DomůFórumKasinaSpins Heaven Casino - všeobecná diskuze

Spins Heaven Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

 od bladessteve1
|
2 373 zobrazení 94 odpovědí |
|
12 3 45
bladessteve1

Je na vašem odstoupení stále uvedeno, že jej můžete zrušit? Pokud ano, tak ten postup rozhodně ani nezahájili

Automaticky přeloženo:

Prostě budu každý den živě chatovat, abych je pronásledoval... někdo musí poslat zprávu Nolimit city a hacksaw gaming a zeptat se, proč dovolili těmto riskantním kasinům používat své hry

Automaticky přeloženo:
bladessteve1

Jo. Ale na vašem kousku výběru. Stále se zobrazuje zrušení žádosti? Pokud ano, znamená to, že proces ani nezačali. Překvapuje mě, že jsi stále na chatu. Zablokovali mnoho lidí kvůli tomu, že nechtějí diskutovat o stažení

Automaticky přeloženo:

Ano, stále to říká, že mohu zrušit, nestiskl jsem to, protože by to pravděpodobně udělali a pak řekli, že je to zpět na 21 dní. Dostali jste někdy odpověď na nějaký e-mail? Zanechal jsem recenzi na pilotním programu důvěry a oni nám dali, prosím, kontaktujte nás, abychom problém probrali

Automaticky přeloženo:
bladessteve1

Nemělo by se říkat zrušit po takové době. Očividně se ještě ani nepodívali na váš výběr. A to je bod, který jim musíte na chatu ukázat.

Ne, nedostal jsem odpověď. Jako by ta e-mailová schránka ani neexistovala

Automaticky přeloženo:

file Podívejte se na toto. Žádná platná licence. Taky už 3 týdny čekám na stažení. Je to vtip. Stále také v reverzibilním stavu. Žádná reakce na emaily

Automaticky přeloženo:
Thomas-091

Jo, mohu potvrdit, že podle našich informací je kasino bez licence. Je mi líto, že i vy to tam máte těžké... Bylo by kasino založené na UKGC lepší volbou? Vsadím se, že by...

Automaticky přeloženo:
Romi

Nemáte kontakty na poskytovatele her a neptáte se jich, proč dovolují všem těmto kasinům používat jejich hry?

Automaticky přeloženo:
bladessteve1

Ne, omlouvám se. Tuto otázku si však můžete zkusit položit jako hráč.

Automaticky přeloženo:

V současné době je zde 5 otevřených stížností ohledně toho, že nikomu nebylo vydáno odvolání. Jedna osoba je v pracovní den 31, což je velmi znepokojivé. Tohle je opravdu krádež v celé své kráse a doufám, že dojde k nějakému skutečně těžkému vyšetřování, protože s tímhle se nemohou dostat.

Automaticky přeloženo:
Thomas-091

Myslel jsem, že pokud má někdo zájem o prohlížení, chci přidat odkaz na sekci stížností:

https://casino.guru/complaints/all

Přidejte název kasina a zobrazí se seznam.

V první řadě musí reklamace dojít až na konec řady, takže je to někdy delší řízení.


Upraveno autorem
Automaticky přeloženo:

Čekám na výběr pouze 4 dny, ale na jejich informacích o výběru je uvedeno 24-48 hodin? Kontaktoval jsem chat, ale říkají 14-21 dní. Počkáme a uvidíme, ale moc naděje si nedělám. Budu vás průběžně informovat.

Automaticky přeloženo:

Myslím, že 6.3/10 potřebuje downgrade alespoň na 1 nebo 2.

6.3 mnoha lidem naznačuje, že je nadprůměrný, což zjevně není.

Žádná licence

Žádné vyplácení výher

Jednoznačně podvodná stránka.

Automaticky přeloženo:

Čekám na výběr pouze 4 dny, ale na jejich informacích o výběru je uvedeno 24-48 hodin? Kontaktoval jsem chat, ale říkají 14-21 dní. Počkáme a uvidíme, ale moc naděje si nedělám. Budu vás průběžně informovat.

Automaticky přeloženo:

Bylo by hezké, kdyby se takové termíny vždy dodržovaly. Skutečnost se může lišit, jak vidíte. 🙁 Když hráčům pomáháme se zpožděnými platbami, vždy se snažíme zvážit všechny související aspekty problému.

Nicméně říct 14-21 dní je jako výbuch... Vysvětlili mi prosím zpoždění?

Jedná se o značné zpoždění, protože náš tým pro stížnosti považuje 14 dní za maximální dobu, kterou lze strávit hledáním řešení pro vyplacení hráče. Pokud je to s vámi v pořádku, budu zde a budu sledovat váš pokrok. Informujte nás. 🙏

Automaticky přeloženo:

Myslím, že 6.3/10 potřebuje downgrade alespoň na 1 nebo 2.

6.3 mnoha lidem naznačuje, že je nadprůměrný, což zjevně není.

Žádná licence

Žádné vyplácení výher

Jednoznačně podvodná stránka.

Automaticky přeloženo:

Dobře, chápu, odkud tato myšlenka pochází, ale takto výpočet nefunguje. Dovolte mi s tím pomoci. Skvělým začátkem je „vysvětlení indexu bezpečnosti" vytvořený samostatně pro každé kasino:

https://casino.guru/spins-heaven-casino-review#tab=js-tab-reputation

Ta je mimochodem vlastně podprůměrná .

Index bezpečnosti například odkazuje na pravděpodobnost, že dostanete své výhry z kasina. Nejde o dobro nebo zlo – jde o pravděpodobnost.

Chybějící licence jsou zahrnuty; neboj se. Další podrobnosti jsou vždy oznámeny v textu pod stručným přehledem

"Bezpečnostní index tohoto kasina byl vypočítán na základě našeho výzkumu a údajů shromážděných naším týmem pro hodnocení kasina. Zjistěte více o metodologii hodnocení kasina "

Je to docela složité, abych byl upřímný. 🙂


Automaticky přeloženo:
Radka

Nevysvětlují to jako zpoždění. Říká se jen 7 až 21 dní, ale na zkušební pilot čekali měsíce a stále nic

Automaticky přeloženo:
Mandy473

Čekám od 20.2

Automaticky přeloženo:

Komunikace je hrozná. Byl jsem vyhozen z chatu celých 7krát, co jsem se pokusil promluvit. Žádná reakce na žádné e-maily. myslím. Je web provozován pouze roboty? Můj přítel čekal 9 týdnů a žádný výběr. Nemyslete si, že někdo z nás uvidí nějaké peníze!!

Automaticky přeloženo:

Takže dnes je to 25 dní a toto je dnešní výmluva

file

Automaticky přeloženo:
bladessteve1

Všechno spousta lží. Můj přítel tu zprávu stále dostává. Teď čeká 9 týdnů

Automaticky přeloženo:
12 3 45

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky