FórumKasinaSlot Madness Casino - všeobecná diskuze

Slot Madness Casino - všeobecná diskuze

před rokem od Ale120
|
3075 zobrazení 12 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Slot Madness Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před rokem

Ahoj, jak se máš? Zajímalo by mě, zda mohu tímto způsobem eskalovat své odstoupení, aby bylo zpracováno rychleji, prosím.

Automaticky přeloženo:
Ale120
před rokem

Ahoj,

uhm, asi ne. Nejsme kasino, které vidíte? Toto je nezávislé fórum o kasinech 🙂.

Kdy jste, prosím, zadal svůj výběr?

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Příspěvek od lissa311 byl odstraněn
Příspěvek od lissa311 byl odstraněn
lissa311
před 11 měsíci

Ahoj.

Vím, co máte na mysli, ale pokusím se vysvětlit různé sázkové příspěvky:

  • Automaty: jsou nejlepší hry z pohledu kasina, v důsledku toho lze téměř každý bonus vsadit na automatech
  • Blackjack na druhé straně nabízí nejnižší možnou výhodu pro kasina, takže je obvykle vyloučen ze sázkových příspěvků.

Vzhledem k tomu, že pro nárokování výher je třeba splnit sázkový příspěvek, jsou hry s vyšším výherním potenciálem omezeny, aby vám zabránily příliš snadno splnit sázkový limit 🙂.

Je to způsob, jak říct: „Hej, nehrajte blackjack s tímto bonusem, zůstaňte u automatů.

Pokud ale kasina změní celkový sázkový limit poté, co splníte kombinaci 40x + 60x, řekl bych, že to není dobrý hovor. Aby se takovým situacím předešlo, musí být v podmínkách jasně stanovena pravidla a limity. 🤔

Docela znám platformu RTG a její problematickou „správu" bonusů, i když mám pocit, že tohle je docela jiná situace, souhlasíte?


Upraveno autorem před 11 měsíci
Automaticky přeloženo:
Příspěvek od lissa311 byl odstraněn
před 10 měsíci

Dobrý den,


Chtěl bych si vybrat své výhry z automatového šílenství... existuje však pouze jedna možnost, a to metoda coindraw. Za prvé je tato metoda velmi složitá s malou pomocí. Existují jiné způsoby, jak vybrat své výhry... opravdu by mi to hodně pomohlo.


Děkuji

Rushaan


Upravil Jaro před 10 měsíci
Důvod: Osobní informace
Automaticky přeloženo:
rushaanwynford
před 10 měsíci

Ahoj, přesunul jsem tvůj příspěvek pod tvé kasino. Pokud jde o způsob výběru peněz, nejjednodušší by bylo požádat o živý chat nebo podporu. Budou vám schopni pomoci nejlépe.

Mimochodem, jak jste vložili peníze do kasina? Obvykle se doporučuje použít stejnou metodu pro stažení, ale když říkáte, že máte jen jednu, pravděpodobně to tak není. Jak dlouho trvá vaše situace s tím, že se vám nepodařilo odstoupit?

Dej mi vědět.


Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

file Slot Madness Casino řeklo, že jsem měl jen sto dolarů, poté co jsem dohrál a hrál jsem to všechno a kasino. Guru jim věřil, i když mohu dokázat, že je to lež a oni s tím nic neudělají, ani mě neposlouchají, i kdybych měl po dohrání jen 100, tak jak mi vysvětlíte, že mám 400, které lze stáhnout, file

Upraveno autorem před 9 měsíci
Automaticky přeloženo:
Robertsherman1984
před 9 měsíci

Nazdárek.

Četl jsem stížnost a myslím, že hlavním bodem je, že jste uhráli rovnováhu. V takovém případě toho moc dělat nemůžeme. Zdá se také, že se vám nepodařilo ověřit, což je nezbytný krok k získání peněz.

Navíc sporná částka byla 236 USD a vy jste uvedli: „Omlouvám se, že jsem se mýlil v částce, je to 236 USD"

Zástupce kasina vysvětlil:

"Měl jsem možnost přezkoumat situaci a nemohl jsem najít žádnou předloženou dokumentaci, nejjednodušší způsob, jak dokumentaci dokončit, je v modulu dokumentů v pokladně kasina. Domnívám se však, že skutečná otázka se týká zmíněného výběru." . Na tomto účtu nikdy nedošlo k požadovanému výběru, jedinou věc, kterou vidím, je obrácení kupónu, kde jsou odstraněny nepeněžní prostředky na čipu. V tomto případě byla částka 236 $ odstraněna a zůstatek zůstal na volném čipu. $ 100. Tato hotovostní částka byla poté přehrána na $ 0, v současné době nejsou v kasinu požadovány žádné výběry ani výběrové prostředky.

Podpůrná dokumentace byla předána týmu casino.guru ke kontrole."


No, neřekl bych, že nám to bylo jedno. Řekl bych, že jsme postup sledovali na základě informací poskytnutých na obou stranách.

Pokud jste přesvědčeni, že jste našli něco nového, co mění situaci, můžete požádat o znovuotevření stížnosti. Klikněte na tento odkaz , přejděte dolů a vyberte si, prosím.


Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Poslední 2 týdny jsem se snažil vybrat 650 $ ze slotového šílenství... Provedl jsem proces ověření 4krát a říká, že přijato pokaždé, ale přesto, když se vrátím, peníze tam stále jsou... Vytvořil jsem si coinbase účet a pokusil jsem se s tím vybrat peníze a stále nic... Také jsem jim poslal e-mail a dostal jsem 1 odpověď, že to bude 72 hodin, ale ani o tom jsem nic neslyšel... může mi někdo pomoci získat peníze???

Automaticky přeloženo:
droopdogg712
před 8 měsíci

Hele, vidím, že podle toho, co jsi popsal, už máš účet ověřený a pokoušíš se vybrat peníze.

Dozvěděl jsem se také, že vám kasino poskytlo časový rámec, ale zřejmě ho nedodrželi a vy říkáte, že jste od nich ještě nic neslyšeli. Určitě byste mohli použít důvod, proč ještě nemáte peníze. Kdy vám kasino řeklo, že to bude trvat 72 hodin?

Myslím si však, že v tomto případě, pokud jste za dva týdny dostali pouze jednu odpověď a nic se nezměnilo, bychpodal stížnost zde .

Náš tým se na váš případ podívá a pokusí se vám pomoci.

Snad to nakonec všechno dopadne a peníze dostanete.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Když jsem od nich naposledy něco slyšel, byl to e-mail z 23. dne, ve kterém bylo napsáno, že se se mnou někdo spojí a může to trvat 72 hodin, a dal mi číslo případu.... Od té doby jsem nic neslyšel a já včera konečně znovu e-mail, ale stále jsem nedostal odpověď

Upraveno autorem před 8 měsíci
Automaticky přeloženo:
droopdogg712
před 8 měsíci

Obávám se, že zde na fóru nenajdeme řešení, takže jsem rád, že stížnost běží.

Prosím, zkuste vydržet, pravděpodobně bude nějakou dobu trvat, než se prokousáte celým „příběhem", ale buďte si jisti, že Nick je skvělý v tom, co dělá.

Pro jakoukoli možnou aktualizaci jsme tu samozřejmě my!

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Děkuji... snad se to vyřeší.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky