Mám stejný problém. Na výplatu 1520 eur čekám od 15.01.22. Což mě také překvapuje, protože už jsem tam měl do týdne úspěšnou výplatu 900 eur.....odpověď z live chatu je vždy: Stále na tom pracujeme. Bohužel nemůžeme uvést přesný časový rámec, protože to závisí na mnoha faktorech, např. B. počtu požadavků, které musí naši kolegové zpracovat.
Doufáme, že chápete, že proces výběru má předem definované kroky a postupy včetně ověření účtu, herní historie a finanční historie. Někdy může dojít ke zpoždění, ale nemělo by být dlouhé.
I have the same problem. I've been waiting for my payout of 1520 euros since 01/15/22. Which also surprises me because I've already had a successful payout of 900 euros there within a week.....the answer from the live chat is always: We're still working on it. Unfortunately, we cannot give an exact time frame, as this depends on many factors, e.g. B. the number of requests that our colleagues have to process.
We hope you understand that the withdrawal process has predefined steps and procedures including verification of account, game history and financial history. There can be a delay sometimes, but it shouldn't be long.
Ich habe das gleiche Problem ä. Warte seit dem 15.01.22 auf meine Auszahlung i.H.v. 1520 Euro. Was mich auch wundert da ich schonmal innerhalb von einer Woche eine Auszahlung von 900 Euro dort erfolgreich hatte.....antwort vom live chat lautet immer: Daran wird noch gearbeitet. Einen genauen Zeitrahmen können wir leider nicht nennen, da dieser von vielen Faktoren abhängt, wie z. B. der Anzahl der Anfragen, die unsere Kollegen bearbeiten müssen.
Wir hoffen, dass Sie verstehen, dass der Auszahlungsprozess vordefinierte Schritte und Verfahren hat, einschließlich der Überprüfung des Kontos, des Spielverlaufs und der Finanzhistorie. Es kann manchmal zu Verzögerungen kommen, aber es sollte nicht lange dauern.
Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo: