FórumKasinaRouge Casino - všeobecná diskuze

Rouge Casino - všeobecná diskuze

před 2 roky od Testlol99
|
5684 zobrazení 29 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Rouge Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 roky

Neobdržel jsem svou výhru 1 měsíc. 1300 eur stále čeká na výplatu

Automaticky přeloženo:
Sero123
před 2 roky

Je mi líto, že jsi si vybral tak špatně...

Stížnost můžete zkusit podat zde , výsledek však slíbit nemohu.

Jste v kontaktu s kasinem, prosím?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ano, mám pouze live chat, ale vždy říkají, že musím být trpělivý. Finanční oddělení mi již 3 týdny nedalo odpověď. Ignorují mě

Automaticky přeloženo:
Sero123
před 2 roky

To je špatné.

Fungují pod falešnou licencí, takže bych předpokládal, že je to proto, že se moc nestarají o hráče nebo férovost 🙁 Uvidíme, jestli bychom byli schopni pomoci.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Děkuji ti za odpověď

Automaticky přeloženo:
Sero123
před 2 roky

Vím, že je to těžké, ale zdá se, že nejste jediný, kdo má v tomto kasinu stejný problém, obávám se...

Zkuste být pozitivní, prosím.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Mám stejný problém. Na výplatu 1520 eur čekám od 15.01.22. Což mě také překvapuje, protože už jsem tam měl do týdne úspěšnou výplatu 900 eur.....odpověď z live chatu je vždy: Stále na tom pracujeme. Bohužel nemůžeme uvést přesný časový rámec, protože to závisí na mnoha faktorech, např. B. počtu požadavků, které musí naši kolegové zpracovat.

Doufáme, že chápete, že proces výběru má předem definované kroky a postupy včetně ověření účtu, herní historie a finanční historie. Někdy může dojít ke zpoždění, ale nemělo by být dlouhé.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Nemyslím si, že získáme naši výhru..Neznám nikoho, kdo dostal peníze..Na výhru můžeme zapomenout..Nikdo nám nemůže pomoci

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

každý den mi stejná textová zpráva na živém chatu..nikdy nedostanete normální odpověď.dnes jsem se po 45 dnech zeptal, jaká má výplata stále neprobíhá live chat,jaká prodleva je maximální doba na zpracování a napsala mi,že musím mít trpělivost..Z live chat nedostaneš přímou normální odpověď jen samé sračky trpělivost, trpělivost, měj trpělivost.. Dnes jsem se taky ptal, jestli mi bude výhra vůbec vyplacena až do 1 roku a live chat zase napsal měj trpělivost.. Opravdové kreténi jsou.. A ještě něco..psal jsem přímo na finanční oddělení, kdy mi bude vyplacena cena a už 3 týdny jsem nedostal odpověď

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Vtipné je, že už jsem od nich dostal 900 eur. Proto jsem si říkal, že to bude zase dobrý.....ale tentokrát to chvíli trvá...naposled to šlo fakt rychle.....

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Máte stejné problémy v kasinu ares.

Čekání na platbu od 25. ledna.

Myslím, že rouge casino jsou stejní provozovatelé jako ares casino.

Všichni podvodníci.

Měly by být odstraněny z mřížky.

Musí tam něco být, že jsou zavření.


Získejte stejné odpovědi.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ano, legrační je, že už mi zaplatili 900 eur. Proto jsem znovu zaplatil. Požádal jsem o výplatu 900 eur 12. ledna a 13. ledna byly peníze na mém účtu....

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
Karkusk
před 2 roky

Do loňského roku měl také 3 výplaty

A to se stalo velmi rychle. 4-5 pracovních dnů již bylo na mém účtu.

Částky 5000 eur za kus.

Ale teď už jsou to skoro 2 měsíce a ty pořád koušeš

Vždy získejte stejné standardní odpovědi od podpory a živého chatu

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Máte stejné problémy v kasinu ares.

Čekání na platbu od 25. ledna.

Myslím, že rouge casino jsou stejní provozovatelé jako ares casino.

Všichni podvodníci.

Měly by být odstraněny z mřížky.

Musí tam něco být, že jsou zavření.


Získejte stejné odpovědi.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ares je již na naší černé listině. Neplatí a vypadá to, že jsou to prostě podvodníci.

Automaticky přeloženo:
Karkusk
před 2 roky

Dobry den cekam 2 mesice a podpora pise vzdy to stejne.. uz jste svoji cenu dostali nebo ne.. myslim ze nebude vyplacena

Automaticky přeloženo:
Sero123
před 2 roky

Ahoj,


neváhejte zkontrolovat Karkuskovu stížnost , stále probíhá - čeká na reakci kasina.



Automaticky přeloženo:
před 2 roky

NEPOUŽÍVEJTE ani nehrajte na této falešné webové stránce. Všechny odkazy nefungují. Má falešnou licenci. Předstírají, že mají centrum zákaznických služeb, ale je to stejná osoba jménem phil, Lana nebo Elizabeth (anglicky znějící jména), ale tento SCAM je založen na Shenzhen China. Neaplikují vaši transakci na váš herní účet a vy si myslíte, že jde o chybu, takže pokračujte v provádění dalších transakcí a nikdy je nezískáte zpět. VYHNĚTE SE ZA KAŽDOU CENU. Své peníze nikdy nedostanete zpět a britské banky je nemohou získat zpět, jakmile zaplatíte. Toto je malý potěrový podvod!! Vyhněte se vyhněte se!!

Automaticky přeloženo:
Dem457
před 2 roky

Ahoj,

Upozorňujeme hráče také:

file


Automaticky přeloženo:
Sero123
před 2 roky

Mám stejný pocit s 2000 eur

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky