Ahoj Radko,
díky za tip, opravdu jsme vynechali použití tlačítka odpovědět.
Obecně popišme situaci:
Boss78 hrál jednu z omezených her v kasinu ohledně svého bonusu. Protože chceme mít pro hráče férové prostředí, rozhodli jsme se pro takové příležitosti deaktivovat omezené hry. To znamená, že takové hry nelze v těchto případech otevřít, protože hráči nemohou mít na paměti, které hry jsou omezeny. To by nebylo spolehlivé a spravedlivé.
Již byl implementován proces, že omezené hry není možné otevřít, ale protože jsme stále mladá značka, ne všechny funkce ještě automaticky fungují. V tomto případě byla nová hra spuštěna a zveřejněna na webu automaticky, ale nebyla okamžitě aktualizována na seznam omezených her. Proto existovala časová mezera, kdy hráči mohli hrát tuto hru, i když by to nebylo možné.
Na závěr by nebylo fér vinit z toho Boss78, protože to byl technický problém z naší strany. To je důvod, proč jsme přišli se situací, kterou Boss78 popsal ve svém příspěvku dříve.
Naším mottem je vytvořit pro hráče „domov" a aby se mohli cítit bezpečně.
Doufáme, že toto vysvětlení pomůže pochopit situaci a jsme samozřejmě ochotni pomoci s problémy v budoucnu.
Děkuji a zdravím
Královské hvězdy
Hey Radka,
thanks for the hint, we indeed missed to use the reply button.
In general let us describe the situation:
Boss78 played one for of the restricted games on the Casino regarding his bonus. Since we want to have a fair environment for players we decided to deactivate restricted games for such occasions. That means that such games are not possible to open in these cases because players cannot have in mind which games are restricted. This wouldn’t be reliable and fair.
The process was implemented already that restricted games are not possible to open but since we still are a young brand not all functions are working automatically yet. In this case a new game was launched and published on the website automatically but not updated to the list of restricted games immediately. Therefore there was a time gap where players could play this game even it shouldn’t be possible.
In conclusion this would not be fair to blame Boss78 for this since it was a technical problem from our side. This is the reason why we came up with the situation as Boss78 described in his post before.
Our motto is to create a „home" for players and that they can feel safe.
We hope this explanation helps to understand the situation and we are willed to help with problems in the future of course.
Thank you & greetings
Royal Stars
Automaticky přeloženo: