Jak jsem již zmínil, jsem si vědom, že takto dlouhé čekání je nepřijatelné. Vzhledem k mému temperamentu bych to řekl jako první.
Co když jsou v kasinu skutečné problémy, které způsobují toto zpoždění? Ale teď, když to zvažuji, jak bych se za těchto okolností mohl chovat například jako podpora kasina? Také bych připustil, že došlo ke zpoždění, a pokusil bych se vypracovat frontu.
Přirozeně dává smysl, že nejste nijak zvlášť přesvědčeni. Upřímně doufám, že rychle najdou řešení!
As I mentioned, I am aware that a wait this long is unacceptable. Given my temper, I would be the first to say that.
What if there are real problems at the casino that are causing this delay? However, now that I am considering it, how might I behave, for example, in that circumstance as a casino support? I would also admit there is a delay and try to work out the queue.
Naturally, it makes sense that you are not particularly convinced. I sincerely hope they find a solution quickly!
Automaticky přeloženo: