před týdnem
Je na vašem odstoupení stále uvedeno, že jej můžete zrušit? Pokud ano, tak ten postup rozhodně ani nezahájili
Does it still say on your withdraw that you can cancel it? If so then they definitely not even started the procedure
0
Je na vašem odstoupení stále uvedeno, že jej můžete zrušit? Pokud ano, tak ten postup rozhodně ani nezahájili
Does it still say on your withdraw that you can cancel it? If so then they definitely not even started the procedure
Prostě budu každý den živě chatovat, abych je pronásledoval... někdo musí poslat zprávu Nolimit city a hacksaw gaming a zeptat se, proč dovolili těmto riskantním kasinům používat své hry
I'll just going on live chat every day to chase them up... someone needs to message Nolimit city and hacksaw gaming and ask why they let these dodgy casinos use their games
Jo. Ale na vašem kousku výběru. Stále se zobrazuje zrušení žádosti? Pokud ano, znamená to, že proces ani nezačali. Překvapuje mě, že jsi stále na chatu. Zablokovali mnoho lidí kvůli tomu, že nechtějí diskutovat o stažení
Yeah. But on your withdrawel bit. Does it still say cancel request? If it does then it means they not even started the process . I'm surprised your still on chat. They have blocked alot of people on that cause they don't want to discuss withdrawels
Ano, stále to říká, že mohu zrušit, nestiskl jsem to, protože by to pravděpodobně udělali a pak řekli, že je to zpět na 21 dní. Dostali jste někdy odpověď na nějaký e-mail? Zanechal jsem recenzi na pilotním programu důvěry a oni nám dali, prosím, kontaktujte nás, abychom problém probrali
Yes it still says I could cancel, I haven't pressed it because they'd probably do it then say it's back to 21 days. Have you ever had a reply from any emails . I left a review on trust pilot and they just put please contact us to discuss the issue
Nemělo by se říkat zrušit po takové době. Očividně se ještě ani nepodívali na váš výběr. A to je bod, který jim musíte na chatu ukázat.
Ne, nedostal jsem odpověď. Jako by ta e-mailová schránka ani neexistovala
Shouldn't say cancel after all this time. They clearly not even looked into your withdrawel yet. And that is a point you need to make to them next on chat.
No I've not had reply. It's like the email box on there don't even exist
Podívejte se na toto. Žádná platná licence. Taky už 3 týdny čekám na stažení. Je to vtip. Stále také v reverzibilním stavu. Žádná reakce na emaily
Take a look at this. No valid license. I’ve also been waiting 3 weeks now for my withdrawal. It’s a joke. Still in a reversible state too. No response to emails
Jo, mohu potvrdit, že podle našich informací je kasino bez licence. Je mi líto, že i vy to tam máte těžké... Bylo by kasino založené na UKGC lepší volbou? Vsadím se, že by...
Yeah, I can confirm that according to our info, the casino is unlicensed. I'm sorry you too are having a hard time there... Would a UKGC-based casino be a better choice? I bet it would...
Nemáte kontakty na poskytovatele her a neptáte se jich, proč dovolují všem těmto kasinům používat jejich hry?
Don't you have contacts at the game providers and ask them why they let all these casinos use their games ?
Ne, omlouvám se. Tuto otázku si však můžete zkusit položit jako hráč.
No, I'm sorry. However, you as a player may try to ask this question.
V současné době je zde 5 otevřených stížností ohledně toho, že nikomu nebylo vydáno odvolání. Jedna osoba je v pracovní den 31, což je velmi znepokojivé. Tohle je opravdu krádež v celé své kráse a doufám, že dojde k nějakému skutečně těžkému vyšetřování, protože s tímhle se nemohou dostat.
There’s currently 5 open complaints on here regarding no withdrawal being issued to anyone. One person is on working day 31 which is very concerning. This is really theft at its finest and I hope some real hard investigations take place because they can’t get away with this.
Myslel jsem, že pokud má někdo zájem o prohlížení, chci přidat odkaz na sekci stížností:
https://casino.guru/complaints/all
Přidejte název kasina a zobrazí se seznam.
V první řadě musí reklamace dojít až na konec řady, takže je to někdy delší řízení.
I was thinking, if anyone is interested in browsing, I just want to add a link to the complaint section:
https://casino.guru/complaints/all
Add the casino name and the list will appear.
First of all, the complaint must reach the end of the line, so it is sometimes a longer procedure.
Čekám na výběr pouze 4 dny, ale na jejich informacích o výběru je uvedeno 24-48 hodin? Kontaktoval jsem chat, ale říkají 14-21 dní. Počkáme a uvidíme, ale moc naděje si nedělám. Budu vás průběžně informovat.
I have been waiting for a withdrawal for 4 days only but on their withdrawal info it states 24-48 hours? I have contacted chat but they say 14-21 days. We will wait and see but I am not holding out much hope. I will keep you updated.
Myslím, že 6.3/10 potřebuje downgrade alespoň na 1 nebo 2.
6.3 mnoha lidem naznačuje, že je nadprůměrný, což zjevně není.
Žádná licence
Žádné vyplácení výher
Jednoznačně podvodná stránka.
I think the 6.3/10 needs downgrading to atleast a 1 or 2.
6.3 indicates to many people that it's above average, which it clearly isn't.
No license
No paying out of winnings
Clearly a scam site.
Čekám na výběr pouze 4 dny, ale na jejich informacích o výběru je uvedeno 24-48 hodin? Kontaktoval jsem chat, ale říkají 14-21 dní. Počkáme a uvidíme, ale moc naděje si nedělám. Budu vás průběžně informovat.
I have been waiting for a withdrawal for 4 days only but on their withdrawal info it states 24-48 hours? I have contacted chat but they say 14-21 days. We will wait and see but I am not holding out much hope. I will keep you updated.
Bylo by hezké, kdyby se takové termíny vždy dodržovaly. Skutečnost se může lišit, jak vidíte. 🙁 Když hráčům pomáháme se zpožděnými platbami, vždy se snažíme zvážit všechny související aspekty problému.
Nicméně říct 14-21 dní je jako výbuch... Vysvětlili mi prosím zpoždění?
Jedná se o značné zpoždění, protože náš tým pro stížnosti považuje 14 dní za maximální dobu, kterou lze strávit hledáním řešení pro vyplacení hráče. Pokud je to s vámi v pořádku, budu zde a budu sledovat váš pokrok. Informujte nás. 🙏
It would be nice if such deadlines were always met. The reality may differ as you see. 🙁 When we are helping players with delayed payments, we always try to consider all associated aspects of the issue.
However, saying 14-21 days is like an explosion... Did they explain the delay, please?
This is a significant delay because our Complaint Team considers 14 days to be the maximum amount of time that can be spent on finding a solution to pay out the player. If it is okay with you, I will be here to observe your progress. Keep us posted. 🙏
Myslím, že 6.3/10 potřebuje downgrade alespoň na 1 nebo 2.
6.3 mnoha lidem naznačuje, že je nadprůměrný, což zjevně není.
Žádná licence
Žádné vyplácení výher
Jednoznačně podvodná stránka.
I think the 6.3/10 needs downgrading to atleast a 1 or 2.
6.3 indicates to many people that it's above average, which it clearly isn't.
No license
No paying out of winnings
Clearly a scam site.
Dobře, chápu, odkud tato myšlenka pochází, ale takto výpočet nefunguje. Dovolte mi s tím pomoci. Skvělým začátkem je „vysvětlení indexu bezpečnosti" vytvořený samostatně pro každé kasino:
https://casino.guru/spins-heaven-casino-review#tab=js-tab-reputation
Ta je mimochodem vlastně podprůměrná .
Index bezpečnosti například odkazuje na pravděpodobnost, že dostanete své výhry z kasina. Nejde o dobro nebo zlo – jde o pravděpodobnost.
Chybějící licence jsou zahrnuty; neboj se. Další podrobnosti jsou vždy oznámeny v textu pod stručným přehledem
"Bezpečnostní index tohoto kasina byl vypočítán na základě našeho výzkumu a údajů shromážděných naším týmem pro hodnocení kasina. Zjistěte více o metodologii hodnocení kasina "
Je to docela složité, abych byl upřímný. 🙂
Well, I understand where this idea comes from, but this is not how the calculation works. Let me help with that. A great start is "the Safety Index explained" created separately for each casino:
https://casino.guru/spins-heaven-casino-review#tab=js-tab-reputation
It is actually below average, by the way.
The Safety Index, for example, refers to a probability that you will get your winnings out from the casino. It is not about the good or bad—it's probability.
Missing licenses are included; don't worry. Further details are always announced in the text under the brief overview
"The Safety Index of this casino was calculated based on our research and data collected by our casino review team. Learn more about casino review methodology"
It is quite complex, to be honest. 🙂
Nevysvětlují to jako zpoždění. Říká se jen 7 až 21 dní, ale na zkušební pilot čekali měsíce a stále nic
They don't explain it as a delay. They just say 7 to 21 days but loads on review pilot has waited months and still nothing
Komunikace je hrozná. Byl jsem vyhozen z chatu celých 7krát, co jsem se pokusil promluvit. Žádná reakce na žádné e-maily. myslím. Je web provozován pouze roboty? Můj přítel čekal 9 týdnů a žádný výběr. Nemyslete si, že někdo z nás uvidí nějaké peníze!!
Communication is terrible. I've been thrown of chat the whole 7 times I've tried to talk. No respond to any emails. I mean. Is the site just run by robots? My friend waited 9 weeks and no withdrawel. Don't think any of us will see any money!!
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.