Ahoj, podle toho, co jsem dostal z reklamace, to byla překročená maximální sázka. Je to vždy složitá situace, protože jsme pro to, že kasina by měla mít systémovou ochranu a pokud by hráč chtěl vsadit vyšší sázku, nevzal by ji. Ale jak vidíme, stále to není standard. Myslím, že teď si tohohle druhu budete pravděpodobně více uvědomovat.
Nicméně celý výsledek je pro mě stejně zklamáním, protože jsem viděl, že jste v podstatě přešli jen na pár sázek a vlastně jste z nich nic nevyhráli, takže se Peter snažil přimět kasino, aby vám zaplatilo, ale neúspěšně.
Každopádně stále existuje možnost podat stížnost na úřad, jak uvedl ve vaší stížnosti, takže myslíte, že to zkusíte? Možná by se to nakonec dalo vyřešit, ale samozřejmě nic neslibuji.
Co myslíte, půjdete do toho?
Hi, according to what I got from the complaint it was an exceeded max bet. It's always a difficult situation because we are for the fact that casinos should have a system protection and if a player wanted to place a higher bet, they would not take it. But as we can see this is still not the standard. I think you'll probably be more aware of this kind of thing now.
However, the whole result is equally disappointing to me, as I saw that you basically went over on just a few bets and didn't actually win anything from them, so Peter was trying to get the casino to pay you, but not successfully.
Anyway, there is still a possibility to file a complaint to the authority as he announced in your complaint, so do you think you will try it ? Maybe it could be resolved in the end, but of course I make no promises.
What do you think, will you go for it?
Automaticky přeloženo: