FórumKasinaSpintornado Casino - všeobecná diskuze

Spintornado Casino - všeobecná diskuze

před 11 měsíci od Radka
|
1309 zobrazení 13 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 11 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Spintornado Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 11 měsíci

Ahoj všichni .

Slootz, bogamba House of Spins voozaza, spintirnado, turbospiny jsou poháněny jedním zdrojem. Mohu to dokázat!

Něco se mi stalo, něco, co jsem ještě nezažil. Většina výše zmíněných kasin nabízí především MiFinity, jak mnozí také vědí.

Chtěl jsem provést vklad ze spintornada a provedl jsem bankovní převod do MiFinity, aby provedla transakci ve spintornadu. Najednou můj bankovní vklad z hlavního účtu MiFinity (standardní) byly mé vklady náhle odebrány. Zeptal jsem se MiFinity, kdo jim dal povolení k přístupu k mému osobnímu účtu. Byla jen jedna odpověď, transakce byla zpracována, ale já už neměl žádnou pravomoc nad svými penězi. MiFinity je s nimi v souladu, to je to, co říkám. Teprve po 3 týdnech spintornádo řeklo, že podporu připíšu Manuelovi, ale v historii vkladů to není vidět. Žádný důkaz o tom. Také dostávám 40 EUR z jednoho kasina a 310 EUR z jiného, nic z toho nevidím, prosím, drž se dál! Jinak se drž dál!! Moje motto MiFinity a tato kasina jsou v cahoots, to vám řeknu

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

filefilefile Peníze nikdy nedorazily na můj standardní účet a zde je původ mého standardního 846 na konci. Peníze se pokusili zmizet a mám o tom spoustu důkazů. Můžu jim ukázat své e-maily MiFinity, nevěřili by, z čeho jsem je obvinil, a přesto můj účet na MiFinity uzavřeli, proč?

Nenechal jsem je samotné a vylíčil je jako zloděje a řekl jim, aby poslali mé peníze do mé domácí banky a s okamžitou platností uzavřeli účet MiFinity, ale stále neudělali proč?

Protože je špinavá a já ji honil. Pokud chcete, mohu vám poslat své e-maily na MiFinity, která se zdá být tak renomovaná

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Nebudu podávat žádné další stížnosti, protože to nepomáhá, žádné výsledky, nikdo mě nenutil vkládat v online kasinech, což 99% času nemá nic společného s podvodem, ať mám pravdu nebo ne, to je na tobě

Automaticky přeloženo:
lagermeister
před 11 měsíci

Ahoj.

Bohužel jsem asi dobře nepochopil situaci kvůli dost nejasnému překladu. Proto bych se rád zeptal na další otázky, abych věci objasnil, pokud vám to nevadí.

Původně bylo vaším cílem vložit peníze na Spintornado za převod Mifinity – správně?

Co se stalo pak? Omlouvám se, ale tohle je dost těžké rozluštit:

"Najednou můj bankovní vklad z hlavního účtu MiFinity (standardní) byly mé vklady náhle odebrány."

Víte, snažím se zjistit, zda tento problém souvisí spíše s kasinem nebo se službami Mifinity. Upřímně to v tuto chvíli nemohu s jistotou říci.

Vidím, že jste zmínil, že vám nelze pomoci, takže bych rád zmínil, že vám můžeme pomoci. Pro jistotu by však bylo nejlepší celé této problematice porozumět dále.

No, budu tu čekat. Děkuji.



Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Mám velké problémy s vyplácením výher, které byly omezeny na 500 EUR. Už čekám 10 dní. Ale na mé e-maily vždy odpovídáte se stejnou výmluvou, že máte spoustu nevyřízených záležitostí a nyní je řešíte. Můj účet je ověřený, to proběhlo relativně hladce, ale teď se bojím, že nedostanu peníze.

Automaticky přeloženo:
Roswitha74
před 11 měsíci

Další špatná zkušenost z Německa, vidím. Je mi líto, že to vidím. Stejně jako je mi líto, že hráči chtějí hrát v kasinech s poměrně nízkým indexem bezpečnosti – přesvědčte se sami .

Je tu jedna věc, kterou můžete zkusit – prostřednictvím centra řešení Casino Guru se snažíme pomáhat hráčům na podobných pozicích. Vzhledem k tomu, že se jedná o bezplatný proces, řekl bych, že stojí za vyzkoušení.

Abyste se s celou funkcí blíže seznámili, rád bych vytvořil příručku s názvem „ Jak řešíme stížnosti v kasinu a proč "

Dejte mi prosím vědět, jestli se vám nápad líbí. 🙏


Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Mám stejnou zkušenost. Čekal jsem na výběr nyní 2 týdny. Před tím další 2 týdny. Samozřejmě bychom si měli přečíst různé recenze, než provedeme vklad v jakémkoli kasinu. Zjistil jsem, že neexistuje žádný zákon proti online kasinům. Možná jsou kasina mga docela důvěryhodná. A také jsem se dozvěděl, že stránky pro hazardní hráče jsou spíše na straně kasin než na straně hráčů. Samozřejmě existuje spousta hráčů, kteří se všemu brání a já chápu, proč je situace taková, jaká je.

Automaticky přeloženo:
kaijoke
před 11 měsíci

Dobrý den, koukám, že máte také problémy s odstoupením. Řekl bych, že toto kasino není nejlepší volbou s takovým bezpečnostním indexem, ale myslím, že to už víte.

Pokud jde o to, že si myslíte, že weby s hazardními hrami se spíše přiklánějí ke straně kasina, nebyl bych si tímto tvrzením tak jistý. Zakládáme si na férovém přístupu a nikdy nejsme zaujatí tak či onak a snažíme se na vše dívat spravedlivě.

Abychom se však vrátili k vašemu výběru, měli jste již dříve problémy s tímto kasinem na základě toho, co jste popsali, a hráli jste zde znovu, i když jste již věděli, že výběry nějakou dobu trvají? Kasino vám také řeklo, proč to trvá tak dlouho, tedy jaký je k tomu důvod.

Každopádně je dobře, že jste podali stížnost a pevně věřím, že vám náš tým pomůže. Navíc, mohl byste prosím Kristině odpovědět, aby mohla případ posunout dál? Můžete tak učinit zde .

Budu ti držet palce. 🤞☘️

Upraveno autorem před 11 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Kristině jsem již odpověděl (poslal jsem důkaz o diskuzi se spintornádem). V případě potřeby mohu poslat znovu. Stále spintornado říká stejné výmluvy pro všechny hráče a neplatí. Alespoň podle různých webů o hazardních hrách.

Automaticky přeloženo:
kaijoke
před 11 měsíci

Pak je to v pořádku. Mluvil jsem s ní, a tak znovu zkontroluje, zda má vše, co potřebovala, a pokud bude něco potřebovat, napíše vám do vlákna stížnosti.

Každopádně, jakou výmluvu kasino používá pro to, že výběr trvá tak dlouho?

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

To samé: vysoký objem výběrů nebo nevyřízených plateb.

Automaticky přeloženo:
kaijoke
před 11 měsíci

Pokud je to pořád stejné, chápu, že jsi nervózní a máš obavy, jak to všechno dopadne. Ale stížnost je stále otevřená, takže uvidíme, kam náš tým půjde.

Snad se váš případ nakonec vyřeší a vy dostanete své peníze, i když to trvá už docela dlouho.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Stále stejná situace. Stejné výmluvy a milá agentka tam. Máte někdo peníze?

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky