FórumKasinaSlots Ventura Casino - všeobecná diskuze

Slots Ventura Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 12 měsíci od ayllamota25
|
4291 zobrazení 27 odpovědí |
|
1 2
ayllamota25
před 11 měsíci

Zkusili jste se zeptat, co by mohlo pomoci, když říkáte, že z vaší strany jsou zcela jasné a čistě viditelné?

Kristina má však na odpověď ještě asi 2 dny, takže pokud se nic nezmění, pokusí se vám pomoci, jak nejlépe bude moci. Bylo by tedy možné být chvíli trpělivý?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Dobry den, zajimalo by me jestli jsou sloty ventura spolehlivy a nema nekdo doklad o platbe? Chci vložit peníze a požádat o výběr, ale bojím se, mohl by mi někdo pomoci?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Mayaro, neplať. Proto. Váš proběhne stejně jako ten můj, udělal jsem částku s bonusem a vložil jsem ji, abych provedl výběr, bude mi trvat 6 pracovních dnů, než budu aktualizovat svůj výběr, poté výběr zrušili a zajistili peníze, a pouze mi vrátil na zůstatek účtu částku, kterou jsem vložil, když jsem zavolal na falešný chat, že nedodržuji pravidla..

To je zlobivé, toto kasino by nemělo a nefunguje.

Automaticky přeloženo:
mayaradocarmopereira
před 10 měsíci

Nezaplatíte, požádá vás o vklad, uvolnění výběru, aktualizace trvá 5 dní, poté výběr zruší a zadrží vaše peníze a řekne, že jste porušili pravidla. A smažte svůj účet

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Dobry den, zajimalo by me jestli jsou sloty ventura spolehlivy a nema nekdo doklad o platbe? Chci vložit peníze a požádat o výběr, ale bojím se, mohl by mi někdo pomoci?

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ahoj, viděl jsem, že kasino má docela nízký bezpečnostní index, takže bych byl s tímto kasinem opatrný.

Co se však výběru týče, bude se pravděpodobně jednat o ověřovací vklad. Jak vysoká by měla být záloha? Už jste ověřili účet?

Dej mi vědět.

Upraveno autorem před 9 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Mayaro, neplať. Proto. Váš proběhne stejně jako ten můj, udělal jsem částku s bonusem a vložil jsem ji, abych provedl výběr, bude mi trvat 6 pracovních dnů, než budu aktualizovat svůj výběr, poté výběr zrušili a zajistili peníze, a pouze mi vrátil na zůstatek účtu částku, kterou jsem vložil, když jsem zavolal na falešný chat, že nedodržuji pravidla..

To je zlobivé, toto kasino by nemělo a nefunguje.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Dobrý den, viděl jsem, že jste u nás měli také stížnost , která skončila tím, že se kasino nepokusilo vyřešit váš problém a dostalo černé body, což mě mrzí.

Stále se snažíte komunikovat s kasinem a získat peníze nebo jste to vzdali?

Zkusili jste však podat stížnost na úřad, jak vám ve stížnosti radil Tomáš?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

NECHTE SE ZA KAŽDOU CENU OD SLOTSVENTURY! Za registraci jsem měl bonus 5 $ bez vkladu. Bylo to 60x přehrání (300 $) a dokončil jsem to s 240 $ na mém účtu. Jakmile bylo přehrání dokončeno, řeklo se „gratuluji" a moje bilance klesla na nulu. Před zahájením bonusového hraní jsem navštívil zákaznickou podporu, abych zjistil, jaké jsou podmínky. Jediné, co řekli, bylo podívat se na podmínky na stránce. Poté, co jsem skončil, jsem se vrátil, abych se podíval, kam šly moje výhry, a oni strávili 30 minut kroužením odpovědí se slovy: „Počkejte prosím, váš čas je pro nás cenný." Pak řekli, že jsme váš případ předali příslušnému oddělení. Už jsou to 4 dny a stále jsem o svých výhrách nic neslyšel. Pokaždé, když se vrátím, říkají mi, abych trpělivě počkal 15 minut, abych řekl, že je to předáno příslušnému oddělení. NEPOUŽÍVEJTE ŽÁDNÉ BONUSY U TOHOTO KASINA. To, jak takhle vyrovnali můj zůstatek na nulu, je VELMI PODezřelé. DRŽTE SE OD TOHOTO PODVODU!

Automaticky přeloženo:
Varghese98
před 7 měsíci

Ahoj. Abych řekl pravdu, z našich zkušeností zde může trvat několik dní, ale někdy i několik týdnů, než vše zkontrolujeme. Zvlášť pokud jsou podezřelé z nějakých porušení a poskytovatele hry je potřeba zatáhnout do všech vyšetřování, jak bych to mohl nazvat. Rozhodně netvrdím, že je to váš případ, ani že jste porušil některá pravidla, samozřejmě. I nepatrné podezření je však třeba prověřit. Doufám, že se vše brzy vyčistí a budete se moci dostat ke svým penězům. Prosím, informujte nás o tom všem, budeme čekat na vaše zprávy.

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky