DomůFórumKasinaSpinsUp Casino - všeobecná diskuze

SpinsUp Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

6 826 zobrazení 35 odpovědí |
před rokem
|
1 2
Přidat příspěvek
před rokem

700 usd ve skupině Holycorn lady, které jsem nedostal, skupina musí procházet potížemi file

Automaticky přeloženo:
Caniggia2021
před rokem

No, nebyl to nejlepší nápad a je mi líto, že jsi nakonec prohrál. Nejlepší by bylo, kdyby k ničemu takovému nedošlo, ale ze zkušeností jiných hráčů vím, že v kasinech to někdy tak rychle nejde a je třeba se obrnit trpělivostí. Když to někdy nestihnete, tak to asi tak často dopadne.

Omlouvám se. 😥

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem
..v kasinech to někdy není tak rychlé a musíte být trpěliví.


Smutné na tom je, že není absolutně žádný důvod, aby to trvalo tak dlouho.

Existuje několik kasin, která mají téměř okamžité výplaty. Od chvíle, kdy stisknu tlačítko výběru, mohu mít peníze na účtu do 5 minut. Když to umí místa jako Novibet a Coolbet, proč by to nedokázali ostatní?


Jednoduchá odpověď je, že mohou, jen se rozhodnou ne v naději, že to hráč přehraje.

Automaticky přeloženo:
linedancehippie
před rokem

Ahoj,

rozumím tomu, co říkáte. Použití toho, co někteří označují jako zadržovací taktika, je nepochybně jedním z mnoha vysvětlení zpoždění, o kterém se domnívám, že existuje. Zevšeobecňování však podle mého názoru také nepřispívá k žádnému vysvětlení.

Některá kasina jsou rychlejší, některá ne. Může se také časem změnit. Jeden hráč by tvrdil, že stažení bylo hrůzou; druhý by řekl, že jsem dostal platbu za 5 minut.

Proto se domníváme, že poskytování slušného vysvětlení a pokynů hráčům by mělo být pro podporu kasina nutností. V případě, že hráč cítí, že je to nutné, může se například pokusit o dočasné uzavření účtu. To je další aspekt, který bych v kasinech rád viděl jako standard.


I tak jsou chvíle, kdy se zdá, že dalay je zcela nevyhnutelná záležitost.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Rozhodně jsem viděl lepší kasina

Automaticky přeloženo:
raeTzAtTek1
před rokem

Co se ti tam nelíbilo, jestli ti to nevadí? Vaše zkušenost může pomoci ostatním dozvědět se více o tomto kasinu a vyhnout se možným budoucím problémům.😉

Automaticky přeloženo:
Romi
před rokem

Vyhráli jste 2 000 € a poté byl účet deaktivován spinsupem

Automaticky přeloženo:
raeTzAtTek1
před rokem

Chtěli byste k tomu poskytnout nějaké další podrobnosti, aby se náš tým mohl pokusit pomoci?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Vyhrál jsem peníze na SpinsUp BEZ použití bonusu na můj vklad.


Ujistili mě, že moje ověření je dokončeno, i když jedna jeho část (snímek obrazovky s vkladem z mé banky) stále uvádí nevyřízeno.


Odmítli můj první výběr s tím, že to byl maximální výběr $ 3000.


Odmítli můj druhý výběr s tím, že jsem neprovedl trojnásobek svého vkladu. Zřejmě to musím udělat, i když jsem bonus nepoužil.


Nyní mi odmítají poslat celou moji herní historii, abych si sám zkontroloval obrat. Na webu mi umožňují vidět pouze posledních 50 transakcí. V těchto transakcích jsem otočil 203 $ za 9 minut. Hrál jsem celé hodiny, takže mi lžou o tom, že nepřekročí 1500 dolarů.


Také im čtu, že nyní nemají v Austrálii licenci? Ví někdo, jaký je můj nejlepší způsob, jak získat své peníze? Kde si stěžovat?



Automaticky přeloženo:
themickdaniells
před 7 měsíci

Přečtěte si prosím všechny informace týkající se maximálního výběru a licence zde v recenzi kasina.

Zkontrolovali jste si požadavky na sázení v podmínkách kasina? Nejde jen o hraní s vkladem, ale kvůli politice proti praní špinavých peněz v online kasinech obvykle existuje nějaký minimální požadavek na sázení.

Pokud s tím vším potřebujete pomoc, náš tým pro vyřizování stížností by se mohl pokusit celou záležitost prošetřit. Stačí podat stížnost zde a vysvětlit situaci.

Půjdeš do toho?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dobrý den! Podal(a) jsem stížnost na Casinoguru. Čekám na potvrzení! Děkuji a s pozdravem!

Automaticky přeloženo:
ferenzano
před 2 měsíci

Dobrý den, stížnost chápu, takže z tohoto pohledu ji máme vyřešenou. Všiml jsem si problémů se sázením, takže doufám, že vám kolegové budou schopni pomoci.

Prosím, informujte nás o novinkách, rád bych s vámi zůstal v kontaktu.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ahoj Radko, ano, od Casinoguru jsem nedostala žádné nové zprávy o mých nových příspěvcích! Zrušili mi výhry! A ani si nemůžu vybrat 50 eur, které mám na účtu a které jsem vložila platební metodou Skrill! Protože teď mi Skrill najednou zmizel z profilu v kasinu! Včera mi v chatu bylo řečeno, že dostanu odpověď ohledně toho, že Skrill najednou zmizel, ale žádnou nedostávám! Milá Radko, znám spoustu kasin, ale tohle má hezká prohlášení, ale bohužel jsou to lži a nejsou vstřícná k zákazníkům! To je pro hráče opravdu škodlivé! Totéž si můžete přečíst i u Trustly! Prosím, pomozte mi, děkuji a s pozdravem! filefile Jak vidíte, všechny platby se Skrillem!

Upraveno
Automaticky přeloženo:
před rokem

Vyhráli jste 2 000 € a poté byl účet deaktivován spinsupem

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Já taky! Tohle kasino je úžasné!

Automaticky přeloženo:
ferenzano
před 2 měsíci

Dobrý den, budete muset počkat. Říkal jsem vám, že časovač ukazuje, kdy můžete očekávat další aktualizaci. Sledujte to prosím.

file


Stížnost bohužel nebude vyřešena zde na fóru, takže všechny aktualizace musí být uvedeny v samotné stížnosti 👈. Prosíme o trpělivost.

V tomto bodě toho moc dodat nemůžu. Řekl bych, že nejdřív je potřeba si vyjasnit všechny ty kontraindikace, které jste dostali z kasina.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dobře, díky, rozumím. S pozdravem!


Automaticky přeloženo:
1 2

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.