FórumKasinaRTbet Casino - všeobecná diskuze

RTbet Casino - všeobecná diskuze

před 4 měsíci od Radka
|
4932 zobrazení 91 odpovědí |
|
1 2...5
Přidat příspěvek
před 4 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s RTbet Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 4 měsíci

Dobrý den, 1. den jste si otevřeli účet u RTbet. Vložil jsem 20 eur, použil jsem, nepamatuji si, těch 5 otočení nebo něco podobného a 20 eur, které byly předplatným, které jsem zrušil, protože jsem vyhrál 170 eur a nedovolilo mi to vybrat kvůli předplatné a hrál jsem víc, než jsem si uvědomil, že mě nenechají vybrat, dokud nezruším platbu. Dnes je to 3. den, kdy jdu do důchodu.

Ptal jsem se e-mailem i v live chatu, zda je nutné poslat dokumentaci a e-mailem mi vysvětlili, že musím přidat na účet, ale nepustí mě tam. Řekli mi, že v tuto chvíli váš účet nevyžaduje ověření.


Co mohu udělat. Je to jen 100 eur, představte si, že kdybyste měli 1000 nebo 10 000, bylo by peklo žádat o své vydělané peníze. Pokud máte online kasino, platí hráčům rychleji a neposílá odpovědi bez citu.


Děkuji mnohokrát. file

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Bufff má velkou smůlu. Zrušili mi výběr, protože říkají, že jde o aktualizaci. Další mi říká, že to poskytovatel plateb zrušil. Pokaždé, když chatujete naživo, je to jiný člověk. Pravdou je, že tito lidé podléhají hlášení.

Automaticky přeloženo:
Chencho_010
před 4 měsíci

Ahoj,

Upřímně řečeno, těžko říct, která verze je ta správná. Chápu, že to vzbuzuje určité podezření, ale podpora nebo chat by měly prokázat snahu poskytovat pravdivé informace. Mohl byste mi možná říci, kdy přesně jste toto odvolání podal? Také bych rád věděl, zda byl váš účet ověřen nebo zda ověření nebylo nutné.

Automaticky přeloženo:
adypavel28
před 4 měsíci

Ahoj!

Zdá se to docela matoucí, že? I když sotva rozumím všem podrobnostem uvedeným ve vašem příspěvku, pokusím se adekvátně odpovědět. Přesto s tím samozřejmě budu potřebovat vaši pomoc.

Co jsem pochopil je, že:

váš účet nemusí být ověřen

zdá se, že máte z odstoupení od smlouvy velké obavy

vzal jste si bonus, upřímně řečeno, toto "předplatné" v hazardu neznám.


Upřesněte mi prosím termín předplatného – zdá se, že je to problém, který blokuje váš výběr. Dále bych chtěl, abyste sdíleli všechny e-maily nebo chatové zprávy, které jste si vyměnili se zaměstnancem kasina. Mohl byste prosím zveřejnit relevantní sdělení zde na fóru?

Děkuji za vaší pomoc.


Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Den 1 Otevřel jsem si účet, vložil jsem 20 eur bez problémů během několika sekund Měl jsem peníze na účtu online kasina, hrál jsem, dokud jsem nevyhrál 170 s velkým štěstím a zkoušel jsem, zda mohu vybrat 150 eur a ono řekl mi, že nemohu vybrat, dokud nedokončím 20eurový bonus obdržený zdarma a pak jsem zrušil bonus 20eur a zkusil výběr provést znovu a nevěděl jsem, že jsem nedostal automatické peníze a zrušil to. Druhý den, 24. 7., jsem provedl výběr znovu a mluvil s operátorem online chatu a také poslal e-mail na podporu, protože můj účet mi řekl, že nepotřebuji ověření (jsem v tomto online kasinu nový) I poslal veškerou dokumentaci V e-mailu (Nie / pas / plus selfie se mnou) jsem provedl výběr na stejném účtu, se kterým jsem provedl vklad. Přepis online chatu mám v e-mailu a nyní přidám pořízené fotografie.


Pokud jim chvíli trvá poslat 100 eur, představte si, že byste vyhráli vysokou částku. Co by se stalo. Toto je poprvé, co jsem zkoušel hrát online a uvědomil jsem si, že to není dobrá věc. filefile

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Právě teď jsem se podíval znovu a zdá se, že mi poslali zálohu.

Doufám, že se to stane a věřím v toto online kasino!


file

Automaticky přeloženo:
adypavel28
před 4 měsíci

Skvělé, takže je to v podstatě vyřešeno, pokud přijdou peníze, nemám pravdu? Nezapomeňte mi říct, kdy se to stane, a budete to mít na svém účtu.

Každopádně co se ověřování týče, pokud ho nepotřebujete, nemusíte kasinu posílat žádné dokumenty.

Také, když berete bonus, měli byste si vždy přečíst všechny důležité věci, které s ním souvisí. Buď je najdete v Obchodních podmínkách nebo v samotném bonusu. To vám usnadní hraní a můžete se rozhodnout, zda je pro vás bonus vůbec dobrý.

Takže teď čekáme, až přijdou peníze. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dobrý den, už to mám ze včerejška na účtu.

Automaticky přeloženo:
adypavel28
před 4 měsíci

To je skvělé. Mohu se zeptat, jakou platební metodu jste použili?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

čtu, mnoho lidí má problém s výběrem na rtbet, právě jsem provedl výběr, mám obavy... je tu někdo, kdo obdržel výběry, které provedli

Automaticky přeloženo:
adelabarcaru123
před 3 měsíci

Nazdárek.

pokud jde o náš web, našel jsem jen několik otevřených stížností. Přesto se vyskytl jeden nevyřešený případ, zdá se, že se nám nepodařilo kontaktovat nikoho z kasina.

Stále si myslím, že je trochu brzy na to, srovnávat se s obecným obrazem. Co tě tak znepokojuje? jak to vidím, právě jste požádali o odstoupení od smlouvy, což je dobře. Objevilo se něco, co konkrétně naznačovalo problém?

Čím více nám toho řeknete, tím lépe.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 3 měsíci

Dokumenty nebyly ověřeny a nevím, kolik dní trvá, než dostanu peníze, které naléhavě potřebuji. Lze tento výběr provést rychleji?

Automaticky přeloženo:
adypavel28
před 3 měsíci

Jak dlouho vám trvalo získat peníze? Bylo nutné zaslat podklady

Automaticky přeloženo:
adelabarcaru123
před 3 měsíci

Takže podle toho, co říkáte, v tuto chvíli procházíte ověřením účtu, ano? Nejprve jej budete muset úspěšně projít, abyste získali peníze, takže to může nějakou dobu trvat.

Když však říkáte, že dokumenty nebyly ověřeny, myslíte tím, že byly zamítnuty a něco není v pořádku nebo jste je právě odeslali a čekáte na odpověď z kasina, zda je vše v pořádku?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

Ještě jsem nebyl požádán o dokumenty, proto chci vědět, jak dlouho to trvá Potřebuji peníze naléhavě na odpověď v bance, můžete mi alespoň říct, jak dlouho trvá, než peníze dostanu

Automaticky přeloženo:
adelabarcaru123
před 3 měsíci

Kdy přesně jste požádali o stažení? Není to ve všech případech stejné, takže vám nemůžeme sdělit přesný časový rámec.

Co na to ale kasino řeklo?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 měsíci

Děkuji za odpověď, včera jsem dostal peníze

Automaticky přeloženo:
adelabarcaru123
před 3 měsíci

Děkujeme za tuto pozitivní aktualizaci. Jak dlouho jsi čekal na konci?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 měsíci

2 dny

Automaticky přeloženo:
1 2...5

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky