Na supercatcasino.com je zákaznická podpora velmi špatná (hlavně automatizovaná) [pokud vás neobtěžují spamové hovory]
Ověření účtu se zdá být velmi těžkopádné, ne-li nemožné. Už 2 týdny se trápím s odstoupením. Což se pravidelně ruší automatickým e-mailem „Dokumenty pro ověření stále chybí"
Dokumenty byste měli nahrát do oblasti profilu! TOTO NEEXISTUJE! Takže byste měli poslat své dokumenty e-mailem přímo zákaznickému servisu [pochybné!]
Už jsem to dělal dvakrát s dokumentem a dnes dokonce přímo přes chat.
Prý bych pak měl být schopen vyplácet peníze. O tom silně pochybuji a rozšířím svou zprávu o tom, jak to pokračuje.
Každopádně toto kasino nemohu doporučit nikomu, kdo chce bezproblémový proces výběru.
Jsem opravdu nadšený, že znovu uvidím své peníze.
At supercatcasino.com the customer support is very poor (mainly automated) [unless you are harassed by spam calls]
Account verification seems very cumbersome if not impossible. For 2 weeks now I've been struggling to make a withdrawal. Which is regularly canceled with an automated email "Documents for verification are still missing"
You should upload the documents in the profile area! THIS DOESN'T EXIST! So you should email your documents directly to customer service [dubious!]
I've already done this twice with a document and today even directly via chat.
Supposedly I should then be able to pay out money.. I strongly doubt that and will expand my report on how it goes on.
Anyway, I can't recommend this casino to anyone who wants a hassle-free withdrawal process.
I'm really excited to see my money again.
Im supercatcasino.com ist der Kundensupport sehr schlecht (hauptsächlich automatisiert) [außer man wird durch spamanrufe belästigt]
Kontoverifizierung scheint sehr umständlich wenn nicht unmöglich zu sein. Seit 2 Wochen kämpfe ich nun darum eine auszahlung zu machen. Die regelmässig stoniert wird mit einer automatisierten email "Es würden noch dokumente zur verifizieren fehlen"
Man solle die im Profil Bereich Dokumente hochladen ! DIESEN GIBT ES ABER GAR NICHT! Also soll man seine dokumente per email direkt an den Kundendienst senden [unseriös!]
Das habe ich schon mit einem Dokument 2x gemacht und heute sogar direkt per Chat.
Angeblich sollte ich dann in der Lage sein Geld auszahlen zu können.. Ich bezweifele das stark und werde meinen Bericht darüber erweitern wie es weitergeht.
Jedenfalls kann ich niemanden dieses casino empfehlen der ein stresslosen Auszahlunsprozess haben möchte.
Ich bin wirklich sehr gespannt, ob ich mein Geld wiedersehe.
Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo: