před rokem
90% bylo srovnání? To je po čase skvělé, gratuluji!
90% was the comparison? That's great after the time, congratulations!
90% war der Vergleich? das ist ja super nach der Zeit, gratuliere!
0
90% bylo srovnání? To je po čase skvělé, gratuluji!
90% was the comparison? That's great after the time, congratulations!
90% war der Vergleich? das ist ja super nach der Zeit, gratuliere!
Souhlasím s tebou Danieli, ale jsou to případy, kdy Casino Guru není fér, v mém případě mě kasino nechalo přihlásit se a vložit, a když jsem se pokusil dokončit KYC pro výběr, nefungovalo to, protože nejsem na seznam zemí. Když jsem je kontaktoval, tvrdili mi, že jelikož jsem Francouz, nemohu vybrat více, než je můj vklad! Vždy méně. A poté mé zemi zablokovali přístup do kasina a musel jsem zde otevřít případ.
Podařilo se mi získat snímek obrazovky a důkaz s mou IP, ale guru kasina mi řekl, abych otevřel stížnost na licenci.
Přísahám, že jsou zmanipulované, protože stížnost uzavřeli bez důkazu, bez vysvětlení, bez ničeho....
Btw, důkazy poskytnuté kasinem byly falešné a já jsem to dokázal... Takže nechápu, proč může kasinový guru stát s lháři a podvodníky, jako jsou oni.
I agree with you Daniel, but they are case where Casino Guru is not fair, for my case the casino let me suscribe and deposit, and when I try to complete the KYC to withdraw it wasn't working because I'm not on the list of country. When I contacted them they claim to me that as I'm french I cannot withdraw more than my deposit ! Always less. And after that they block my country to access the casino, and I had to open a case here.
I've managed to have screenshot, and proof with my IP, but casino guru told me to open a complaint to the licence.
I swear they are rigged, because the close the complaint with no proof, no explanation, nothing....
Btw, the evidence provide by the casino here were fake and I've proved it... So I don't understand why casino guru can stand with liar and scammer like them..
Dívám se na stížnost, kterou jste zde zmínil. Všiml jsem si, že jste se ptal kasina, zda smíte hrát z Francie, ale kladli jste také další otázky. Zákaznická podpora odpověděla na další otázku týkající se BTC, ale nepotvrdila, že můžete hrát z Francie podle poskytnutého snímku obrazovky.
I když kasina mohou být přátelská k VPN, neznamená to, že v nich můžete hrát z omezené země. Znamená to pouze, že můžete hrát z povolené země, ale chránit se pomocí VPN. Zdá se, že jste se zaregistrovali ze země s omezeným přístupem pomocí VPN.
Každopádně jsme vaši stížnost neuzavřeli navždy. Jak říká shrnutí:
"Bylo rozhodnuto, že hráč by měl podat stížnost licenčnímu úřadu kasina, a proto byla stížnost dočasně uzavřena, dokud nebude znám výsledek vyšetřování regulátora. Po obdržení jejich rozhodnutí bude stížnost znovu otevřena a podle potřeby aktualizována."
Jednoduše to znamená, že jsme chtěli vědět, jaký je na to názor úřadu, protože jsme si nebyli 100% jisti, kdo má v tomto případě pravdu a kdo ne.
I'm looking at the complaint that you mentioned here. I noticed you asked the casino whether you're allowed to play from France, but you also asked other questions. The customer support answered the other question regarding BTC, but they didn't confirm you can play from France according to the screenshot provided.
Even though casinos can be VPN friendly, it doesn't mean that you can play there from a restricted country. It only means that you can play from an allowed country, but protecting yourself with VPN. It seems that you registered from a restricted country using VPN.
Anyway, we didn't close your complaint forever. As the summary says:
"It was decided that the player should submit a complaint to the casino's licensing authority, and so the complaint was closed temporarily pending the outcome of the regulator's investigation. Upon receipt of their decision, the complaint will be reopened and updated as appropriate."
It simply means that we wanted to know what's the authority's opinion on this since we weren't 100% sure who's right and who's wrong in this case.
Dívám se na stížnost, kterou jste zde zmínil. Všiml jsem si, že jste se ptal kasina, zda smíte hrát z Francie, ale kladli jste také další otázky. Zákaznická podpora odpověděla na další otázku týkající se BTC, ale nepotvrdila, že můžete hrát z Francie podle poskytnutého snímku obrazovky.
I když kasina mohou být přátelská k VPN, neznamená to, že v nich můžete hrát z omezené země. Znamená to pouze, že můžete hrát z povolené země, ale chránit se pomocí VPN. Zdá se, že jste se zaregistrovali ze země s omezeným přístupem pomocí VPN.
Každopádně jsme vaši stížnost neuzavřeli navždy. Jak říká shrnutí:
"Bylo rozhodnuto, že hráč by měl podat stížnost licenčnímu úřadu kasina, a proto byla stížnost dočasně uzavřena, dokud nebude znám výsledek vyšetřování regulátora. Po obdržení jejich rozhodnutí bude stížnost znovu otevřena a podle potřeby aktualizována."
Jednoduše to znamená, že jsme chtěli vědět, jaký je na to názor úřadu, protože jsme si nebyli 100% jisti, kdo má v tomto případě pravdu a kdo ne.
I'm looking at the complaint that you mentioned here. I noticed you asked the casino whether you're allowed to play from France, but you also asked other questions. The customer support answered the other question regarding BTC, but they didn't confirm you can play from France according to the screenshot provided.
Even though casinos can be VPN friendly, it doesn't mean that you can play there from a restricted country. It only means that you can play from an allowed country, but protecting yourself with VPN. It seems that you registered from a restricted country using VPN.
Anyway, we didn't close your complaint forever. As the summary says:
"It was decided that the player should submit a complaint to the casino's licensing authority, and so the complaint was closed temporarily pending the outcome of the regulator's investigation. Upon receipt of their decision, the complaint will be reopened and updated as appropriate."
It simply means that we wanted to know what's the authority's opinion on this since we weren't 100% sure who's right and who's wrong in this case.
Dobrý den Danieli,
Mám s nimi několik problémů:
Pokud jde o autoritu, jsem si jistý, že tito lidé se nestarají o stížnosti, protože toto kasino nepředložilo žádné dokumenty a neodpovědělo na vrácení peněz, které nepřipsali... Nevěřím a vím, že vláda Curaçao je s novým nařízením pozdě, ale vím, že proto je vůbec nerespektují...
Vzal jsem proti nim právní radu, protože to není fér, jak se mnou zacházejí.
Hello Daniel,
I have several issue with them :
About the authority, I'm sure those people don't care about complaint, because this casino didn't provide any documents and didn't reply about the refund of the money they didn't credited... I don't trust them, and I know the curaçao gov is late on the new regulation, but I know thats why they are not respecting it at all...
I've took a legal councel against them, because its not fair how they are treating me.
Zákon je takový, jaký je, a pokud mají hráči možnost kompenzovat své ztráty, mnozí ano. Je jedno, jak to hodnotíš morálně, taková je prostě realita a je to v povaze věci.
Nepopírám skutečnost, že když hráči mají možnost získat peníze zpět, mohou tak učinit. Jen bych to aktivně nepodporoval, doporučil bych to každému jednotlivému rakouskému hráči v případech, kdy s nimi kasino jednalo férově (a jednalo s nimi jako s každým jiným hráčem, který měl stejnou šanci na výhru).
Aspekt zodpovědného hraní , který jste zde zmínil, přináší nové světlo do diskuse. Pro rakouské hráče je rozhodně lepší zůstat u rakouských licencovaných kasin, pokud přinesou možnost zablokovat se ve všech kasinech (licencovaných v Rakousku), protože toto je druh ochrany, který chcete použít, když máte pocit, že se vám hazardní hry vymykají kontrole. .
Na druhou stranu se obávám, že dosáhnete přesně stejného bodu jako ve Velké Británii. Prostřednictvím GAMSTOP se můžete zablokovat ve všech kasinech s licencí ve Spojeném království. Výsledkem je, že hráči, kteří jsou na několik let zablokováni na GAMSTOP, začnou hledat jiná kasina. Kasina s licencí MGA je nepřijmou (na rozdíl od situace v Rakousku), takže jsou nuceni hrát v licencovaných nebo nelicencovaných kasinech Curacao a hrají tam.
Výsledkem je, že se blokují v kasinech, která jsou pro ně na GAMSTOP nejlepší a nejbezpečnější. Pak je MGA kasina, která jsou obecně slušná, nepřijmou, pak jsou hráči ještě zranitelnější, protože mohou začít hrát v kasinech, která ve skutečnosti nedbají na žádný zákon. Některá z těchto kasin mohou být skvělá. I my máme například Curacao licencovaná kasina s hodnocením 9+, ale jistě víte, že hraní v těchto nebo nelicencovaných kasinech může být problematické. Jejich služby se velmi liší. Nakonec největší hazardéři zablokovaní v Rakousku začnou hrát ve stinných nelicencovaných kasinech, která se o zodpovědné hraní nebudou starat vůbec a žalovat je nebude mít žádný efekt.
The law is what it is and if players have the ability to recoup their losses, many do. It doesn't matter how you evaluate it morally, that's just the reality and it's in the nature of things.
I don't deny the fact that when players have the option of reclaiming the money back, then they can do so. I just wouldn't support it actively, recommending it to every single Austrian player in cases where the casino treated them fairly (and treated them as any other player who had the same chance for winnings).
The responsible gambling aspect you mentioned here brings a new light into the discussion. It's definitely better for Austrian players sticking to Austria licensed casinos if they bring the option of blocking yourself from all casinos (licensed in Austria) since this is the kind of protection you want to use when you feel like the gambling is getting out of your control.
On the other hand, I'm afraid that you'll reach exactly the same point they have in the Great Britain. You can block yourself from all UK licensed casinos through GAMSTOP. The result is that players who get blocked for a few years on GAMSTOP start looking for other casinos. MGA licensed casinos won't accept them (contrary to the situation in Austria) so they're forced to play in Curacao licensed or unlicensed casinos and they do play there.
The result is that they block themselves in casinos that are the best and safest for them on GAMSTOP. Then MGA casinos that are generally decent won't accept them, then the players are even more vulnerable since they can start playing in casinos that don't really care about any law. Some of those casinos can be great. Even we have for example Curacao licensed casinos with ratings 9+, but you surely know that playing in those or unlicensed casinos can be problematic. Their services provided differ a lot. Eventually, the biggest gamblers blocked in Austria will start playing in shady unlicensed casinos that won't care about responsible gambling at all and suing them won't have any effect.
Co to má společného s tématem?
What has that got to do with the topic ?
Was hat das mit dem Thema zu tun ?
Včera jsem dostal dopis od Advofinu, že Pokerstars stále neplatí. Na 90 000 jsem čekal 1 rok... Pokerstars utrácí 100 milionů za reklamu, ale nevyplácí i přes exekuční titul! Některé společnosti si mohou dovolit cokoliv! do prdele!!
Yesterday I received a letter from Advofin that Pokerstars is still not paying. I've been waiting for 90,000 for 1 year... Pokerstars spends 100s of millions on advertising but doesn't pay despite the execution title! Certain companies can afford anything! fuck them!!
Gestern kam Schreiben von Advofin dass Pokerstars nach wie vor nicht zahlt. Warte seit 1 Jahr auf 90000... Pokerstars gibt 100erte Millionen für Werbung aus zahlt aber trotz Exekutionstitel nicht! Gewisse Unternehmen können sich alles erlauben! Fuck them!!
Ahoj, přesunul jsem tvůj příspěvek do tohoto vlákna, protože na toto téma je již velmi dlouhá diskuze.
Hi, I moved your post into this thread, because there's already a very long discussion regarding this topic.
Dobrý den, to znamená, že exekuce ještě nebyla provedena, jinak byste měl své peníze.
Hello, that means the execution has not yet been carried out, otherwise you would have your money.
hallo, das heisst die Exekution wurde noch nicht durchgeführt sonst hättest du ja dein geld.
Také vidím, že u soudu na Maltě stále nemá žádný titul
I also see that he still has no title in court in Malta
sehe ich auch so, dass er in Malta noch keinen Titel hat vor Gericht
kdy bylo normální soudní jednání v rakousku?
when was the normal court hearing in austria?
wann war die normale verhandlung in österreich bei gericht?
Advofin testuje správnou strategii provádění...
Advofin tests the right execution strategy...
Advofin testet die richtige Exekutionsstrategie...
pokud by soudní jednání v rakousku bylo v únoru 2022, tak to stejně nebude tak dlouho trvat... čekám mnohem déle 😉
if the court hearing in austria was in february 2022 then it won't be that long anyway... i've been waiting much longer 😉
wenn die gerichtsverhandlung in österreich im februar 2022 war dann ist das eh noch nicht so lange aus… ich warte schon viel länger 😉
Ano, taky jsem to před časem četl.......😉
Yes, I read that too some time ago…….😉
ja das habe ich auch mal gelesen vor einiger zeit…….😉
U mě taky ale jiné kasino .. asi jen testují v každém kasinu.
With me also but another casino .. they probably just test at every casino.
Beim mir auch aber anderes Casino .. die testen wohl grad bei jedem Casino.
Moje první slyšení bylo na konci roku 2021 🙂
My first hearing was at the end of 2021 🙂
Meine erste verhandlung war ende 2021 🙂
Myslím, že ten zelený...
co se testuje, co tím myslíš? 🤔
I think the green one...
what is tested, what do you mean by that? 🤔
der grüne denk ich…
was wird getestet, was meint ihr damit? 🤔
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.