

Automaticky přeloženo:
valentinveber23
před 6 měsíci

Ahoj, myslím, že ještě není čas na paniku. Říkáte, že váš výběr byl schválen a čekáte, až dorazí peníze. Na vyřešení procesu výběru dáváme kasinům 14 dní, takže v tomto případě bych doporučil být chvíli trpělivý, protože se nejedná o žádný výrazný problém. Na druhou stranu chápu, že máte trochu obavy, protože jste měli nepříjemnou zkušenost, ale to neznamená, že ji musíte zažít znovu v jiném kasinu.

Pokud se však nic nezmění, neváhejte nás aktualizovat, abychom se vám mohli pokusit pomoci. Doufám, že bude vše v pořádku a peníze dorazí na váš účet. Hodně štěstí ☘️

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 6 měsíci

Včera jsem obdržel platbu. Stejně díky!

Automaticky přeloženo:
valentinveber23
před 6 měsíci

Skvělý! Jsme za vás moc rádi. 👌🐱‍🏍 Někdy to prostě trvá déle než obvykle.

Upraveno autorem před 6 měsíci
Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
tour_fashm_alt
Bezplatný automatový turnaj s výherním fondem ve výši 1000 € právě probíhá!
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky