před týdnem
Víte, co je také divné. Zdá se, že já, můj přítel a někdo jiný máme v bilanci 8p
You know what is weird aswell. Me you and my friend and someone else all seem to have 8p in our balances
1
Víte, co je také divné. Zdá se, že já, můj přítel a někdo jiný máme v bilanci 8p
You know what is weird aswell. Me you and my friend and someone else all seem to have 8p in our balances
Oh, moje postel. Myslel jsem, že řekli, že mají zpoždění kvůli pracovnímu vytížení.
Byli byste vy a váš přítel ochotni podat stížnost na kasino? Za takových okolností bych řekl, že je čas poslat jim oficiální zprávu.
Mohu se podělit o podrobnosti, pokud se vám nápad líbí.
Oh, my bed. I thought they said they were delayed due to workload.
Would you and your friend be willing to submit complaints against the casino? Under such circumstances, I'd say it is time to send them an official note.
I can share details if you like the idea.
Silně pochybuji, že budou poslouchat. Budou vás prostě ignorovat jako každého
Highly doubt they will listen. They will just ignore you like they do to everyone
Může se stát, ano. Což z delší perspektivy povede také ke snížení indexu bezpečnosti a lepšímu varování pro ostatní. Ale vím, že to zní jako nic moc.
May happen, yes. Which will, from a longer perspective, also result in a lowered Safety Index and better warning for others. But I know it sounds like not much.
Dnes jsem měl 2 chaty s tímto fantastickým kasinem. Byl jsem vyloučen z prvního chatu, protože jsem se zeptal na můj výběr a adresu společnosti. Při druhém jsem byl vyhozen poté, co mi bylo řečeno, že jsem byl urážlivý, když jsem se zeptal, kdy bude můj výběr zpracován. Toto kasino je nejhorší, jaké jsem kdy poznal.
Had 2 chats with this fantastic casino today. I was binned out of the first chat for asking about my withdrawal and the company address. On the second I was binned after being told I was being abusive for asking when my withdrawal would be processed. This casino is the worst I have ever known.
S tímto kasinem je třeba něco udělat. Tolik hráčů bez výběrů obdrželo
Something needs to be done about this casino. So many players with no withdrawals recieved
Bohužel bez podaných stížností toho moc nezmůžeme. 🤷♀️
Možná se nad tím ještě jednou zamyslete a my jsme tu, abychom vám pomohli.
Unfortunately, without submitted complaints, we are unable to do much, though. 🤷♀️
Maybe think about it again, and we are here to help.
Má někdo úspěšně odsud výběr? Včera jsem požádal o výběr 840 £ a do hodiny bylo tlačítko 'zrušit' odstraněno, takže doufám, že je to dobré znamení, že bych mohl dostat platbu... Viděl jsem na internetu nějaké hororové příběhy, takže moc naděje nedávám.
Has anyone had their withdrawals successfully from here? I requested to withdraw £840 yesterday & within an hour the ‘cancel’ button was removed so I’m hoping this is a good sign I just might get the payment… I’ve seen some horror stories online so not holding out much hope.
Ahoj, viděl jsem, že jste dokončili výběr – byla možnost „zrušit" odstraněna téměř okamžitě, když se to stalo a začalo se to zpracovávat?
Hey I saw you had a withdrawal completed - did the ‘cancel’ option get removed pretty much straight away when this happened and it started processing?
Prošlo to velmi rychle. Možnost zrušení zmizela ano. Ale nikdo tam nikdy nedostane druhý výběr. Pokud tedy dostanete svůj první. Prosím, nehrajte znovu
It went through very fast. Cancel option did vanish yes. But no one ever gets there second withdrawel. So if you get your first one. Please don't play again
Jak se máš? Přihlásil jsem se na 210 na svém účtu. Nějaké vip cash back. Ale já si s tím nehraju. Protože to byla výmluva, abych nezaplatil výběr, na který jsem týdny čekal
How you getting on? I logged in to 210 in my account balance. Some vip cash back. But I'm not playing with it. Because it be a excuse not to pay my withdrawel I've waited weeks for
Děkuji za odpověď - požádal jsem o to včera v 15:58, takže stále doufám, že můj první výběr proběhne v pořádku
Thank you for replying - I requested it at 3:58pm yesterday so I’m still hoping my 1st withdrawal goes through okay
Čekám na první výběr, už 7 pracovních dnů, stále mám možnost zrušit, zajímalo by mě, jestli zrušením a následným opakováním se to rozhýbe? Zkoušel to někdo?
I’m waiting on first withdrawal, have been for 7 working days, still have the option to cancel, I wonder if cancelling and then re doing will get it moving? Has anyone tried that?
Ano, zkoušel jsem to 7krát. Nyní to čeká 20 dní a stále říká, že jsem to zrušil.
Žádný z výběrů není pravdivý. Desítky měsíců čekaly a nikdy nedostaly zaplaceno
Yes 7 times I tried that. It's now been pending for 20 days and still says I cam cancel it.
None of withdrawels are true. Dozens waited months and never been paid
Ano, řekli mi to, tak jsem udělal odkaz. Poté se výběr vrátil zpět na můj účet. Nedělej si naděje
Yes they said that to me so I done the link. Then the withdrawel bounced back into my account. Don't get your hopes up
Požádal jsem o svůj výběr 2. února a myslím, že mám větší šanci stát se prezidentem Mexika, než dostat své peníze, polovina z mě si myslí, že to zruším a budu si hrát
I requested my withdrawal on the 2nd February and I think I've got more chance of becoming president of Mexico than getting my money, half of me thinks cancel it and just have a play
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.