Jo – jistě, kasino by se mělo snažit a oslovit poskytovatele hry, aby konzultoval aktuální dění. Nevypadá to dobře, když kasino nechává tento krok pouze na hráči, byl jsem toho svědkem již mnohokrát a stále si myslím, že je to hlavně starost kasina. Byl bych nespokojený, kdybych to měl dělat sám.
Nesouhlasím s tímto:
Poskytovatel her určitě není ten, ke kterému bych měl jít, ale kasino přijímá sázku.
Ale to je ok, uvidíme, jak se reklamace vyvine. Neviděl jsem e-mail, který jste poslal, takže nejsem plně informován.
Přeji férový konec!
Yeah - sure, the casino should make the effort and reach out to the game provider to consult the current events. It does not look good when the casino leaves this step solely on the player, I've witnessed this many times before, and I still think it's mainly the casino's concern. I would be dissatisfied If I had to do that on my own.
I do not agree with this:
Surely the game provider is not the one I should go to but casino taking the bet.
But that's ok, let's see how the complaint develops. I haven't seen the email you sent thus I am not fully informed.
Wish you a fair ending!
Automaticky přeloženo: