FórumKasinaOXI Casino - všeobecná diskuze

OXI Casino - všeobecná diskuze

před rokem od Unioner58
|
1812 zobrazení 6 odpovědí |
|
před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s OXI Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před rokem

Dobrý den,

můj účet u poskytovatele Oxicasino je ověřen. Výběr ve výši 1037 EUR nebude zpracován. Neporušil jsem žádné bonusové podmínky. Opakovaný kontakt z kasina zůstal bez odezvy.

Automaticky přeloženo:
Unioner58
před rokem

Ahoj.

Jak jste se dozvěděl, že peníze "nebudou zpracovány"? Vysvětlete prosím postupně celou situaci, možná došlo jen k nedorozumění. Kdy byl váš účet ověřen? Obdrželi jste potvrzení? V jakém stavu je výběr nyní a od kdy prosím?

Jen taková rada, pokud plánujete podat další stížnost, spolupracujte s týmem. Vidět všechny čtyři stížnosti uzavřené kvůli vaší nečinnosti, je nepříjemné. 🙁



Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, děkuji za vyřízení mého problému.

dne 04.09.2023 jsem dosáhl zisku 1037 EUR za výplatu na Oxicasino. Podmínky kasina zavazují kasino převést výplatu do 2 pracovních dnů. Protože jsem po této době nemohl najít žádnou účtenku, kontaktoval jsem zákaznický servis. Poté mě poslali na oddělení KYC. Byl jsem požádán o ověření své kreditní karty. Ta však nebyla na zálohu vůbec použita. Všechny vklady jsem provedl prostřednictvím okamžitého bankovnictví. Abych se však vyhnul problémům, ověřil jsem kartu 13. dubna 2023. 14. dubna, takže dnes jsem chtěl zkontrolovat svůj účet v kasinu. Už jsem se nemohl přihlásit, protože můj účet je ode dneška zablokován. Údajně kvůli závislosti na hazardu!! To je další výmluva pro odmítnutí výplaty. Prosím tě o pomoc.

filefilefile

Automaticky přeloženo:
Unioner58
před rokem

Děkuji za popis!

Řekl bych, že i když jste požádali o sebevyloučení, vaše legitimní výhry vám musí být vyplaceny.

Kdy jste prosím požádal o sebevyloučení?

Bohužel neumím číst německy, takže nemám ponětí, co říkají ty printscreeny, ale přesto, pokud jste prošli KYC a získali všechny výhry podle pravidel, měli byste je dostat.

Jste stále v kontaktu s kasinem, i když se nemůžete přihlásit?

Mám pocit, že tato záležitost by mohla využít další stížnost.


Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den Radko,

Sám jsem o sebevyloučení nežádal, kasino to udělalo samo, bez jakéhokoli zdůvodnění.

Dnes jsem kasinu poslal další žádost o platbu. Od podpory však již nedostávám odpověď. Podle mého názoru je to velmi nečestné. Doufám, že mi pomůžete.

Díky předem

Rainer



Automaticky přeloženo:
Unioner58
před rokem

Nejprve musíte znovu odeslat stížnost, abyste mohli zahájit proces. Použijte k tomu prosím tento odkaz .

Uvědomte si, že to vyžaduje určitou úroveň spolupráce z vaší strany.


Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky