Rád bych uvedl svůj názor, pokud vám to nevadí.
Je normální, že kasina posílají stejnou „šablonu" každému dotčenému hráči. Už žádné „vlastní" e-maily, i když pro operátory živého chatu to musí být těžké. Jen se podívejte, kolik hráčů si tu teď stěžuje, dokázali byste vymyslet originální verzi jen pro nás všechny? Říkám, že jsem nemohla 😀.
Koneckonců žijeme ve věku automatických neodpovídání na e-maily a chatbotů. Není ideální, souhlasím.
I'd love to mention my opinion if you don't mind.
It's normal for the casinos to send the same "template" to every concerned player. No "custom" emails anymore, though for the live chat operators, it must be hard. Just take a look at how many players complain here now, would you be able to think up an original version just only for all of us here? I say I could not 😀.
We live in an age of automatic do-not-reply emails and chatbots, after all. Not ideal, I agree.