DomůFórumKasinaRouge Casino - všeobecná diskuze

Rouge Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 3 roky od Testlol99
|
9 224 zobrazení 29 odpovědí |
|
1 2
Karkusk
před 2 roky

Také dostávám stejné výmluvy

Automaticky přeloženo:
thereserombach
před 2 roky

Ahoj. Je mi líto, že jste si vybrali špatně 🙁.

Překvapilo by mě, kdybys dostal zaplaceno v plné výši.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Myslím, že ty peníze nedostanu



Automaticky přeloženo:
thereserombach
před 2 roky

Pravděpodobně ne.

Žádám vás laskavě, abyste se podívali na seznam doporučených kasin , při hraní v jednom z nich byste měli být mnohem bezpečnější. Před vkladem vždy zkontrolujte kasino, prosím.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Zahájil jsem výběr z kasina Rogue dne 4. prosince 2022, několikrát jsem s nimi mluvil se stejným výsledkem, "buďte trpěliví", máte nějakou radu?

Automaticky přeloženo:
tjkeeper1
před rokem

Ahoj,

Bylo by dobré znát další podrobnosti, například zda je dokončeno ověření účtu – zkontrolována vaše herní historie a tak dále. V případě, že účet není ověřen, je nejlepší radou spolupracovat, abyste dostali zaplaceno.

Vidím, že se tě Nick zeptal na stejnou otázku 🙂 klidně odpověz pomocí tohoto odkazu .

Povolujeme kasinům 14 celých dní na pokrytí ověření a vyplacení výher, dejte nám tedy vědět, jak to vypadá.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj

Můj účet byl ověřen a 4. prosince 2022 jsem splnil všechny požadavky na sázení, takže jsem vybral 2000 GBP. Mám kopie konverzací s jejich "Podporou" a tři e-maily, které jsem odeslal, a nedostal jsem žádnou odpověď. Pokud byste chtěli, mohu je přeposlat na e-mailovou adresu, pokud chcete.

pozdravy

Antonio

Automaticky přeloženo:
tjkeeper1
před rokem

Ahoj,

Nickovi by pravděpodobně byly všechny ty informace mnohem užitečnější než mně, on se stará o vaši stížnost.

Klikněte/klepněte na tento odkaz a uveďte vše, co jste již zmínili zde na fóru, přímo do stížnosti.

Děkuji 🙂


Automaticky přeloženo:
před rokem

No, lidi, už je to rok, co jsem se pokusil odstoupit z ROUGE CASINO a stále dostávají ty samé kecy, „mělo by to být brzy", co mám dělat……. ?

Automaticky přeloženo:
tjkeeper1
před rokem

Vidím, že jste nám na toto kasino podali stížnost na začátku tohoto roku a ta skončila nevyřešená, což je docela nešťastné. Vidím, že index bezpečnosti kasina je poměrně nízký a na našem webu má spoustu varování.

Pokud jde o to, co můžete dělat, pravděpodobně toho moc dělat nemůžete, protože kasino funguje bez licence, a proto neexistuje žádný licenční orgán, na který byste se mohli obrátit.

Co však rozhodně mohu doporučit, je dávat si pozor, v jakém kasinu hrajete a než někam vložíte, vždy si něco prozkoumejte. Sníží to alespoň šance, že taková situace nastane.

Je mi líto, že jste stále nic nedostal a docela se obávám, zda své peníze skutečně dostanete.

Vidím však, že jste byli v kontaktu s kasinem, jak dlouho vám říkali, že byste měli brzy dostat své peníze?

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky