To se nikdy nestane. Casino Guru stále inzeruje nelegální kasina a také si tím vydělává. Byl by to začátek neukázat tato kasina Rakušanům a Němcům.
Vaše stížnost zde v Casino Guru bude zamítnuta na základě toho, že se nestarají o zákony v Rakousku a Německu a jste za to odpovědní sami. Můžete tak ušetřit čas. Je to jako požádat trafiku, aby přestala prodávat tabák. Casino Guru kasino ani nekontaktuje, pouze odmítne.
That will never happen. Casino Guru still advertises illegal casinos and also earns their money with it. It would be a start not to show these casinos to Austrians and Germans in the first place.
Your complaint here at Casino Guru will be rejected on the grounds that they don't care about the laws in Austria and Germany and you are responsible for it yourself. So you can save your time. It's like asking a tobacco shop to stop selling tobacco. Casino Guru will not even contact the casino, they just refuse.
Das wird nie passieren. Casino Guru bewirbt ja nach wie vor illegale Casinos und verdienen ebenso ihr Geld damit. Ein Anfang wäre es schon einmal, Österreichern und Deutschen diese Casinos erst gar nicht mehr anzuzeigen.
Deine Beschwerde hier bei Casino Guru wird abgelehnt werden, mit der Begründung, dass sie sich nicht um die Gesetze in Österreich und Deutschland kümmern und du selbst dafür verantwortlich bist. Kannst dir also die Zeit sparen. Ist in etwa so als würdest du von einem Tabak-Shop verlangen keinen Tabak mehr zu verkaufen. Casino Guru wird nicht einmal das Casino kontaktieren, die lehnen es einfach ab.
Rád bych se tě zeptal, o co jde, jestli ti to nevadí.
Našel jsem pouze jednu uzavřenou stížnost, kterou jste zaslali proti iWild Casino . Ano, bylo to zamítnuto, ale kvůli nedostatku vámi poskytnutých důkazů.
cituji:
"Hráč z Rakouska požádal o sebevyloučení kvůli závislosti na hazardních hrách, ale brzy poté byl schopen znovu otevřít svůj účet. Hráč neposkytl důkaz, že požádal o sebevyloučení, proto jsme byli nuceni tuto stížnost zamítnout."
Proč bychom kontaktovali kasino, když máme ruce doslova prázdné? Chci říct, co bychom měli požadovat od caisna, abychom zajistili vaši pohledávku?
Ve skutečnosti není přesné říkat, že kasina nekontaktujeme, protože se nestaráme o zákony. Na druhou stranu, mnoho hráčů z různých zemí má stále tendenci hrát v „ilegálních" kasinech – jak říkáte. Proto se snažíme poskytovat recenze kasin pro všechna dostupná kasina. Poskytujeme informace, nezaměňujte je s akcemi, prosím.
I'd like to ask you what this is about if you don't mind.
I only found one closed complaint you posted against iWild Casino. Yes, it was rejected, but due to a lack of evidence provided by you in the first place.
Quoting:
"The player from Austria requested self-exclusion due to gambling addiction, however, he was able to reopen his account soon after. The player didn't provide proof that he requested self-exclusion, therefore we were forced to reject this complaint."
Well, why would we contact the casino if our hands are literally empty? I mean, what should we demand from the caisno to secure your claim?
It is not actually accurate to say we do not contact the casinos because we do not care about the laws. On the other hand, many players from various countries still tend to play in "illegal" casinos - as you say. Thus we aim to provide casino reviews for all available casinos. We provide information, do not confuse that with promotions, please.