DomůFórumKasinaRTbet Casino - všeobecná diskuze

RTbet Casino - všeobecná diskuze (strana 5)

23 414 zobrazení 125 odpovědí |
před rokem
|
1...4 5 67
Přidat příspěvek
Radka
před rokem

Ne, nic se nezměnilo.....žádost o výběr se stále kontroluje a není žádná aktualizace....Děkuji

Automaticky přeloženo:
pkalos77
před rokem

Vidím, že náš tým již začal pracovat na vaší stížnosti , takže doufejme, že brzy budeme mít nějaké aktualizace.

Jak dlouho hrajete v tomto kasinu?

Bohužel, když si projdete uživatelské recenze tohoto kasina , najdete mnoho podobných případů, jako je ten váš, takže jste udělali právo podat svou stížnost. Náš tým udělá vše pro to, aby byl problém co nejdříve vyřešen.

Držím palce, ať to dopadne co nejlépe.🤞

Automaticky přeloženo:
Romi
před rokem

Dobré ráno....Ano, doufám, že se najde řešení, protože je velmi špatné, že dochází ke zneužívání moci a dochází prostě k vykořisťování bez jakéhokoli respektu....Asi 2 měsíce v tomto konkrétním kasinu a toto je moje první výběr....Mojí zásadou je nejprve vsadit malé a provést první výběr, abych zjistil spolehlivost každého kasina....

Automaticky přeloženo:
pkalos77
před rokem

Jo, to je, věřím, dobrá strategie, dobrá pro tebe.

Používáte stále stejné platební metody, nebo je rádi zkoušíte a měníte?🤔

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Dobré ráno....Máme nějaké informace, děláme pokrok?....Máme přistoupit k oficiální stížnosti na úřady, pod které kasino spadá? Díky

Automaticky přeloženo:
pkalos77
před rokem

Ahoj. Domnívám se, že byste měli svou stížnost konzultovat. Navzdory tomu, jak se to může zdát, nejsem váš řešitel stížností; je mi to líto. Jak můžete vidět zde 👈 "Casino Guru prověřuje případ".

Každá strana má například 7 dní na odpověď. Vydržte, prosím.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, za 12 dní jsem provedl výběr na webu rtbet a stále čekám na awnser je velmi směšné, že nemají ani awnser, ani jedinou věc, kterou podporují, stále mi říkají, že to udělají, mají mnoho výběrů bla bla bla a čekám příliš dlouho, máme upozornění, že kluci jsou podvodníci ...?


Automaticky přeloženo:
Deloukos
před rokem

Ahoj!

Zdá se, že máte úplně stejný problém jako ostatní hráči z vaší země. Viděl jsi to?

Na základě našich zkušeností však toto kasino není podvod – vyplatí se. Nejen váš popis, ve skutečnosti docela odpovídá zpoždění, které kasino tvrdí, že zažívá. Je to nepříjemné, já vím. Neváhejte a odešlete stížnost; navzdory skutečnosti, že doufám, že to nebude nutné, je to cesta.

Tento návod vám může pomoci 👈

co říkáš? Musí to být těžká situace.



Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Chci říct, že nerespektují své hráče... z toho

Automaticky přeloženo:
Deloukos
před rokem

Jak jsem již zmínil, jsem si vědom, že takto dlouhé čekání je nepřijatelné. Vzhledem k mému temperamentu bych to řekl jako první.

Co když jsou v kasinu skutečné problémy, které způsobují toto zpoždění? Ale teď, když to zvažuji, jak bych se za těchto okolností mohl chovat například jako podpora kasina? Také bych připustil, že došlo ke zpoždění, a pokusil bych se vypracovat frontu.

Přirozeně dává smysl, že nejste nijak zvlášť přesvědčeni. Upřímně doufám, že rychle najdou řešení!

Automaticky přeloženo:
před rokem

co můžeme, mohu udělat, abych tu věc viděl a nějak to napravil..? to je nepřijatelné, musíme je nahlásit

Automaticky přeloženo:
Deloukos
před rokem

Začít můžete podáním stížnosti zde , která se snad vyřeší. Náš tým jistě udělá vše pro to, aby se dostal do kontaktu s kasinem a zjistil, v čem je problém.

A pokud se stížnost nevyřeší, pokud kasino nebude například komunikovat, dostanou černé body, což negativně ovlivní jejich index bezpečnosti.

Je jen na vás, jestli do toho chcete jít. Dejte nám prosím vědět, jak jste se rozhodli.

Automaticky přeloženo:
pkalos77
před 10 měsíci

Dobrý večer, příteli, mám stejný problém. Dostal jsi peníze?

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Může někdo vyjádřit svůj názor na můj případ:


https://casinoguru-int.com/en/rtbet-casino-player-demands-action-against-klame

Automaticky přeloženo:
m.li07
před 9 měsíci

Řekl bych, že sám budu zvědavý, jak to dopadne. Situace se závislostí na hazardních hrách by se měla brát vážně, ale zjevně tomu tak není všude. Nevím, jak to bude s vrácením peněz, ale doufám, že se vše podaří spravedlivě vyřešit.

Tomáš udělá maximum a vše vám vysvětlí.

Pokud uvidíte nějaký pokrok, neváhejte se ozvat.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Nyní jsem měl s tím kasinem sám špatnou zkušenost, poprvé jsem vložil s 20e bonusovým kódem, který mi měl dát 200% bonus za vklad.

Nedalo mi to a zeptal jsem se zákaznického servisu, trvalo to dlouho, než řekli, že to nedostali. No, pak jsem požádal o normální 100% + 200fs bonus za první vklad, zákaznický servis mluvil s manažerem a nedali to?

Zeptal jsem se, zda si mohu vybrat své peníze, protože mě uvedli v omyl, abych si myslel, že dostanu bonus, to také nefungovalo, musíte to nejprve vsadit 1x. Celý rozhovor se zástupcem zákaznického servisu jsem nahrál jako důkaz. Myslím, že to byl docela podvod, naštěstí jsem nevložil víc.

Takže jsem nehrál žádné peníze ani nic, takže jsem okamžitě kontaktoval live chat. Na tento web již nebudu vkládat. I moje vlastní peníze, které jsem si nemohl vybrat, šly okamžitě pryč a nedaly téměř žádné výhry.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Kasinofinlandia
před 8 měsíci

To je docela frustrující zkušenost, řekl bych.

Vysvětlili alespoň, jaký byl problém s bonusy?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 8 měsíci

Nedávná odpověď byla omylem smazána, vidíte ji?

Automaticky přeloženo:
Kasinofinlandia
před 8 měsíci

Toto byla odpověď od zákaznického servisu:


Seppo

Bohužel z rozhodnutí administrace webu nejsou pro váš účet dostupné žádné bonusy.


Biando

Děkujeme za čekání! Zkontroloval jsem vaši žádost, ale z rozhodnutí administrace webu nejsou pro váš účet dostupné žádné bonusy.


Biando

Opravdu mě mrzí, že jsem se nemohl domluvit s manažerem, poskytl mi jen tyto informace a nic jiného, ​​je mi to opravdu líto, Sebastiane.

Automaticky přeloženo:
Kasinofinlandia
před 8 měsíci

Teď vidím.

Mohu vědět, jak najdete bonusový kód a zda byly specifikovány bonusové podmínky? Například odkazem vedoucím k bonusovým podmínkám umístěným někde v nabídce.

Automaticky přeloženo:
1...4 5 67
Jít na stránkuz 7 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.