před 2 roky
Také dostávám stejné výmluvy
I get the same excuses too
Die gleichen ausreden bekomme ich auch
0
Také dostávám stejné výmluvy
I get the same excuses too
Die gleichen ausreden bekomme ich auch
Ahoj. Je mi líto, že jste si vybrali špatně 🙁.
Překvapilo by mě, kdybys dostal zaplaceno v plné výši.
Hello. I'm sorry to say you chose poorly 🙁.
I'd be surprised if you got paid in full.
Myslím, že ty peníze nedostanu
I don't think I'll get the money
ich denke nicht das ich das geld bekomme
Pravděpodobně ne.
Žádám vás laskavě, abyste se podívali na seznam doporučených kasin , při hraní v jednom z nich byste měli být mnohem bezpečnější. Před vkladem vždy zkontrolujte kasino, prosím.
Probably don't.
I ask you kindly to check the list of recommended casinos, you should be much safer while playing in one of those. Always check the casino before depositing there, please.
Zahájil jsem výběr z kasina Rogue dne 4. prosince 2022, několikrát jsem s nimi mluvil se stejným výsledkem, "buďte trpěliví", máte nějakou radu?
i initiated a withdrawal from Rogue casino on the 4th of December 2022, i have spoken to them several times with the same out come, "be patient", do you have any advice?
Ahoj,
Bylo by dobré znát další podrobnosti, například zda je dokončeno ověření účtu – zkontrolována vaše herní historie a tak dále. V případě, že účet není ověřen, je nejlepší radou spolupracovat, abyste dostali zaplaceno.
Vidím, že se tě Nick zeptal na stejnou otázku 🙂 klidně odpověz pomocí tohoto odkazu .
Povolujeme kasinům 14 celých dní na pokrytí ověření a vyplacení výher, dejte nám tedy vědět, jak to vypadá.
Hello there,
Would be good to know more details, like if the account verification is completed - your gaming history checked, and so on. In case the account is not verified, the best advice is to cooperate to get paid.
I can see that Nick asked you the same question 🙂 feel free to answer using this link.
We allow casinos 14 full days to cover the verification and pay the winnings, so let us know what it looks like.
Ahoj
Můj účet byl ověřen a 4. prosince 2022 jsem splnil všechny požadavky na sázení, takže jsem vybral 2000 GBP. Mám kopie konverzací s jejich "Podporou" a tři e-maily, které jsem odeslal, a nedostal jsem žádnou odpověď. Pokud byste chtěli, mohu je přeposlat na e-mailovou adresu, pokud chcete.
pozdravy
Antonio
Hello
My account has been verified, and i met all the Wagering requirements on the 4th of December 2022, so i withdrew £2000. I have copies of the conversations with their "Support", and the three E-Mails i sent, and received no response. If you would like, i could forward them to an E-Mail address if you would like.
Regards
Antonio
Ahoj,
Nickovi by pravděpodobně byly všechny ty informace mnohem užitečnější než mně, on se stará o vaši stížnost.
Klikněte/klepněte na tento odkaz a uveďte vše, co jste již zmínili zde na fóru, přímo do stížnosti.
Děkuji 🙂
Hello,
Nick would probably find all those pieces of information much handier than I do, he is taking care of your complaint.
Click/tap this link, and provide all things you already mentioned here on the forum directly to the complaint as well.
Thank you 🙂
No, lidi, už je to rok, co jsem se pokusil odstoupit z ROUGE CASINO a stále dostávají ty samé kecy, „mělo by to být brzy", co mám dělat……. ?
Well guys that’s been a year since I attempted to withdraw from ROUGE CASINO, still getting the same crap, " it should be soon", what can I do……. ?
Vidím, že jste nám na toto kasino podali stížnost na začátku tohoto roku a ta skončila nevyřešená, což je docela nešťastné. Vidím, že index bezpečnosti kasina je poměrně nízký a na našem webu má spoustu varování.
Pokud jde o to, co můžete dělat, pravděpodobně toho moc dělat nemůžete, protože kasino funguje bez licence, a proto neexistuje žádný licenční orgán, na který byste se mohli obrátit.
Co však rozhodně mohu doporučit, je dávat si pozor, v jakém kasinu hrajete a než někam vložíte, vždy si něco prozkoumejte. Sníží to alespoň šance, že taková situace nastane.
Je mi líto, že jste stále nic nedostal a docela se obávám, zda své peníze skutečně dostanete.
Vidím však, že jste byli v kontaktu s kasinem, jak dlouho vám říkali, že byste měli brzy dostat své peníze?
I see that you had a complaint filed with us against this casino at the beginning of this year and it ended up being unresolved, which is quite unfortunate. I see that the casino's safety index is quite low and it has a lot of warnings on our site.
As far as what you can do, there is probably not much you can do since the casino operates without a license and thus there is no licensing authority to turn to.
However, what I can definitely recommend is to be careful what casino you play in and always do some research before you deposit somewhere. It will at least reduce the chances of such a situation occurring.
I'm sorry you still haven't received anything and I'm quite worried if you will actually get your money.
However, I see that you have been in contact with the casino, how long have they been telling you that you should get your money soon ?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.