Ahoj,
viděli jsme tvůj příspěvek a pak Jaro odpověděl :
Ahoj, dostali jste z kasina důvod, proč byl váš účet zablokován? Stalo se to hned po vašem vkladu nebo jste tam hráli a pak nastala tato situace? Dejte mi vědět více, abych mohl doporučit postup.
Myslím, že teď můžete zkusit odpovědět. můžeš?
Například bych rád věděl, zda nám kasino poskytlo nějaké vysvětlení. To je nejčastěji výchozí bod pro další návrhy.
Jste už náhodou obeznámeni s procesem reklamace?
Dejte nám vědět, prosím.
Hello,
we spotted your post, and then Jaro replied:
Hey, did you get a reason from the casino why your account was blocked ? Did it happen right after you deposited or did you play there and then this situation happened ? Let me know more so I can recommend a course of action.
I think you may try to respond now. Can you?
I, for instance, would love to know whether you have any explanations provided by the casino to show us. This is most often the starting point for further suggestions.
Are you, by any chance, familiar with the complaint process already?
Just let us know, please.
Automaticky přeloženo: