Ahoj,
ve skutečnosti tato informace vůbec nepomůže. Za prvé moje banka provádí okamžité převody, takže jediným důvodem zpožděných plateb je váš poskytovatel plateb, se kterým jste se rozhodli spolupracovat.
Pokud se vyskytnou trvalé problémy s platbou, informujte prosím hráče, kteří čekají na zpracování svých výběrů.
Za druhé, velmi rád přijmu alternativní způsob výběru.
Vidím, že jste PR zástupce kasina a jako takový pouze messanger. Tisíce omluv však nepomohou, jakmile zákazník ztratí důvěru ve vaši společnost.
Aby nedošlo k dalšímu poškození pověsti kasina, doporučuji zlepšit komunikační protokoly s hráči a urychlit finanční transakce.
pozdravy
Hi,
in fact this information does not help at all. Firstly my bank conducts instant transfers, so the only reason for delayed payments is your payment provider you chose to work with.
If there are lasting payment problems then please inform the players who are waiting for their withdrawals to be processed.
Secondly, I would be more than happy to accept an alternative method for my withdrawals.
I see that you are the PR representative of the casino and as such only the messanger. However, thousands of apologies will not help once the customer lost trust in your company.
To avoid further damage to the casinos reputation I recommend to enhance communication protocols with players and speed up the financial transactions.
Regards
Automaticky přeloženo: