Ahoj,
rozumím tomu, co říkáte. Použití toho, co někteří označují jako zadržovací taktika, je nepochybně jedním z mnoha vysvětlení zpoždění, o kterém se domnívám, že existuje. Zevšeobecňování však podle mého názoru také nepřispívá k žádnému vysvětlení.
Některá kasina jsou rychlejší, některá ne. Může se také časem změnit. Jeden hráč by tvrdil, že stažení bylo hrůzou; druhý by řekl, že jsem dostal platbu za 5 minut.
Proto se domníváme, že poskytování slušného vysvětlení a pokynů hráčům by mělo být pro podporu kasina nutností. V případě, že hráč cítí, že je to nutné, může se například pokusit o dočasné uzavření účtu. To je další aspekt, který bych v kasinech rád viděl jako standard.
I tak jsou chvíle, kdy se zdá, že dalay je zcela nevyhnutelná záležitost.
Hi,
I understand what you are saying. The use of what some refer to as a staling tactic is undoubtedly one of the numerous explanations for the delay that I believe exists. However, generalization, in my opinion, also does not contribute to any explanation.
Some casinos are quicker, some are not. It may also change over time. One player would claim the withdrawal was a horror; the other would say I got my payment in 5 minutes.
Thus, we believe providing players with a decent explanation and guidance should be a must for casino support. In the event that the player feels it is necessary, for example, he may attempt to temporarily close the account. This is another aspect I would like to see in casinos as a standard.
Even so, there are moments when it seems like the dalay is an entirely avoidable matter.
Automaticky přeloženo: