Ahoj, to co popisuješ je v dnešní době bohužel celkem běžné. Samozřejmě by bylo nejlepší si to předem ověřit, ale to není všude možné. Vetsinou je to pri prvnim vyberu, ale chapu, ze kdyz udelas vyber a cekas, az ti prijde a po par dnech ti volaji nejake doklady, tak to asi neni nejprijemnejsi.
Co se týče transakční historie toho, co máte poslat, to mi přijde jako základní věc. Chápu, co říkáte, ale k úspěšnému ověření a získání peněz budete muset spolupracovat. Takže pro mě by bylo nejlepší napsat poskytovateli, zda je možné získat historii transakcí a poslat ji do kasina. Nic lepšího mě nenapadá.
Myslíš, že to uděláš?
Hi, what you describe is unfortunately quite common nowadays. Of course the best thing would be to verify beforehand, but that is not possible everywhere. Most of the time it's at the first withdrawal, but I understand that if you make a withdrawal and wait for it to arrive and after a couple of days you get a call for some documents, it's probably not the most pleasant.
As for the transaction history of what you have to send, that seems like a basic thing to me. I see what you are saying, but you will have to cooperate to successfully verify yourself and get the money. So for me the best thing to do would be to write to the provider to see if it is possible to get the transaction history and send it to the casino. I can't think of anything better.
Think you'll do that ?
Automaticky přeloženo: