FórumKasinaReloadBet Casino - všeobecná diskuze

ReloadBet Casino - všeobecná diskuze

před 10 měsíci od Xanarony
|
1229 zobrazení 16 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 10 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s ReloadBet Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 10 měsíci

Dobrý večer, můj výběr stále čeká, nechápu proč mi zaplatí nebo je to další kasino, které neplatí svým zákazníkům????

Automaticky přeloženo:
Xanarony
před 10 měsíci

Dobrý den, můžete mi také prosím říci, jak vám kasino vysvětlilo, proč váš výběr stále čeká? Jak dlouho vaše situace trvá?

Budu čekat na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Dobré ráno, prostě žádají papíry a další papíry. Účet je ověřený a stále žádají papíry. Zrušili výběr a požádali o doklad o zaplacení. Posílal jsem to třikrát a je to prostě stejné. Posílám email a nereagují. Už jsem provedl výběr a nastaly problémy. Taky si myslím, že čekají, až zruší platby a pak o všechno přijdou. A co víc, mluvíme s podporou a odpovědi jsou stejné, zdá se mi, že jsou prostě nahrané, nejhorší kasino, ve kterém jsem kdy hrál. Chci jen své peníze a zavřít účet, své peníze, já už ani cent. a revoltující

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

O výběr jsem požádal před 5 dny, ale třetí den ho zrušili, protože jsem provedl vklad přes mbway, i když to bylo z mého již ověřeného účtu. Dobře, odeslal jsem to a požádal o výběr znovu a za krátké dva dny byl ve stejném stavu čekající na vyřízení, vždy čekající... .Už nevím, co mám dělat, protože na e-maily nikdo neodpovídá a tým podpory vše řekni to samé

Automaticky přeloženo:
Xanarony
před 10 měsíci

Pokud se mě ptáte, toto je nejčastější bolest, které musí hráči v kasinech čelit... Není divu, že neustále slyšíme „chtějí pouze zrušit výběr, abych mezitím mohl přijít o peníze". Se vší upřímností nemohu říci, co se ve vašem případě děje, můžeme spekulovat, zda jde o nedostatečnou interní komunikaci uvnitř kasina, technický problém nebo nižší personální základnu.

Co ale mohu říci na druhou stranu je, že toto kasino si zatím vysloužilo docela špatné hodnocení bezpečnosti . Je to tedy varování, že tam můžete narazit na problémy.

Už jste to někdy viděli ( podívejte se na tento odkaz, prosím )?


Automaticky přeloženo:
Radka
před 10 měsíci

Dobré ráno, ano, viděl jsem to, chci jen své peníze a pak vyčistit účet... Nepřijdu o výhru, protože jsem ještě nějaké vložil a zisk není moc, ale je můj a já nehodlám se vzdát.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Po tolika stresu už zaplatili a účet jsem zrušil, nemůžu se rozčilovat. Děkuji

Automaticky přeloženo:
Xanarony
před 10 měsíci

Rád to vidím a mám radost i za tebe. Myslím, že je to velmi dobrý pocit dostat své peníze a vidím, že jste se již rozhodli nepokračovat v tomto kasinu. Jak dlouho celý proces výběru trval, pokud mohu vědět?

Automaticky přeloženo:
Xanarony
před 10 měsíci

Opravdu dostáváš zaplaceno? No, jsem tak rád, že se ti to povedlo!

Bez vášně znovu se opakovat doporučuji vybrat si kasino s alespoň dobrým bezpečnostním indexem . Jen pro případ, že by nastaly nějaké problémy, víš? S kasiny nelze být nikdy příliš opatrný. 🤔

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Prostě posílají nahrané zprávy a na emaily nereagují....už nevím jak se s nimi spojit, chci jen své peníze a opravit účet, tak vás prosím o pomoc s kontaktem s kasinem, protože už jsem to zkoušel několikrát a nic, nikdo mi nereaguje

Automaticky přeloženo:
Xanarony
před 10 měsíci

Před hodinou jsi psal, že jsi dostal peníze a teď říkáš, že chceš své peníze, takže nechápu, jaká je situace? Takže jste dostali své peníze a kasino je zaplatilo nebo ne?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

V podstatě dva týdny

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Mýlil jsem se, teď mám stížnost od 5 cizinců, kteří už stížnost podali a myslel jsem, že je to tady, jen jsem otevřel odkaz na svůj Hotmail a myslel jsem, že je to od druhé osoby. A bohužel, téměř všechna kasina znesnadňují placení..ale toto už zaplatilo s velkými náklady, ale zaplatilo díky

Automaticky přeloženo:
Xanarony
před 10 měsíci

Myslíte si, že jste podal stížnost na kasino 5Gringos , ano? Takže bych vás požádal, abyste pokračovali v konverzaci o tomto kasinu zde: https://casino.guru/forum/casinos/5gringos-casino---general-discussion , aby bylo toto vlákno jasné. Klidně popište, co se tam stalo.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ne, mýlil jsem se, otevřel jsem další stížnost zde, ale ne v tomto kasinu, vše je vyřešeno, protože jsem již uzavřel účet

Automaticky přeloženo:
Xanarony
před 10 měsíci

Rozumím, tak to necháme tak, jak to je, a toto vlákno bude pouze o jiných věcech týkajících se ReloadBet Casino. Děkuji za objasnění.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky