DomůFórumKasinaReloadBet Casino - všeobecná diskuze

ReloadBet Casino - všeobecná diskuze

 od Xanarony
|
2 102 zobrazení 16 odpovědí |
|
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s ReloadBet Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.

Dobrý večer, můj výběr stále čeká, nechápu proč mi zaplatí nebo je to další kasino, které neplatí svým zákazníkům????

Automaticky přeloženo:
Xanarony

Dobrý den, můžete mi také prosím říci, jak vám kasino vysvětlilo, proč váš výběr stále čeká? Jak dlouho vaše situace trvá?

Budu čekat na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
Jaro

Dobré ráno, prostě žádají papíry a další papíry. Účet je ověřený a stále žádají papíry. Zrušili výběr a požádali o doklad o zaplacení. Posílal jsem to třikrát a je to prostě stejné. Posílám email a nereagují. Už jsem provedl výběr a nastaly problémy. Taky si myslím, že čekají, až zruší platby a pak o všechno přijdou. A co víc, mluvíme s podporou a odpovědi jsou stejné, zdá se mi, že jsou prostě nahrané, nejhorší kasino, ve kterém jsem kdy hrál. Chci jen své peníze a zavřít účet, své peníze, já už ani cent. a revoltující

Automaticky přeloženo:
Jaro

O výběr jsem požádal před 5 dny, ale třetí den ho zrušili, protože jsem provedl vklad přes mbway, i když to bylo z mého již ověřeného účtu. Dobře, odeslal jsem to a požádal o výběr znovu a za krátké dva dny byl ve stejném stavu čekající na vyřízení, vždy čekající... .Už nevím, co mám dělat, protože na e-maily nikdo neodpovídá a tým podpory vše řekni to samé

Automaticky přeloženo:
Xanarony

Pokud se mě ptáte, toto je nejčastější bolest, které musí hráči v kasinech čelit... Není divu, že neustále slyšíme „chtějí pouze zrušit výběr, abych mezitím mohl přijít o peníze". Se vší upřímností nemohu říci, co se ve vašem případě děje, můžeme spekulovat, zda jde o nedostatečnou interní komunikaci uvnitř kasina, technický problém nebo nižší personální základnu.

Co ale mohu říci na druhou stranu je, že toto kasino si zatím vysloužilo docela špatné hodnocení bezpečnosti . Je to tedy varování, že tam můžete narazit na problémy.

Už jste to někdy viděli ( podívejte se na tento odkaz, prosím )?


Automaticky přeloženo:
Radka

Dobré ráno, ano, viděl jsem to, chci jen své peníze a pak vyčistit účet... Nepřijdu o výhru, protože jsem ještě nějaké vložil a zisk není moc, ale je můj a já nehodlám se vzdát.

Automaticky přeloženo:

Po tolika stresu už zaplatili a účet jsem zrušil, nemůžu se rozčilovat. Děkuji

Automaticky přeloženo:
Xanarony

Rád to vidím a mám radost i za tebe. Myslím, že je to velmi dobrý pocit dostat své peníze a vidím, že jste se již rozhodli nepokračovat v tomto kasinu. Jak dlouho celý proces výběru trval, pokud mohu vědět?

Automaticky přeloženo:
Xanarony

Opravdu dostáváš zaplaceno? No, jsem tak rád, že se ti to povedlo!

Bez vášně znovu se opakovat doporučuji vybrat si kasino s alespoň dobrým bezpečnostním indexem . Jen pro případ, že by nastaly nějaké problémy, víš? S kasiny nelze být nikdy příliš opatrný. 🤔

Automaticky přeloženo:
Jaro

Prostě posílají nahrané zprávy a na emaily nereagují....už nevím jak se s nimi spojit, chci jen své peníze a opravit účet, tak vás prosím o pomoc s kontaktem s kasinem, protože už jsem to zkoušel několikrát a nic, nikdo mi nereaguje

Automaticky přeloženo:
Xanarony

Před hodinou jsi psal, že jsi dostal peníze a teď říkáš, že chceš své peníze, takže nechápu, jaká je situace? Takže jste dostali své peníze a kasino je zaplatilo nebo ne?

Automaticky přeloženo:
Jaro

V podstatě dva týdny

Automaticky přeloženo:
Jaro

Mýlil jsem se, teď mám stížnost od 5 cizinců, kteří už stížnost podali a myslel jsem, že je to tady, jen jsem otevřel odkaz na svůj Hotmail a myslel jsem, že je to od druhé osoby. A bohužel, téměř všechna kasina znesnadňují placení..ale toto už zaplatilo s velkými náklady, ale zaplatilo díky

Automaticky přeloženo:
Xanarony

Myslíte si, že jste podal stížnost na kasino 5Gringos , ano? Takže bych vás požádal, abyste pokračovali v konverzaci o tomto kasinu zde: https://casino.guru/forum/casinos/5gringos-casino---general-discussion , aby bylo toto vlákno jasné. Klidně popište, co se tam stalo.

Automaticky přeloženo:

Ne, mýlil jsem se, otevřel jsem další stížnost zde, ale ne v tomto kasinu, vše je vyřešeno, protože jsem již uzavřel účet

Automaticky přeloženo:
Xanarony

Rozumím, tak to necháme tak, jak to je, a toto vlákno bude pouze o jiných věcech týkajících se ReloadBet Casino. Děkuji za objasnění.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky