Ahoj
Ahoj
Vložil jsem 90 000 na royaljeet.com dne 30. listopadu prostřednictvím upi, nyní je datum 9. prosince, moje vložená částka nebyla přidána do mé herní peněženky a ani vrácena na můj účet Odeslal jsem všechny doklady včetně bankovních výpisů a snímku obrazovky transakce upi s číslem utr
Zeptal jsem se také své bankovní částky, že transakce mi jasně vrátila po 3 dnech s uvedením, že částka přijatá obchodníkovi „Infotainment Bloomingnet"
Msg HDFC Bank-Complaint No 00622340000705 Váš UPI txn ve výši 90 000,00 Rs byl připsán na A/c příjemce dne 30.11.2022. Pro další vysvětlení se laskavě spojte s příjemcem.
Ale když se někdy zeptám zákaznické podpory, říkají, že počkejte nějakou dobu, tým funguje i po 10 dnech, to samé mi říkají
Pokud chcete další podrobnosti, mohu také poskytnout
Hi
Hi
I have deposited 90k to royaljeet.com on 30th Nov through upi now the date is 9th December my deposited amount not added to my gaming wallet and neither reversed to my account I have submitted all the proofs including bank statements and upi transaction screenshot with utr number
I have also enquired my bank amount that transaction they clearly reveted me back after 3 days stating that the amount received to the merchant "Bloomingnet infotainment "
Msg HDFC Bank-Complaint No 00622340000705 Your UPI txn of Rs 90000.00 has been credited to beneficiary's A/c on 30.11.2022. For Further clarification, kindly liaise with Beneficiary.
But when ever i ask the customer support ther are telling that wait for some time team is working even after 10 days the same thing they are telling me
If you want any further details also I can submit
Automaticky přeloženo: