Když je tolik společností se seriózním servisem, které vás tam dostanou za 4 hodiny, nebudete sedět ..... odejdete a jdete k tomu nejlepšímu.
When there are so many companies with serious service that get you there in 4 hours you don't sit.....you leave and go to the best.
Όταν υπάρχουν τόσες εταιρείες με σοβαρή εξυπηρέτηση που στα βάζουν σε 4 ώρες δεν κάθεσαι.....φεύγεις και πας στους καλύτερους.
Nyní se zjevně provoz této společnosti zrychlil podle slibů. Poslední výběr jsem provedl v neděli a dnes jsou peníze na bankovním účtu, tedy 3 dny.
Nyní jsem vybral všechny své výhry z tohoto kasina. Vždy to chce trpělivost čekat, alespoň když čtete negativní zkušenosti ostatních hráčů.
Now clearly the operation of this company has accelerated according to the promises. I made the last withdrawal on Sunday and today the money is in the bank account, i.e. 3 days.
I have now withdrawn all my winnings from this casino. It always takes patience to wait, at least when you read negative experiences from other players.
Nyt selkeästi tämän firman toiminta nopeutunut lupausten mukaiseksi. Viimeisimmän noston tein sunnuntaina ja tänään rahat pankkitilille eli 3 päivää.
Olen nyt saanut kaikki voittoni pois tältä kasinolta. Vaatii aina kärsivällisyyttä odottaa, ainakin kun lukee negatiivisia kokemuksia toisilta pelaajilta.
Trpělivost je v takových případech asi nejdůležitější, ale vím, že někdy, když to kasinu trvá příliš dlouho, hráči o ni přijdou a já se nestačím divit. Ale pokud by problém byl jen o něco déle čekat na výběr peněz, nebylo by to pro mě osobně tak špatné. Dokud by kasino vždy platilo a nebyly žádné jiné problémy, než jsem čekal.
Necháte se odradit kasiny a už v nich nehrajete, když je to takhle?
Patience is probably the most important in such cases, but I know that sometimes if the casino takes too long players lose it and I'm not surprised. But if the problem was just waiting a bit longer to cash out, it wouldn't be so bad for me personally. As long as the casino would always pay and there were no problems other than me waiting.
Do you get discouraged with casinos and don't you play in them anymore when it is like this?
Kasin je tolik, že se osobně alespoň vzdálím od těch, u kterých výběr trvá dlouho nebo mají jiné problémy. Preferuji samozřejmě rychlé výběry a také kasina bez registrace.
Alespoň pro mě nakonec vše dobře dopadlo a čistý zisk jsem měl kolem 1300 €. Možná bych mohl ve svém hodnocení mírně zvýšit hodnocení tohoto kasina. Zákaznický servis však na dotaz opakuje stejné fráze, což nezanechává příliš pozitivní obraz. Na druhou stranu, co jiného by mohli dělat. Zlepšením by mohla být zpráva na stránku výběru, že došlo k přetížení a žádosti o výběr trvají déle než obvykle. V tomto Casinu jsem si všiml, že přes víkend pracovali na žádostech o výběr, protože jeden výběr přišel v sobotu a druhý v neděli.
Nakonec jsem se v tom cítil dobře, ale přesouvám se na místo, kde výběry přicházejí během několika sekund.
There are so many casinos that I personally at least move away from those that take a long time to withdraw or have other problems. Of course, I prefer fast withdrawals and also registration-free casinos.
At least for me, everything went well in the end and I made a net profit of around €1300. Maybe I could slightly raise this casino's rating in my assessment. However, the customer service repeats the same phrases when asked, and this does not leave a very positive image. On the other hand, what else could they do. An improvement could be a message to the withdrawal page that there is a congestion and withdrawal requests take longer than usual. In this Casino, I noticed that they worked on withdrawal requests over the weekend, because one withdrawal came on Saturday and the other on Sunday.
In the end, I felt okay about this, but I'm moving to a place where withdrawals come in seconds.
Casinoita on niin paljon, että itse ainakin siirryn pois sellaisilta joilla kotiutus kestää tai on muita ongelmia. Suosin toki nopeita kotiutuksia ja myös rekisteröintivapaita casinoita.
Ainakin kohdallani kaikki sujui lopulta ihan hyvin ja tein noin 1300€ nettovoiton. Ehkä voisin arvioinnissani hieman nostaa tämän kasinon arviota. Kuitenkin asiakaspalvelu toistaa samoja fraaseja kysyttäessä eikä tästä jää kovin positiivinen kuva. Toisaalta mitä muuta he voisivat tehdä. Parannus voisi olla viesti nostosivulle, että on ruuhkaa ja nostopyynnöissä kestää tavallista pidempään. Tässä casinossa huomasin, että tekivät viikonloppuna töitä nostopyyntöjen kanssa, sillä yksi kotiutus tuli lauantaina ja toinen sunnuntaina.
Jäi lopulta ihan ok fiilis tästä, mutta siirryn paikkaan jossa kotiutukset tulevat sekunneissa.
Ahoj, to je dobrý nápad a pěkně jsi to popsal. Důležité je, co je pro vás nejlepší a jak to vidíte vy. Jaké kasino používáte, když mluvíte o výběrech, které přicházejí v podstatě okamžitě?
Hi, that's good thinking and you described it quite nicely. What matters is what is best for you and how you see it. What casino do you use when you talk about withdrawals that come in basically right away?
Zná někdo roli nespolehlivého rtbeta, který po 3 po sobě jdoucích pokusech nevybere ani 100 eur?
Does anyone know the role of the unreliable rtbet who do not withdraw even 100 euros after 3 consecutive attempts?
Ξέρει κανένας τι ρόλο βαράνε οι αναξιόπιστοι της rtbet που δεν κάνουν ανάληψη ούτε 100 ευρώ μετά από συνεχόμενες 3 προσπάθειες?
Dobrý den, jak dlouho se snažíte vybrat své peníze? Proč jste neuspěli ani 3x, řeklo vám kasino? Potřebovali jste zde ověření nebo ne? Hráli jste s bonusem?
Počkám na odpověď.
Hello, how long have you been trying to withdraw your money? Why didn't you succeed even 3 times, the casino told you? Did you need verification here or not? Did you play with the bonus?
I'll wait for the answer.
Vůbec nic....žádná certifikace žádný bonus....odpověď je, že můj poskytovatel to blokuje....4krát jsem přešel k jinému způsobu výběru a stále čekám....všechno toto úsilí je od 12/10
Nothing at all....no certification no bonus....answer is that my provider is blocking it....proceeded to another withdrawal method 4 times and still waiting....all this effort is from 12/ 10
Τίποτα απολύτως....ούτε πιστοποίηση ούτε μπόνους....απάντηση είναι ότι το μπλοκάρει ο πάροχος μου....προχωρησα σε άλλη μέθοδο ανάληψης για 4 φορά και ακόμα περιμένω....όλη αυτή η προσπάθεια γίνεται από της 12/10
Mám to.
Na vyřešení podobných problémů dáváme kasinům 14 dní a pokud to nebude fungovat, pak bych vám doporučil podat stížnost.
Myslel jsem, že změna způsobu platby by mohla pomoci, ale vidím, že se tak nestalo.
Když však říkáte, že to váš poskytovatel blokuje, zeptali jste se, proč tomu tak je?
I got it.
We give casinos 14 days to resolve similar issues and if that doesn't work then I would recommend lodging a complaint with us.
I thought that changing the payment method might help but I see that it hasn't happened.
However, when you say that your provider is blocking it, did you ask why that is?
Ok...počkám, zda poslední pokus o výběr neproběhne a dám vám vědět....Odpověď kasina je, že je blokováno mým poskytovatelem....oceňuji vaši pomoc
Ok...I'll wait to see if the last withdrawal attempt doesn't go through and let you know....Casino's response is that it's blocked by my provider....I appreciate your help
Οκ...Θα περιμένω να διαπιστώσω εάν δεν προχωρήσει η τελευταία προσπάθεια ανάληψης και θα σας ενημερώσω....Η απάντηση του καζίνο είναι ότι το μπλοκάρει ο δικός μου πάροχος....Εκτιμώ την βοήθεια σας
To mi bylo řečeno a nařízeno použít bankovní převod. Zkuste to.
That's what I was told and directed to use a bank transfer. Try it.
Näin minullekin sanottiin ja ohjattiin käyttämään pankkisiirtoa. Kokeile sitä.
Díky za info....už jsem to udělal při posledním pokusu a čekám na výsledek bankovního převodu...
Thanks for the info....I have already done this in the last attempt and am waiting for the result of the bank transfer...
Ευχαριστώ για την πληροφορία....ήδη αυτό έχω κάνει στην τελευταία προσπάθεια και περιμένω το αποτέλεσμα της τραπεζικής μεταφοράς...
Ok...počkám, zda poslední pokus o výběr neproběhne a dám vám vědět....Odpověď kasina je, že je blokováno mým poskytovatelem....oceňuji vaši pomoc
Ok...I'll wait to see if the last withdrawal attempt doesn't go through and let you know....Casino's response is that it's blocked by my provider....I appreciate your help
Οκ...Θα περιμένω να διαπιστώσω εάν δεν προχωρήσει η τελευταία προσπάθεια ανάληψης και θα σας ενημερώσω....Η απάντηση του καζίνο είναι ότι το μπλοκάρει ο δικός μου πάροχος....Εκτιμώ την βοήθεια σας
Takže pokud to blokuje váš poskytovatel, zeptal jsem se, zda jste je kontaktoval, myslím poskytovatele, a zeptal jsem se, jaký je konkrétní problém. Možná by to taky trochu pomohlo.
Můžete to zkusit?
So if it's blocked by your provider, I asked if you contacted them, I mean the provider, and asked what the specific issue is. Maybe that would help a bit too.
Can you try that?
Ano kontaktoval jsem a odpověděli, že není problém....Opět jsem přistoupil k výběru bankovním převodem podle pokynů platformy a čekám na zpracování....
Yes I contacted and they replied that there is no problem....I have again proceeded to withdraw by bank transfer as instructed by the platform and I am waiting for the processing....
Ναι επικοινώνησα και μου απάντησαν ότι δεν υπάρχει πρόβλημα....Έχω προχωρήσει εκ νέου σε ανάληψη με τραπεζική μεταφορά όπως μου υποδειξαν από την πλατφόρμα και περιμένω την επεξεργασία....
Dobře, uvidíme, zda bankovní převod pomůže a dostanete své peníze.
Pokud máte nějaké novinky, dejte mi prosím vědět. Doufám, že to bude pozitivní. ☘️
Okay then, let's see if the bank transfer helps and you get your money.
If you have any news, please let me know. I hope it will be positive. ☘️
Žádný vývoj....nepřevádějí peníze ani bankovním převodem....tvrdí přetížení....Můžete mi prosím pomoci, jak podat formální stížnost? Díky
No development....they don't transfer the money even by bank transfer....they claim congestion....Please can you help me how to make a formal complaint? Thanks
Καμμία εξέλιξη....δεν μεταφέρουν τα χρήματα ούτε με τραπεζική μεταφορά.... επικαλούνται συμφόρηση.... Παρακαλώ μπορείτε να με βοηθήσετε πως κάνω επίσημη καταγγελία? Ευχαριστώ
Tento odkaz pro vás zveřejním zde , abyste mohli odeslat svou stížnost.
Pokuste se vše dobře popsat, aby vám náš tým byl schopen pomoci.
Pokud máte nějaké aktualizace, přijďte. Chcete?
I will post this link for you here, so you can submit your complaint.
Try to describe everything well so our team is able to help you out.
If you have any updates, please come forward. Would you?
Vyplňovací formulář, který jste mi dali...jednou stále chybuje captcha
The fill-in form you have given me...once keeps failing captcha
H φόρμα συμπλήρωσης που μου έχετε δώσει....μια φορά βγάζει συνεχώς αποτυχία captcha
Dobře, konečně váš formulář přijal popis....ale žádné přílohy....Díky
Ok finally your form accepted the description....but no attachments....Thanks
Εντάξει τελικά δέχτηκε η φόρμα σας την περιγραφή....αλλά χωρίς συνημμένα.... Ευχαριστώ
Ó! I když jsem rád, že se vám podařilo odeslat formulář, je obtížné zjistit, že v procesu stále existuje nějaký problém.
Děkuji mnohokrát za aktualizaci. Mám v úmyslu to nechat vyšetřit.
Nyní zpět ke kasinu a výběru, prosím. Zajímalo by mě, jestli se něco změnilo, třeba. Nějaký druh návrhu nebo akce od podpory kasina?
Oh! Even though I'm glad to hear you've managed to submit the form, yet it's troublesome to learn there is still some sort of issue in the process.
Thank you very much for the update. I intend to get it investigated.
Now back to the casino and the withdrawal, please. I wonder whether anything has changed, perhaps. Any kind of suggestion or action from the casino support?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.