Doufejme v to nejlepší a chvíli počkejte, až uvidíme nějaký pohyb.
Jen, prosím, mějte na paměti, že se blíží víkend a většina kasin s platbami nepokračuje.🙏
Let's hope for the best, and wait a bit to see some movement.
Just, please, keep in mind that the weekend is coming and most of the casinos don't proceed with payments.🙏
Vybírám 95€ z Rtbet vím, že to není moc ale pořád jsou to peníze, čekám od 14. září, píšu na podporu a vždy mi napíšou to samé "Počkej, výběr trvá 3 dny" Píšu jim, že čekám od 14. a vždy mi napíšou, že výběr trvá 3 dny.
I withdraw 95€ from Rtbet I know it's not much but it's still money, I've been waiting since September 14th, I've been writing to support and they always write me the same thing "Wait, the withdrawal is taking 3 days" I write to them that I've been waiting since the 14th and they always write to me that the withdrawal is taking 3 days
Я вывожу 95€ с Rtbet знаю что мало но все же это деньги,жду с 14 сентября пишу в поддержу мне пишут вечно одно и тоже"Ждите, вывод идёт 3 дня"я им пишу что жду с 14 числа а они мне вечно пишут что 3 день вывода идёт
Ahoj. Máte pro nás nějaké aktualizace týkající se vašeho odstoupení od smlouvy? Došlo k nějakému pohybu?
Dejte nám prosím vědět, pokud od nás budete potřebovat nějakou pomoc, a můžeme se na to podívat.😉
Hello. Do you have any updates regarding your withdrawal for us? Has there been any movement?
Let us know, please, if you need any help from us, and we can look into it.😉
Pryč....
Od 20.9.2024 jsem provedl 3 výběry a do dnešního dne mi na bankovní účet nic nepřišlo.
Zatímco já se spojím s jejich příslušným oddělením pokaždé, když požádají o odpuštění a trpělivost.
Away....
I have made 3 withdrawals since 9/20/2024 and to date have not received anything in my bank account.
While I get in touch with their relevant department every time they ask for forgiveness and patience.
Μακριά....
Έχω κάνει 3 αναλήψεις από 20/9/2024 και μέχρι σήμερα δεν έχω λάβει τίποτα στον τραπεζικό μου λογαριασμό.
Ενώ έρχομαι σε επικοινωνία με το αρμόδιο τμήμα τους κάθε φορά ζητάνε συγνώμη και υπομονή.
Stejné zkušenosti jako předtím. Výběry probíhají šestý den. Livechat vám jen řekne, abyste počkali, spousta žádostí o výběr. Možná bychom měli trochu změnit praktiky, když to nepůjde. Slib je však na tři dny. Pravděpodobně čekají, až hráč zruší výběry a přijde o peníze.
Neobdržel jsem však 1100 EUR. Není potřeba ověřovat účet a nebral jsem žádné bonusy, takže by to mělo být jasné. To bude sledováno až do konce.
Same experiences as before. Withdrawals have been under review for the sixth day. Livechat just tells you to wait, lots of withdrawal requests. Maybe we should change the practices a little if it doesn't work. However, the promise is for three days. They are probably waiting for the player to cancel the withdrawals and lose the money.
However, I haven't received €1100. There is no need to verify the account and I didn't take any bonuses, so it should be clear. This will be watched until the end.
Samoja kokemuksia kuin aiemmilla. Kotiutukset olleet tarkistuksessa kuudetta päivää. Livechat käskee vain odottamaan, paljon kotiutuspyyntöjä. Pitäisikö ehkä hieman muuttaa käytäntöjä jos homma ei toimi. Lupaus on kuitenkin kolmesta päivästä. Odottavat varmaan, että pelaaja peruuttaa kotiutukset ja häviää rahat.
Kuitenkin minulla 1100€ saamatta. Tiliä ei tarvitse tarkastaa enkä ottanut bonuksia, eli pitäisi olla selvää. Tämä katsotaan loppuun asti.
Pryč....
Od 20.9.2024 jsem provedl 3 výběry a do dnešního dne mi na bankovní účet nic nepřišlo.
Zatímco já se spojím s jejich příslušným oddělením pokaždé, když požádají o odpuštění a trpělivost.
Away....
I have made 3 withdrawals since 9/20/2024 and to date have not received anything in my bank account.
While I get in touch with their relevant department every time they ask for forgiveness and patience.
Μακριά....
Έχω κάνει 3 αναλήψεις από 20/9/2024 και μέχρι σήμερα δεν έχω λάβει τίποτα στον τραπεζικό μου λογαριασμό.
Ενώ έρχομαι σε επικοινωνία με το αρμόδιο τμήμα τους κάθε φορά ζητάνε συγνώμη και υπομονή.
Stejné zkušenosti jako předtím. Výběry probíhají šestý den. Livechat vám jen řekne, abyste počkali, spousta žádostí o výběr. Možná bychom měli trochu změnit praktiky, když to nepůjde. Slib je však na tři dny. Pravděpodobně čekají, až hráč zruší výběry a přijde o peníze.
Neobdržel jsem však 1100 EUR. Není potřeba ověřovat účet a nebral jsem žádné bonusy, takže by to mělo být jasné. To bude sledováno až do konce.
Same experiences as before. Withdrawals have been under review for the sixth day. Livechat just tells you to wait, lots of withdrawal requests. Maybe we should change the practices a little if it doesn't work. However, the promise is for three days. They are probably waiting for the player to cancel the withdrawals and lose the money.
However, I haven't received €1100. There is no need to verify the account and I didn't take any bonuses, so it should be clear. This will be watched until the end.
Samoja kokemuksia kuin aiemmilla. Kotiutukset olleet tarkistuksessa kuudetta päivää. Livechat käskee vain odottamaan, paljon kotiutuspyyntöjä. Pitäisikö ehkä hieman muuttaa käytäntöjä jos homma ei toimi. Lupaus on kuitenkin kolmesta päivästä. Odottavat varmaan, että pelaaja peruuttaa kotiutukset ja häviää rahat.
Kuitenkin minulla 1100€ saamatta. Tiliä ei tarvitse tarkastaa enkä ottanut bonuksia, eli pitäisi olla selvää. Tämä katsotaan loppuun asti.
Bohužel není nic neobvyklého, že kasino může čas od času zažít přetížení výběrů. Hlavní je to samozřejmě vysvětlit jeho hráčům.
Prosím, informujte nás o tom, jak to jde, a pokud se nic nezmění, dejte nám vědět. Jsme tu, abychom vám pomohli.
Unfortunately, it is nothing unusual that a casino could experience an overload of withdrawals from time to time. The main thing is to explain it to its players, of course.
Please keep us updated about how it goes, and if nothing changes, let us know. We are here to help.
Určitě vás budu informovat. Principiální otázka..
Hrál jsem hodně v Casinu a nenarazil jsem na mnoho špatných míst. Peníze jsem dostal ze všech, někdy jsem šel trochu déle.
I'll be sure to keep you posted. A question of principle..
I've played a lot at Casino and haven't come across many bad places. I've gotten my money out of all of them, sometimes I've gone a little longer.
Aivan varmasti pidän teidät ajan tasalla. Periaatekysymys..
Paljon olen Casinolla pelannut eikä vastaan ole tullut montaa huonoa paikkaa. Kaikista olen saanut rahani pois, joskus mennyt vähän pidempään.
Že existuje velký objem žádostí o výběr.
20/9/24 byl proveden výběr.
před 12 dny
That there is a high volume of withdrawal requests.
20/9/24 the withdrawal was made.
12 days ago
Ότι υπάρχει μεγάλος όγκος από αιτήματα ανάληψης.
20/9/24 έγινε η κίνηση ανάληψης.
12 ημέρες πρίν.
Určitě vás budu informovat. Principiální otázka..
Hrál jsem hodně v Casinu a nenarazil jsem na mnoho špatných míst. Peníze jsem dostal ze všech, někdy jsem šel trochu déle.
I'll be sure to keep you posted. A question of principle..
I've played a lot at Casino and haven't come across many bad places. I've gotten my money out of all of them, sometimes I've gone a little longer.
Aivan varmasti pidän teidät ajan tasalla. Periaatekysymys..
Paljon olen Casinolla pelannut eikä vastaan ole tullut montaa huonoa paikkaa. Kaikista olen saanut rahani pois, joskus mennyt vähän pidempään.
Nový obrat. Můj první výběr v hodnotě 500 EUR se vrátil na můj herní účet. Ptal jsem se proč? Slyšel jsem, že zrušení platby způsobil poskytovatel služby.
Původně jsem provedl svůj vklad pomocí služby rychlého převodu a také jsem se pokusil pomocí ní vybrat, ale zjevně to nefungovalo.
Zákaznický servis tvrdí, že je vše v pořádku. Dokonce jsem dostal servis ve svém vlastním jazyce. O tomto zrušení jsem však žádný e-mail neobdržel. Podivný.
No a teď jsem provedl výběr bankovním převodem a čekám znovu. Zbytek mých výběrů stále prochází kontrolou.
A new twist. My first €500 withdrawal was returned to my game account. I asked why? I heard that the cancellation of the payment was caused by the service provider.
I originally made my deposit using the rapid transfer service and also tried to withdraw using it, but apparently it didn't work.
Customer service claims everything is fine.. I even got service in my own language. However, I have not received any email about this cancellation. Weird.
Well, now I made a withdrawal using a bank transfer and I'm waiting again. The rest of my withdrawals are still under review.
Uusi käänne. Ensimmäinen 500€ kotiutukseni oli palautunut takaisin pelitililleni. Kysyin asiaa miksi? Kuulemma maksun peruuntuminen on palveluntarjoajasta johtunut.
Tein alun perin talletukseni rapid transfer palvelua käyttäen ja yritin myös kotiuttaa tällä, mutta se ei näköjään onnistunut.
Asiakaspalvelu väittää kaiken olevan kunnossa.. sain jopa palvelua omalla kielelläni. Mitään sähköpostia en tästä peruutuksesta kuitenkaan ole saanut. Outoa.
No nyt tein noston käyttäen pankkisiirtoa ja taas odotetaan. Loput nostoni ovat vielä tarkistus tilassa.
Jak jste se o tom tedy dozvěděli, když vám žádný e-mail nepřišel?🤔
Možná byste měli začít přemýšlet o podání stížnosti. co myslíš?
Pokud opravdu vidíte, že to nikam nevede, dejte nám prosím vědět a pokusíme se to vyřešit.
So, how did you learn about that if you didn't receive any email?🤔
Maybe you should start thinking about filing a complaint. What do you think?
If you really see that it is going nowhere, please let us know and we will try to get it solved.
Jak jste se o tom tedy dozvěděli, když vám žádný e-mail nepřišel?🤔
Možná byste měli začít přemýšlet o podání stížnosti. co myslíš?
Pokud opravdu vidíte, že to nikam nevede, dejte nám prosím vědět a pokusíme se to vyřešit.
So, how did you learn about that if you didn't receive any email?🤔
Maybe you should start thinking about filing a complaint. What do you think?
If you really see that it is going nowhere, please let us know and we will try to get it solved.
Šel jsem na herní účet, abych zjistil, zda se výběry stále kontrolují. V tomto případě jsem si všiml, že jeden výběr byl obnoven. Jiné byly přezkoumávány.
Počkám do příštího týdne a pak se podívám na odvolání.
I went to the game account to see if the withdrawals are still being checked. In this case, I noticed that one withdrawal was restored. Others were under review.
I'll wait until next week and then look at the appeal.
Kävin pelitilillä katsomassa ovatko kotiutukset edelleen tarkistetaan tilassa. Tällöin huomasin yhden noston palautuneen. Muut olivat tarkistetaan tilassa.
Odotan ensi viikkoon ja sitten katsotaan valitusta.
Doufejme, že toto je bod zlomu, na který jsme čekali. Držím palce, aby vaše zbývající výběry byly rychle vyřízeny!
Pozitivní zprávy očekáváme začátkem příštího týdne. 🤞🤞
Hopefully this is the breaking point we have been waiting for. I am crossing my fingers that your remaining withdrawals will be handled quickly!
Anticipating positive news early next week. 🤞🤞
Peníze přišly po 14 dnech.
The money came in after 14 days.
Μπήκαν τα λεφτά μετά από 14 μέρες.
Během víkendu mi byly také vyplaceny 2 x 500 € výběrů. Finanční oddělení by nemělo být v práci ani o víkendu, je možné prolomit fronty😂.
Vše je tedy v pořádku, i když dojde ke zpoždění plateb. Stále čekám na jeden výběr příští týden, protože jsem vyhrál o něco více.. i když toto kasino v budoucnu vynechám.
I have also been paid 2 x €500 withdrawals during the weekend. The finance department shouldn't even be at work on the weekend, is it possible to break the queues😂.
So everything is fine, even if there is a delay in payments. I'm still waiting for one withdrawal next week because I won a little more.. although I will skip this casino in the future.
Minullekin on viikonlopun aikana maksettu 2 x 500€ kotiutukset. Talousosaston ei edes pitäisi olla viikonloppuna työssä lieneekö jonojen purku😂.
Eli kaikki hyvin vaikka viivettä maksuissa on. Vielä Odotan yhtä kotiutusta ensi viikolla sillä voitin vielä vähän lisää.. tosin jätän tämän kasinon kuitenkin jatkossa väliin.
2 týdny čekání není úplně to pravé pro každého hráče, ale myslím, že nakonec je důležité, abyste peníze dostali. Je to doba, která vás odrazuje znovu hrát v takovém kasinu nebo si spíše říkáte, že už víte, jak dlouho to trvá, a tak tu zůstáváte? 🙂
2 weeks to wait is not quite right for every player, but I think in the end it's important that you got the money. Is this the time that discourages you to play in such a casino again or you rather say that you already know how long it takes and so you stay here? 🙂
Když je tolik společností se seriózním servisem, které vás tam dostanou za 4 hodiny, nebudete sedět ..... odejdete a jdete k tomu nejlepšímu.
When there are so many companies with serious service that get you there in 4 hours you don't sit.....you leave and go to the best.
Όταν υπάρχουν τόσες εταιρείες με σοβαρή εξυπηρέτηση που στα βάζουν σε 4 ώρες δεν κάθεσαι.....φεύγεις και πας στους καλύτερους.
Během víkendu mi byly také vyplaceny 2 x 500 € výběrů. Finanční oddělení by nemělo být v práci ani o víkendu, je možné prolomit fronty😂.
Vše je tedy v pořádku, i když dojde ke zpoždění plateb. Stále čekám na jeden výběr příští týden, protože jsem vyhrál o něco více.. i když toto kasino v budoucnu vynechám.
I have also been paid 2 x €500 withdrawals during the weekend. The finance department shouldn't even be at work on the weekend, is it possible to break the queues😂.
So everything is fine, even if there is a delay in payments. I'm still waiting for one withdrawal next week because I won a little more.. although I will skip this casino in the future.
Minullekin on viikonlopun aikana maksettu 2 x 500€ kotiutukset. Talousosaston ei edes pitäisi olla viikonloppuna työssä lieneekö jonojen purku😂.
Eli kaikki hyvin vaikka viivettä maksuissa on. Vielä Odotan yhtä kotiutusta ensi viikolla sillä voitin vielä vähän lisää.. tosin jätän tämän kasinon kuitenkin jatkossa väliin.
Děkuji za objasnění. Dáte nám také vědět, až budete mít poslední výběr? Jsem rád, že kasino konečně platí i když to trvá trochu déle, než by si hráči přáli.
Hodně štěstí. ☘️
Thanks for the clarification. Will you also let us know when you have the latest withdrawal? I'm glad that the casino is finally paying even if it takes a little longer than the players would like.
Good luck. ☘️
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.