před 2 měsíci
Požádejte také o seznam bank, které budou ctít, to je věc, kterou musíte udělat
Also ask for a list of banks that they will honor that’s the thing to do
Požádejte také o seznam bank, které budou ctít, to je věc, kterou musíte udělat
Also ask for a list of banks that they will honor that’s the thing to do
Jak se ti to podařilo vyřešit? Četl jsem, že čekáte na peníze i z tohoto kasina a měly dorazit, tak jsem zvědavý, jak se to nakonec vypořádá a kdy je dostanete.
Nezapomeňte nás průběžně informovat. 👍
That how you managed to solve it ? I've read that you are waiting for money from this casino as well and it was supposed to arrive, so I'm curious how it will be settled in the end and when you will get it.
Be sure to keep us updated. 👍
Ne, stále čekáte na guru kasina, aby požádal zástupce kasina Sunrise, aby vstoupil zpět
Nope still waiting on casino guru to ask sunrise casino rep to step back in
Ano, viděl jsem, takže budeme muset ještě chvíli počkat a Romi se k vám brzy dostane. Ale připadá mi smutné, že jste měli dostat své peníze v pondělí a nic se nestalo, ale v tomto kasinu vím, že došlo k mnoha dlouhým výběrům, takže se za tu dobu nic nezměnilo. Hráči nakonec peníze dostali, ale čekací doby byly někdy příliš dlouhé.
Každopádně kdyby se něco změnilo, dej vědět.
Držím palce. 🤞
Yes I saw, so we will have to wait a little longer and Romi will get to you soon. But I find it sad that you were supposed to get your money on Monday and nothing happened, but I know with this casino that there have been a lot of long withdrawals, so nothing has changed in that time. Players eventually got the money but the waiting times were sometimes too long.
Anyway, if something changes, let me know.
Keep my fingers crossed. 🤞
Stále jsem to nedostal Požádal jsem o to 3. června, 21. června to bylo nakonec schváleno, ale stále nebylo odesláno. To je šíleně hloupé dlouho
Well still haven’t received it I requested it on 6/3 it was finally approved 6/21 but still hasn’t been sent out. This is crazy stupid long
Rozhodně by to tak nemělo být, protože z mého pohledu je to příliš dlouhá doba. Nikdo by nechtěl na své peníze čekat déle než měsíc a myslím, že mnoho hráčů již toto kasino v tomto ohledu odradilo.
Každopádně budeme kontaktovat kasino a uvidíme, zda na vaši stížnost odpoví. Doufám, že toto zpoždění objasní a brzy budete mít své peníze na účtu.
Hodně štěstí.
It certainly shouldn't be this way because from my point of view it's an excessively long time. Nobody would want to wait more than a month for their money and I think that many players have already been discouraged by this casino in this regard.
Anyway, we will contact the casino and see if they respond to your complaint. I hope that they will clarify this delay and that you will soon have your money in your account.
Good luck.
Ano, je to šíleně dlouho, původně jsem stížnost otevřel 19., ale když zástupce kasina vstoupil, řekl, že musím počkat 7-10 pracovních dnů od data schválení, což bylo 21. června. Takže 10. pracovní den byl 7/8 bc ze 4. července, ale tady je 7/16 a stále nic. Doufám, že Romi brzy zkontroluje moji stížnost, včera se zeptala, jestli jsem ji dostal, což jsem nedostal, takže teď jen čekám, až řekne Nickovi z východu slunce, aby se vrátil
Yes it’s crazy long I originally opened the complaint on the 19th but when the casino rep stepped in he said I needed to wait the 7-10 business days from the date it was approved which was 6/21 . So the 10th business day was 7/8 bc of 4th of july but here it is 7/16 and still nothing. I hope Romi checks my complaint soon she asked yesterday if I received it which I haven’t so now just waiting on her to tell nick from sunrise to come back in
Ano, předpokládám, že se to brzy stane. Nelíbí se mi, když zástupce kasina říká, jak to bude, a stále to tak není.
Doufám, že své peníze brzy dostanete. 🙂
Yes, I suppose it will happen soon. I don't like it if a casino rep says how it will be and it still isn't the case.
I hope you get your money soon. 🙂
Muž, myslím, že kasinový guru mě zkazil mou první stížností, byly to rekordní 2 dny, teď se to vleče a já jsem potvrdil, že jsem to ještě nedostal, a poté se zástupce pro stížnosti zeptal, jestli jsem to dostal, poté, co jsem už řekl, že ano. t a teď znovu čekám na odpověď od ní a na to, aby požádala zástupce kasina, aby se vrátil. Chápu, že existují další stížnosti, ale myslel jsem, že by to bylo o něco rychlejší časy odezvy…. Ale je to tak a oceňuji pomoc, která trvá věčnost lol... a jak jsem řekl, moje první stížnost trvala dva dny, takže doufám, že se od yall brzo něco dozvím... také jsem vždy miloval východ slunce, ale po této zkušenosti to zůstalo špatné chuť, jsem super věrný hráč už přes 2 roky, vyhrál jsem toho tolik, že mi vzali VIP status a vyšplhal jsem se znovu na tu úroveň a ještě jednou na VIP úroveň 5. Sakra, dokonce jsem dostal dárkový koš na Vánoce lol . Řekl jsem hostitelům, že kvůli tomu přijdou o loajálního hráče, ale nezdálo se, že by to mělo žádný vliv... a pokud někoho zajímá, proč vám berou VIP status, stane se to, když vyhrajete více, než jste v podstatě vložili jste před kasinem. Do týdne vám vezmou status VIP. Také vám vezmou možnost coindraw. A ano, zástupce kasina by na tom měl být, ale podle toho, co mi bylo řečeno, sunrise a nóbl jsou řízeny stejnou skupinou, která spravuje ostatní inklávní weby, ale s nóbl a sunrise nemá vedení moc co říci o bankovnictví a výběrech stejně jako u jiných značek. Ale můžete vidět všechny stránky sesterských kasin, pokud půjdete na playersrewardcard. Doufám, že můj pohled může pomoci někomu dalšímu. Nevím, jestli se guru zabývá stížnostmi na luxusní kasino, ale pokud s nimi má někdo problémy, vřele doporučuji jít na casinomeister. Vím jen to všechno, protože jsem s nimi dlouho hrál, takže jsem se s některými hostiteli docela dobře seznámil... lol
Man I think casino guru spoiled me with my first complaint it was a record 2 days now it’s dragging and I confirmed I hadn’t received it yet and then the complaint rep asked if I had received it, after I had already said I hadn’t and now I’m waiting again for a response from her, and for her to ask the casino rep to step back in. I do understand there are other complaints but I thought it would be a little faster response times…. But that’s how it is and I do appreciate the help it’s just taking forever lol… and like I said my first complaint took two days so hopefully I hear something from yall soon… also I have always loved sunrise but after this experience it’s left a bad taste, I’ve been a super loyal player for over 2years I won a lot so much that they took away my vip status and I climbed that tier again and once again a vip level 5. Hell I even received a gift basket for Christmas lol. I told the hosts that they were going to lose a loyal player over this but it didn’t seem to have any affect… and if anyone is wondering why they take away your vip status it happens when u win more than you’ve deposited essentially your ahead of the casino. They will take your vip status within a week. They will also take away your coindraw option. And yes the casino rep should of been on it but from what I’ve been told sunrise and posh are managed by the same group that manages the other inclave sites but with posh and sunrise the management doesn’t have much say on banking and withdrawals as with there other brands. But you can see all the sister casino sites if you go to playersrewardcard I hope my insight might help someone else. I don’t know if guru deals with complaints with posh casino but if anyone has problems with them I highly suggest going to casinomeister. I only know all this bc I’ve been playing with them along time, so I’ve gotten to know some of the hosts pretty well… lol
Romi se k vám jistě brzy dostane. Dobře jsi to řekl a že stížností je hodně a někdy nejde hned odepsat. Ale jsem si jistý, že se pokusí udělat maximum, aby ti přinesla peníze.
Co se týče vašich zkušeností, jsem rád, že jste je popsal podrobněji, protože to jistě může pomoci i některým dalším hráčům.
O nóbl kasinu, vím, že jsem o tom pár hráčům napsal, ale zjistil jsem, že hráli ve "vip místnostech", s čímž nemůžeme pomoci. Pokud jste tedy hráli v klasickém kasinu a stalo se vám něco, co bylo nefér, můžete i na to podat stížnost.
Budu ti držet palce, ať je po všem.
Romi will surely get to you soon. You said it well and that there is a lot of complaints and sometimes you can't write them off right away. But I'm sure she'll try to do her best to bring you the money.
As for your experience, I'm glad you described it in more detail, because it can certainly help some other players.
About the posh casino, I know I messaged a couple of players about it but I found out that they were playing in "vip rooms", which we can't help with. So if you played in a classic casino and something happened that was unfair to you, then you can lodge a complaint against it as well.
I'll keep my fingers crossed for you that everything will be over soon.
Ano, držíme palce a nóbl kasino je kasino pouze pro pozvánky, které provozuje thst group. Většina stránek se toho nedotkne, protože je tak zamčený a soukromý bur, jediné, co jsem našel, byl casinomeister. Zkoušel jsem to tady hledat, ale nic o tom není. Takže jsem si myslel, že vy ne... a ano, všechno se vyřeší tím, že z nich taky odposloucháte pšššt lol.. legrační thibg je, že mám 4 různé hostitele a většinu z nich znám docela dobře, je to legrační, když vím tam je nové a požádám o Cashback n zkusí mi říct podmínky a já říkám dobře, vlastně máte právo, ale ne toto kasino inclave…. Většinu času vím o značce víc než oni lol…. Přečetl jsem si s tím všechny smluvní podmínky super, ale ano, vím hodně o herním průmyslu, který hraje (super až moc) téměř 9 let, takže jo, prošel jsem všemi těmito značkami…. Zdaleka v lagech měli nejlepší bonusy bez hraní, žádné maximální nošení, které je mají vždy při východu slunce, vždy můžete získat 250 % (280 % s kryptoměnou s CLUB250 min dep $ 50 a je to bonus bez sázení, žádný maximální výběr peněz). lze použít, i když máte čekající výběr... pokud používáte coindraw, budete vždy vyplaceni do 4 dnů za první a poté do 7 kalendářních dnů za další a přijde v době, kdy provedete výběr jako hodinky …. Můžete se na to skutečně spolehnout… Má to 5% poplatek, takže na 2500 vyberou 125, ale stále to dostanete super rychle
Yes fingers crossed and posh casino is an invite only casino which is ran by thst group. Most sites won’t touch it bc it is so locked up and private bur the only I found was casinomeister. I tried to look it up on here but it doesn’t have anything about it. So I figured you guys didn’t… and yes it will all work out in bugging the shhh out of them too lol.. funny thibg is I be had 4 different host and I’m quite familiar most of em it’s funny when I know there new and I’ll ask for Cashback n they try n tell me the terms and conditions and I say well actually your right but not this inclave casino…. Most the time I know more than they do about there brand lol…. I read all terms and conditions super big with that but yes I know a lot about the gaming industry been playing (wayyyyy to much) for almost 9 years so yup I’ve been thru all these brands…. By far in lags had the best no play no max wearing bonuses they have them at at all times on sunrise u can always get a 250% (280% with crypto with CLUB250 min dep $50 and its a no wagering no max cashout bonus n it can be used even if u have a pending withdrawal… as long as u use coindraw u will always be paid within 4 days for the first one and then 7 calendar days for the next and it’s come at the time u issue the withdrawal like clock work…. U can actually count on it…. It has a 5% fee so on 2500 they take out 125 but still u get it super fast
Ahoj!
Je nám líto, že vidím další nepříjemnosti způsobené jinému hráči v Posh VIP místnosti.
Nebudu opakovat, co již bylo řečeno; místo toho bych rád vyjádřil svou vděčnost za užitečné informace o Sunrise.
Přidejte cokoliv dalšího, co považujete za rozumné 😉
Hi!
Sorry to see another set of inconveniences caused to another player by the Posh VIP room.
I will not reiterate what has already been said; instead, I would like to express my gratitude for the helpful information about Sunrise.
Add anything else you deem insightful 😉
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.