DomůFórumKasinaRoby Casino - všeobecná diskuze

Roby Casino - všeobecná diskuze

před 9 měsíci od Lolek100
|
2 076 zobrazení 16 odpovědí |
|
před 9 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Roby Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 9 měsíci

Již jsem podal stížnost, protože to nemůže být tak, že nemusíte nejprve ověřit svůj účet, ale když požádáte o výběr, trvá 4 dny, než vás někdo kontaktuje a můžete svůj účet ověřit. Vložil jsem jednou v Paysafe v kasinu a nyní chtějí, abych jim poslal všechny své transakce z doby před šesti měsíci. Za prvé u Paysafe vidíte jen transakce za poslední 4 týdny a za druhé nevím, co to má společného s kasinem, kam vkládám peníze.

Automaticky přeloženo:
Lolek100
před 9 měsíci

Ahoj, to co popisuješ je v dnešní době bohužel celkem běžné. Samozřejmě by bylo nejlepší si to předem ověřit, ale to není všude možné. Vetsinou je to pri prvnim vyberu, ale chapu, ze kdyz udelas vyber a cekas, az ti prijde a po par dnech ti volaji nejake doklady, tak to asi neni nejprijemnejsi.

Co se týče transakční historie toho, co máte poslat, to mi přijde jako základní věc. Chápu, co říkáte, ale k úspěšnému ověření a získání peněz budete muset spolupracovat. Takže pro mě by bylo nejlepší napsat poskytovateli, zda je možné získat historii transakcí a poslat ji do kasina. Nic lepšího mě nenapadá.

Myslíš, že to uděláš?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 7 měsíci

Taky jsem to musel udělat. S paysafe můžete zadat data od do. Našel jsem všechny

Automaticky přeloženo:
franztheuerw
před 7 měsíci

A pomohlo ti to s ověřením?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 7 měsíci

ano stačí kliknout na tisk a pak to máš jako pdf a pozná se to

Automaticky přeloženo:
franztheuerw
před 7 měsíci

Jsem tedy rád, že jsi našel způsob, jak to udělat, doufám, že tyto informace pomohou i dalším hráčům, takže děkuji.

Hrajete často v tomto kasinu? 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 7 měsíci

ne, zkusil jsem to a nemám pocit, že bych tam byl v dobrých rukou.

Automaticky přeloženo:
franztheuerw
před 7 měsíci

Někdy je asi nejlepší jít se svou intuicí a ušetřit si problémy. Ať se ti daří v ostatních. 🙂

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Podařilo se tady někomu v poslední době odstoupit?


Již téměř 5 dní čeká na výběr, živý chat říká, že jsou zaneprázdněni, ale když se podíváte na stížnosti zde, zdá se, že zpoždění je nevyhnutelné


Mám bonusy, které jsem chtěl použít, ale jejich platnost vypršela, protože výběry ještě neproběhly

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Chtěl bych oznámit, že výběry proběhly. Ve skutečnosti jsem moc nekomunikoval, ale nakonec to bylo bezproblémové, nyní zanechávám recenzi

Automaticky přeloženo:
Anonymized787
před měsícem

Vidím, že se vše konečně vyřešilo, což je dobrá zpráva. Tak dlouho jsi podle mě nečekal, i když pro každého hráče je to asi jiná doba. Přišel vám alespoň nějaký potvrzovací email, že vám peníze chodí nebo ne? 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 týdny

Dostal jsem e-mail s počátečním zpracováním výběru, další e-mail byl schválený výběr a peníze v mé elektronické peněžence

Automaticky přeloženo:
před 4 týdny

Dostal jsem e-mail s počátečním zpracováním výběru, další e-mail byl schválený výběr a peníze v mé elektronické peněžence

Automaticky přeloženo:
před 4 týdny

Jasně, takže pokud jste tu někdy hráli, budete vědět, jak to chodí.

Myslíš, že to tu ještě zkusíš nebo ne?

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Dobrý večer, před několika dny jsem požádal o výběr a když jsem viděl stížnosti ostatních uživatelů, obávám se, že se možná jedná o podvod. Mohli byste mi dále pomoci s mým výběrem, který se stále zpracovává?

Automaticky přeloženo:
giwrgos22699
před 3 týdny

Dobrý den, jsem také Řek, ale žiji ve Švýcarsku. Bojuji se svými výběry od 12.01 a stále dostávám stejné odpovědi v živém chatu kasina Roby. Že bych měl být trpělivý. Podal jsem stížnost, kluci se mi snaží pomoci to vyřešit, ale už nejsem optimistický. Určitě budu všechny informovat, pokud se problém vyřeší.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Dobrý večer, před několika dny jsem požádal o výběr a když jsem viděl stížnosti ostatních uživatelů, obávám se, že se možná jedná o podvod. Mohli byste mi dále pomoci s mým výběrem, který se stále zpracovává?

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Ahoj.

Mohu se zeptat, zda je váš účet již ověřen nebo zda musíte nejprve projít procesem?

Je to váš první výběr tam?

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky