před 3 týdny
Přijímáš to?
Zdá se, že zúčtování funguje pro mnohé, takže byste mohli potenciálně získat všechny své peníze zpět?
Are you accepting this?
Chargebacks seem to be working for many so you could potentially get all your money back?
0
Provozovatele třetích stran na této stránce uvádíme bez provizních ujednání. Jste starší 21 let a máte problémy s hraním? Volejte 1-800-GAMBLER.
Přijímáš to?
Zdá se, že zúčtování funguje pro mnohé, takže byste mohli potenciálně získat všechny své peníze zpět?
Are you accepting this?
Chargebacks seem to be working for many so you could potentially get all your money back?
Ahoj, nemáte někdo informace o:
MYDLVR
SMPAYPF MAGINC
Nemohu je najít nikde na tomto fóru ani online, snažím se najít e-mailovou adresu.
Hi, does anyone have any information on:
MYDLVR
SMPAYPF MAGINC
I can’t find these anywhere in this forum or online, trying to locate an email address.
Poslal jsem je o několik stránek zpět. Hazardní hry v zásadě MUSÍ mít specifický kód – 7995 na Mastercard. Pokud tomu tak není, je to nesprávné/zamaskované, a je to tedy v rozporu s pravidly Mastercards a T&C – Mastercard to potvrdila.
I posted them several pages back. Basically gambling MUST have a specific code - 7995 on Mastercard. If it doesn't then it's incorrect/disguised and is therefore against Mastercards rules and T&C's - Mastercard confirmed that.
Ahoj!
Měl jsem štěstí, že jsem dostal peníze zpět přímo od Elegro a wintermads na začátku tohoto procesu.
Nikdy jsem se však nemohl vypracovat z těchto:MEDYOEU
BITSENT EU AB
FOMLINE UAB
GORWIRE SP.ZOO
SMPAYPF*THE (nebo HIG/THE/THEPLATINIUM/HIGHROLLERWIN"
Dostal od nich někdo peníze?
Také před měsíci, pravděpodobně před téměř 9 měsíci, moje banka odmítla moje zpětná zúčtování s tím, že zvýšení bylo podvodné. Nechal jsem to tak, ale když teď čtu všechny příběhy o úspěchu, mám podat formální stížnost a požádat je, aby to teď vrátili? Očividně to za těch 120 dní uteklo, ale původně jsem je zvýšil v časovém rámci..ale nechci se dostat do problémů..
Hi!
I was lucky to get refunded directly from Elegro and wintermads early in this process.
However I could never work out from these:MEDYOEU
BITSENT EU AB
FOMLINE UAB
GORWIRE SP.Z.O.O
SMPAYPF*THE (or HIG/THE/THEPLATINIUM/HIGHROLLERWIN"
Anyone got refund from them?
Also months ago, probably coming up to nearly 9 months my bank rejected my chargebacks saying it was fraudulent to raise. I just left it at that, however reading all the success stories now, should I make a formal complaint and ask them to charge it back now? It's obviously gone over the 120 days but I initially raised them within the timeframe..but don't want to get into any trouble..
Ahoj, koupil jsem si několik dárkových karet duelbits s kinguinem. Jsem na gamstopu ve Velké Británii, ale obešel jsem to nákupem dárkových karet. Nyní jsem přestal, ale je možné vrátit peníze, které jsem utratil? Jsem s debetní kartou Monzo a Mastercard
Hi I bought a number of duelbits gift card with kinguin. I'm on gamstop in uk but got around it by buying gift cards. I have now stopped but is it possible yo charge back the money I spent? I'm with monzo and mastercard debit card
Dostal jsem vše zpět 3 000 GBP, ale s vrácením plateb přes PayPal po asi 10 dnech čekání bez odpovědi od obchodníka, plná náhrada za asi 13 transakcí
I got it all back £3000 but with paypal chargebacks after about 10 days wait no reply from the merchant full refund for about 13 transactions
Ahoj, koupil jsem si několik dárkových karet duelbits s kinguinem. Jsem na gamstopu ve Velké Británii, ale obešel jsem to nákupem dárkových karet. Nyní jsem přestal, ale je možné vrátit peníze, které jsem utratil? Jsem s debetní kartou Monzo a Mastercard
Hi I bought a number of duelbits gift card with kinguin. I'm on gamstop in uk but got around it by buying gift cards. I have now stopped but is it possible yo charge back the money I spent? I'm with monzo and mastercard debit card
100 %. Vše, co souvisí s hazardem, musí být kódováno jako hazard. Kinguin jsou absolutní zmetky a budou lhát, pokud se pokusíte něco účtovat zpět. Buďte opatrní, ale mějte jasno v důkazech a možná je budete moci získat.
100%. Anything related to gambling must be coded as gambling. Kinguin are absolute scumbags and will lie if you try and charge something back. Be careful but be clear on the evidence and you might be able to get it.
Ahoj!
Měl jsem štěstí, že jsem dostal peníze zpět přímo od Elegro a wintermads na začátku tohoto procesu.
Nikdy jsem se však nemohl vypracovat z těchto:MEDYOEU
BITSENT EU AB
FOMLINE UAB
GORWIRE SP.ZOO
SMPAYPF*THE (nebo HIG/THE/THEPLATINIUM/HIGHROLLERWIN"
Dostal od nich někdo peníze?
Také před měsíci, pravděpodobně před téměř 9 měsíci, moje banka odmítla moje zpětná zúčtování s tím, že zvýšení bylo podvodné. Nechal jsem to tak, ale když teď čtu všechny příběhy o úspěchu, mám podat formální stížnost a požádat je, aby to teď vrátili? Očividně to za těch 120 dní uteklo, ale původně jsem je zvýšil v časovém rámci..ale nechci se dostat do problémů..
Hi!
I was lucky to get refunded directly from Elegro and wintermads early in this process.
However I could never work out from these:MEDYOEU
BITSENT EU AB
FOMLINE UAB
GORWIRE SP.Z.O.O
SMPAYPF*THE (or HIG/THE/THEPLATINIUM/HIGHROLLERWIN"
Anyone got refund from them?
Also months ago, probably coming up to nearly 9 months my bank rejected my chargebacks saying it was fraudulent to raise. I just left it at that, however reading all the success stories now, should I make a formal complaint and ask them to charge it back now? It's obviously gone over the 120 days but I initially raised them within the timeframe..but don't want to get into any trouble..
Goriwire a Bitsent řeknou, že o transakcích nic nevědí a nikam se nedostanete. Napsal jsem e-mail majiteli - žádná odpověď.
Goriwire and Bitsent will say they don't know anything about the transactions and you won't get anywhere. I emailed the owner - no response.
Pravidla zpracování transakcí pro Mastercard:
Transaction processing rules for Mastercard:
Oh, skvělé, co jsi říkal, jestli ti nevadí, že se ptám
Oh great, what did you say if you don't mind me asking
E-mailem FOS s informacemi přesně před 1 týdnem, ale stále jsem nedostal odpověď😕 řekli, že odpovídají pouze na případy, které mohou vyřešit, a pokud ano, do 1 týdne se vám ozvou. Jak dlouho trvalo, než jste dostali odpověď.
Buďte upřímní, že transakce byly hazardními transakcemi a také uveďte pravidla Mastercard/Visa pro MCC a řekněte, že tyto obchody se snaží skrývat, kam peníze jdou, a že mi Revolut odmítá pomoci.
Emailed FOS with information exactly 1 week ago but still haven't received a response😕 it said they only respond to cases they can solve and if so will get back to you within 1 week. How long did it take for you to get a response.
Be honest that the transactions were gambling transactions and also state Mastercard/Visa's rules for MCC and say that these stores are trying to hide where the money is going and that Revolut refuses to help me.
Mailade FOS med information för exakt 1 vecka sedan men fortfarande inte fått svar😕 det stod att dom bara svarar på fall som dom kan lösa och isåfall återkommer inom 1 vecka. Hur lång tid tog det för er att få svar.
Var ärlig med att transaktionerna var speltransaktioner och uppgav även Mastercard/visas regler för MCC och sa att dessa butikerna försöker dölja vart pengarna går och att Revolut vägrar hjälpa mig.
Jen jsem jim řekl, co se stalo, bylo to před lety, ale paypal je snadné provést chargebacky, které si zvýšíte sami
Just told them what happened it was years ago but paypal is easy to do chargebacks you raise them yourself
Je to lákavé, ale pak přešli od nabídky dobré vůle ve výši 180 liber k této bez dalšího nabádání. Váhám, zda to přijmout, nebo riskovat zpětné zúčtování. Určitě se stalo něco, co jim nabídli, co si myslím.
It's tempting but then they've gone from a £180 goodwill offer to this without further prompting. I'm torn whether to accept it or chance the chargebacks. Something has certainly happened for them to offer that me thinks.
Neplatí to ale v oblasti Středního východu/Afriky? Je to stejné pro Velkou Británii/Evropu?
Zajímalo by mě, jestli má cenu citovat následující...
Identifikátor typu transakce (TTI) Identifikátor typu transakce (TTI), pokud je ve zprávě transakce uveden, musí obsahovat hodnotu, která je platná a co nejpřesněji popisuje účel, pro který je transakce prováděna. Hodnota TTI nesmí být použita k žádnému jinému účelu, než jak je stanoveno v příslušných normách, včetně, ale bez omezení na následující:
• Specifikace zákaznického rozhraní
• Specifikace systému jedné zprávy
• IPM Clearing Formats
• Standardy programu plateb Mastercard pro hry a hazardní hry
• Mastercard MoneySend a platební transakce
...námět k zamyšlení?
But isn't this what applies in the Middle East/Africa region? Is it the same for UK/Europe?
I'm wondering if there's any value in quoting the following...
Transaction Type Identifier (TTI) The Transaction Type Identifier (TTI), when present in a Transaction message, must contain a value that is valid and that most accurately describes the purpose for which the Transaction is being conducted. A TTI value must not be used for any purpose other than as set forth in the applicable Standards, including but not limited to the following:
• Customer Interface Specification
• Single Message System Specifications
• IPM Clearing Formats
• Mastercard Gaming and Gambling Payments Program Standards
• Mastercard MoneySend and Funding Transactions
...food for thought?
Hej. Jak se vám budou líbit všechny ty informace o transakcích?
Hey. How You can fond all that info about Transactions?
https://www.mastercard.us/content/dam/public/mastercardcom/na/global-site/documents/transaction-processing-rules.pdf
https://www.mastercard.us/content/dam/public/mastercardcom/na/global-site/documents/transaction-processing-rules.pdf
Informace o transakci naleznete na bílém papíře výpisu z účtu
The info of a transaction is found on the bank statement white paper
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.