FórumKasinaRTbet Casino - všeobecná diskuze

RTbet Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

před 4 měsíci od Radka
|
4915 zobrazení 91 odpovědí |
|
1...3 4 5
Přidat příspěvek
před měsícem

Když je tolik společností se seriózním servisem, které vás tam dostanou za 4 hodiny, nebudete sedět ..... odejdete a jdete k tomu nejlepšímu.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Pravda, jen jsem chtěl vidět, jak to vidíte vy, protože každý hráč může být jiný. Děkuji za příspěvek. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 4 týdny

Nyní se zjevně provoz této společnosti zrychlil podle slibů. Poslední výběr jsem provedl v neděli a dnes jsou peníze na bankovním účtu, tedy 3 dny.

Nyní jsem vybral všechny své výhry z tohoto kasina. Vždy to chce trpělivost čekat, alespoň když čtete negativní zkušenosti ostatních hráčů.

Automaticky přeloženo:
mikatpm77
před 4 týdny

Trpělivost je v takových případech asi nejdůležitější, ale vím, že někdy, když to kasinu trvá příliš dlouho, hráči o ni přijdou a já se nestačím divit. Ale pokud by problém byl jen o něco déle čekat na výběr peněz, nebylo by to pro mě osobně tak špatné. Dokud by kasino vždy platilo a nebyly žádné jiné problémy, než jsem čekal.

Necháte se odradit kasiny a už v nich nehrajete, když je to takhle?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 týdny

Kasin je tolik, že se osobně alespoň vzdálím od těch, u kterých výběr trvá dlouho nebo mají jiné problémy. Preferuji samozřejmě rychlé výběry a také kasina bez registrace.

Alespoň pro mě nakonec vše dobře dopadlo a čistý zisk jsem měl kolem 1300 €. Možná bych mohl ve svém hodnocení mírně zvýšit hodnocení tohoto kasina. Zákaznický servis však na dotaz opakuje stejné fráze, což nezanechává příliš pozitivní obraz. Na druhou stranu, co jiného by mohli dělat. Zlepšením by mohla být zpráva na stránku výběru, že došlo k přetížení a žádosti o výběr trvají déle než obvykle. V tomto Casinu jsem si všiml, že přes víkend pracovali na žádostech o výběr, protože jeden výběr přišel v sobotu a druhý v neděli.

Nakonec jsem se v tom cítil dobře, ale přesouvám se na místo, kde výběry přicházejí během několika sekund.

Automaticky přeloženo:
mikatpm77
před 4 týdny

Ahoj, to je dobrý nápad a pěkně jsi to popsal. Důležité je, co je pro vás nejlepší a jak to vidíte vy. Jaké kasino používáte, když mluvíte o výběrech, které přicházejí v podstatě okamžitě?

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Zná někdo roli nespolehlivého rtbeta, který po 3 po sobě jdoucích pokusech nevybere ani 100 eur?

Automaticky přeloženo:
pkalos77
před 2 týdny

Dobrý den, jak dlouho se snažíte vybrat své peníze? Proč jste neuspěli ani 3x, řeklo vám kasino? Potřebovali jste zde ověření nebo ne? Hráli jste s bonusem?

Počkám na odpověď.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 týdny

Vůbec nic....žádná certifikace žádný bonus....odpověď je, že můj poskytovatel to blokuje....4krát jsem přešel k jinému způsobu výběru a stále čekám....všechno toto úsilí je od 12/10

Automaticky přeloženo:
pkalos77
před 2 týdny

Mám to.

Na vyřešení podobných problémů dáváme kasinům 14 dní a pokud to nebude fungovat, pak bych vám doporučil podat stížnost.

Myslel jsem, že změna způsobu platby by mohla pomoci, ale vidím, že se tak nestalo.

Když však říkáte, že to váš poskytovatel blokuje, zeptali jste se, proč tomu tak je?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 týdny

Ok...počkám, zda poslední pokus o výběr neproběhne a dám vám vědět....Odpověď kasina je, že je blokováno mým poskytovatelem....oceňuji vaši pomoc

Automaticky přeloženo:
pkalos77
před 2 týdny

To mi bylo řečeno a nařízeno použít bankovní převod. Zkuste to.

Automaticky přeloženo:
mikatpm77
před 2 týdny

Díky za info....už jsem to udělal při posledním pokusu a čekám na výsledek bankovního převodu...

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Ok...počkám, zda poslední pokus o výběr neproběhne a dám vám vědět....Odpověď kasina je, že je blokováno mým poskytovatelem....oceňuji vaši pomoc

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Takže pokud to blokuje váš poskytovatel, zeptal jsem se, zda jste je kontaktoval, myslím poskytovatele, a zeptal jsem se, jaký je konkrétní problém. Možná by to taky trochu pomohlo.

Můžete to zkusit?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 týdny

Ano kontaktoval jsem a odpověděli, že není problém....Opět jsem přistoupil k výběru bankovním převodem podle pokynů platformy a čekám na zpracování....

Automaticky přeloženo:
pkalos77
před týdnem

Dobře, uvidíme, zda bankovní převod pomůže a dostanete své peníze.

Pokud máte nějaké novinky, dejte mi prosím vědět. Doufám, že to bude pozitivní. ☘️

Automaticky přeloženo:
Jaro
před týdnem

Žádný vývoj....nepřevádějí peníze ani bankovním převodem....tvrdí přetížení....Můžete mi prosím pomoci, jak podat formální stížnost? Díky

Automaticky přeloženo:
pkalos77
před týdnem

Tento odkaz pro vás zveřejním zde , abyste mohli odeslat svou stížnost.

Pokuste se vše dobře popsat, aby vám náš tým byl schopen pomoci.

Pokud máte nějaké aktualizace, přijďte. Chcete?

Automaticky přeloženo:
Romi
před týdnem

Vyplňovací formulář, který jste mi dali...jednou stále chybuje captcha

Automaticky přeloženo:
Romi
před týdnem

Dobře, konečně váš formulář přijal popis....ale žádné přílohy....Díky

Automaticky přeloženo:
pkalos77
před týdnem

Ó! I když jsem rád, že se vám podařilo odeslat formulář, je obtížné zjistit, že v procesu stále existuje nějaký problém.

Děkuji mnohokrát za aktualizaci. Mám v úmyslu to nechat vyšetřit.

Nyní zpět ke kasinu a výběru, prosím. Zajímalo by mě, jestli se něco změnilo, třeba. Nějaký druh návrhu nebo akce od podpory kasina?



Automaticky přeloženo:
1...3 4 5

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky