FórumKasinaSuperCat Casino - všeobecná diskuze

SuperCat Casino - všeobecná diskuze

před rokem od Magda
|
2528 zobrazení 9 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s SuperCat Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před rokem

Na supercatcasino.com je zákaznická podpora velmi špatná (hlavně automatizovaná) [pokud vás neobtěžují spamové hovory]


Ověření účtu se zdá být velmi těžkopádné, ne-li nemožné. Už 2 týdny se trápím s odstoupením. Což se pravidelně ruší automatickým e-mailem „Dokumenty pro ověření stále chybí"


Dokumenty byste měli nahrát do oblasti profilu! TOTO NEEXISTUJE! Takže byste měli poslat své dokumenty e-mailem přímo zákaznickému servisu [pochybné!]


Už jsem to dělal dvakrát s dokumentem a dnes dokonce přímo přes chat.


Prý bych pak měl být schopen vyplácet peníze. O tom silně pochybuji a rozšířím svou zprávu o tom, jak to pokračuje.


Každopádně toto kasino nemohu doporučit nikomu, kdo chce bezproblémový proces výběru.


Jsem opravdu nadšený, že znovu uvidím své peníze.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Checky
před rokem

Dobrý den, je nám líto, že máte potíže s KYC. Říkáte, že je to více než dva týdny. Počítejte s tím, že částečnou příčinou potíží mohou být i vánoční svátky. V případě, že ztratíte trpělivost čekat o něco déle, pak neváhejte a podejte stížnost a klikněte zde . Toto kasino má pochybnou pověst prostřednictvím hodnocení Casino Guru. Doufám, že vám to půjde.

Automaticky přeloženo:
před rokem

No a poté, co jsem se dnes občas na podporu naštval, šlo to trochu rychleji.. způsob platby byl potvrzen.. to, co dříve trvalo 36 hodin nebo 7 dní, bylo nyní hotovo do půl dne.. ale pouze s nejmasivnější stížnost .. a veřejná stížnost zde. Děkuji také provozovatelům CasinoGuru.. je velmi cenné, že si zde lidé mohou vyměňovat nápady a vzájemně si pomáhat.


Tentokrát mi podpora dokonce přesně řekla, co je špatně. (i když si myslím, že je to jen lest, proč dokument neměl být přijat)


Nyní jsme zvědaví, jakou výmluvu použijeme ke zrušení platby zítra.

Automaticky přeloženo:
Checky
před rokem

Ahoj,

Rád bych zůstal pozitivní, ale jedinou dobrou věc, kterou vidím, je, že vám bylo řečeno, co se zdálo být v dokumentu špatně, tedy nic moc.

Dnes se těšíme na novou aktualizaci. 🤞

Pokud máte pocit, že toho máte dost, odešlete stížnost prostřednictvím centra řešení zde na stránce Casino Guru, jak navrhla Magda.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dnes mi přišla výplata 🙂 !

Automaticky přeloženo:
Checky
před rokem

Radka měla pravdu. Někdy stojí za to zůstat pozitivní. Gratulujeme a přejeme šťastný nový rok! Jsem si jistý, že to bude ještě veselejší, když jste dostali zaplaceno 🙂

Automaticky přeloženo:
Checky
před rokem

Gratulujeme! 🎉🥂

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ano, děkuji, tobě to taky přeju.. jo, na ty hrdlořezy musíš být fakt tvrdý 🙂 heidewitzka

Automaticky přeloženo:
Checky
před rokem

Moje opožděná gratulace! Ať je to pohodový a pozitivní začátek, ať celý rok stojí za to, (ať se to počítá😉)! 🎉🤞👍

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky