FórumKasinaRTbet Casino - všeobecná diskuze

RTbet Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před 3 měsíci od Radka
|
2744 zobrazení 56 odpovědí |
|
12 3
Přidat příspěvek
před 3 týdny

A jako společnost si myslím, že licence, kterou má, je seriózní a ne podvodníci

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Doufejme v to nejlepší a chvíli počkejte, až uvidíme nějaký pohyb.

Jen, prosím, mějte na paměti, že se blíží víkend a většina kasin s platbami nepokračuje.🙏

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Vybírám 95€ z Rtbet vím, že to není moc ale pořád jsou to peníze, čekám od 14. září, píšu na podporu a vždy mi napíšou to samé "Počkej, výběr trvá 3 dny" Píšu jim, že čekám od 14. a vždy mi napíšou, že výběr trvá 3 dny.

Automaticky přeloženo:
sxsantiago39
před týdnem

Ahoj. Máte pro nás nějaké aktualizace týkající se vašeho odstoupení od smlouvy? Došlo k nějakému pohybu?

Dejte nám prosím vědět, pokud od nás budete potřebovat nějakou pomoc, a můžeme se na to podívat.😉

Automaticky přeloženo:
před 5 dny

Pryč....

Od 20.9.2024 jsem provedl 3 výběry a do dnešního dne mi na bankovní účet nic nepřišlo.

Zatímco já se spojím s jejich příslušným oddělením pokaždé, když požádají o odpuštění a trpělivost.

Automaticky přeloženo:
před 4 dny

Stejné zkušenosti jako předtím. Výběry probíhají šestý den. Livechat vám jen řekne, abyste počkali, spousta žádostí o výběr. Možná bychom měli trochu změnit praktiky, když to nepůjde. Slib je však na tři dny. Pravděpodobně čekají, až hráč zruší výběry a přijde o peníze.


Neobdržel jsem však 1100 EUR. Není potřeba ověřovat účet a nebral jsem žádné bonusy, takže by to mělo být jasné. To bude sledováno až do konce.

Automaticky přeloženo:
před 5 dny

Pryč....

Od 20.9.2024 jsem provedl 3 výběry a do dnešního dne mi na bankovní účet nic nepřišlo.

Zatímco já se spojím s jejich příslušným oddělením pokaždé, když požádají o odpuštění a trpělivost.

Automaticky přeloženo:
před 4 dny

A má toto zpoždění nějaký důvod? Jak ti to vysvětlili?

Automaticky přeloženo:
před 4 dny

Stejné zkušenosti jako předtím. Výběry probíhají šestý den. Livechat vám jen řekne, abyste počkali, spousta žádostí o výběr. Možná bychom měli trochu změnit praktiky, když to nepůjde. Slib je však na tři dny. Pravděpodobně čekají, až hráč zruší výběry a přijde o peníze.


Neobdržel jsem však 1100 EUR. Není potřeba ověřovat účet a nebral jsem žádné bonusy, takže by to mělo být jasné. To bude sledováno až do konce.

Automaticky přeloženo:
před 4 dny

Bohužel není nic neobvyklého, že kasino může čas od času zažít přetížení výběrů. Hlavní je to samozřejmě vysvětlit jeho hráčům.

Prosím, informujte nás o tom, jak to jde, a pokud se nic nezmění, dejte nám vědět. Jsme tu, abychom vám pomohli.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 4 dny

Určitě vás budu informovat. Principiální otázka..

Hrál jsem hodně v Casinu a nenarazil jsem na mnoho špatných míst. Peníze jsem dostal ze všech, někdy jsem šel trochu déle.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 4 dny

Že existuje velký objem žádostí o výběr.

20/9/24 byl proveden výběr.

před 12 dny

Automaticky přeloženo:
před 4 dny

Určitě vás budu informovat. Principiální otázka..

Hrál jsem hodně v Casinu a nenarazil jsem na mnoho špatných míst. Peníze jsem dostal ze všech, někdy jsem šel trochu déle.

Automaticky přeloženo:
před 4 dny

Budeme se těšit na nějaké pozitivní zprávy, snad brzy.

Automaticky přeloženo:
před 4 dny

Že existuje velký objem žádostí o výběr.

20/9/24 byl proveden výběr.

před 12 dny

Automaticky přeloženo:
před 4 dny

Děkujeme za tuto aktualizaci.

Tak doufám, že se to brzy vyřeší.🤞

Automaticky přeloženo:
před 4 dny

Nový obrat. Můj první výběr v hodnotě 500 EUR se vrátil na můj herní účet. Ptal jsem se proč? Slyšel jsem, že zrušení platby způsobil poskytovatel služby.

Původně jsem provedl svůj vklad pomocí služby rychlého převodu a také jsem se pokusil pomocí ní vybrat, ale zjevně to nefungovalo.

Zákaznický servis tvrdí, že je vše v pořádku. Dokonce jsem dostal servis ve svém vlastním jazyce. O tomto zrušení jsem však žádný e-mail neobdržel. Podivný.

No a teď jsem provedl výběr bankovním převodem a čekám znovu. Zbytek mých výběrů stále prochází kontrolou.

Automaticky přeloženo:
mikatpm77
před 3 dny

Jak jste se o tom tedy dozvěděli, když vám žádný e-mail nepřišel?🤔

Možná byste měli začít přemýšlet o podání stížnosti. co myslíš?

Pokud opravdu vidíte, že to nikam nevede, dejte nám prosím vědět a pokusíme se to vyřešit.

Automaticky přeloženo:
před 3 dny

Jak jste se o tom tedy dozvěděli, když vám žádný e-mail nepřišel?🤔

Možná byste měli začít přemýšlet o podání stížnosti. co myslíš?

Pokud opravdu vidíte, že to nikam nevede, dejte nám prosím vědět a pokusíme se to vyřešit.

Automaticky přeloženo:
před 3 dny

Šel jsem na herní účet, abych zjistil, zda se výběry stále kontrolují. V tomto případě jsem si všiml, že jeden výběr byl obnoven. Jiné byly přezkoumávány.

Počkám do příštího týdne a pak se podívám na odvolání.

Automaticky přeloženo:
mikatpm77
před 3 dny

Doufejme, že toto je bod zlomu, na který jsme čekali. Držím palce, aby vaše zbývající výběry byly rychle vyřízeny!

Pozitivní zprávy očekáváme začátkem příštího týdne. 🤞🤞

Automaticky přeloženo:
Romi
před 18 hodinami

Peníze přišly po 14 dnech.

Automaticky přeloženo:
před 8 hodinami

Během víkendu mi byly také vyplaceny 2 x 500 € výběrů. Finanční oddělení by nemělo být v práci ani o víkendu, je možné prolomit fronty😂.

Vše je tedy v pořádku, i když dojde ke zpoždění plateb. Stále čekám na jeden výběr příští týden, protože jsem vyhrál o něco více.. i když toto kasino v budoucnu vynechám.

Automaticky přeloženo:
12 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky