Dobře, ví někdo, jak se mohu úplně zablokovat v hraní?
Gamban a BetBlocker lze snadno odstranit
Nemějte MacBook pro nastavení hazardu
Right does anyone know how I can completely block myself from gambling?
Gamban and BetBlocker easily removed
Dint have a MacBook to setup gamblock
Měli jste nějaký úspěch se zpětnými zúčtováními?
Have you had any success with chargebacks?
Has tenido éxito con los contracargos??
Omezte své karty, plaťte pomocí Apple Pay nebo google Pay za věci získejte bankovní účet, kde můžete vybírat hotovost bez karty
Cut your cards up just pay with apple pay or google pay for things get a bank account where you can take out cash with no card
Takže když jsem neměl žádnou odpověď od pixeleum.io a finnart.io, rozhodl jsem se zakoupit zprávy společnosti a nyní jsem kontaktoval další společnosti, které jsou na zprávách napsány. Mám také jména ředitelů, ale nejsem si jistý, zda jim mám poslat zprávu přes linkedin. Kdokoli jiný to udělal a byl úspěšný. Oba sídlí v irském Corku, ale ředitel pro řešení pixeleum nebo Nordmedia sídlí ve Švédsku a ředitel pro finnart nebo Emega touch limited je na Maltě.
Jakákoli informace by byla skvělá!
So having had no response from pixeleum.io and finnart.io, I decided to purchase company reports and have now contacted other companies that are written on the reports I also have the names of the directors but unsure if I should message them through linkedin. Any one else done this and been successful. They are both based in Cork, Ireland but director for pixeleum or Nordmedia solutions is based in Sweden and Director for finnart or Emega touch limited is Malta.
Any info would be great!
Dobře, ví někdo, jak se mohu úplně zablokovat v hraní?
Gamban a BetBlocker lze snadno odstranit
Nemějte MacBook pro nastavení hazardu
Right does anyone know how I can completely block myself from gambling?
Gamban and BetBlocker easily removed
Dint have a MacBook to setup gamblock
Ahoj,
Bohužel žádná taková možnost neexistuje. V současné době téměř všichni operátoři působí na základě licence, která definuje pravidla a rozsah vlastního vyloučení. Navíc prakticky všichni operátoři nabízejí svým hráčům určitý druh sebevyloučení, jehož rozsah je velmi závislý na regulačních požadavcích a rozhodnutích jednotlivých operátorů.
Neexistují žádné sdílené standardy; neexistuje tedy žádné komplexní řešení. Stačí tyto dva obecné způsoby:
"Úroveň jednoho provozovatele: Obvykle se při sebevyloučení v online kasinu toto vyloučení nevztahuje na ostatní provozovatele. To vytváří problém: samovyloučení hráči mohou volně přistupovat a hrát na jiných webových stránkách kasina, což zpochybňuje celkovou efektivitu takovýchto systémů sebevyloučení. Globální systém sebevyloučení (GSES) byl vytvořen, aby nabídl řešení, které tento problém eliminuje.
Celostátní/licencovaná úroveň: Některé země a regulátoři online hazardních her, jako je Spojené království, Švédsko nebo Nizozemsko, provozují širší schémata sebevyloučení, která vyžadují, aby jejich držitelé licence (provozovatelé) byli součástí celostátních (celolicenčních) schémat sebevyloučení. Ty umožňují hráčům, aby se sami vyloučili ze všech kasin s licencí v konkrétní zemi nebo konkrétním regulačním orgánem najednou, což vytváří lepší úroveň ochrany."
Šimon se tomuto tématu věnuje již delší dobu a jako dalšímu substitučnímu nástroji; se svým týmem také pracuje na "SEAT" (bez auta)
https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative/assistance-tool
Hello,
Sadly, there is no such option available. Currently, almost all operators operate under a license that defines the rules and scope of self-exclusion. Moreover, virtually all operators offer some sort of self-exclusion to their players, whose scope is highly dependent on regulatory requirements and decisions of individual operators.
There are no shared standards; thus, there is no complex solution. Just these two general ways:
"Single-operator level: Typically, when self-excluding in an online casino, the self-exclusion does not extend to other operators. This creates a problem: self-excluded players can freely access and play at other casino websites, bringing the overall effectiveness of such self-exclusion schemes into question. The Global Self-Exclusion System (GSES) was created to offer a solution that eliminates this problem.
Nationwide/license-wide level: Some countries and online gambling regulators, such as the UK, Sweden, or the Netherlands, operate wider self-exclusion schemes, which require their licensees (operators) to be part of nationwide (license-wide) self-exclusion schemes. These allow players to self-exclude from all casinos licensed in a specific country or by a specific regulator at once, creating a better level of protection."
Šimon has been working on that subject for quite some time and as another substitutional tool; with his team, he's also working on "SEAT" (no car involved)
https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative/assistance-tool
mluvím s bankou o získávání financí FALCORA jako podvodných plateb, přičemž jde o převody. Dostal jsem snímky obrazovky, jak blokuji účty u Santedy a poté mi nadále umožňují vkládat, což je v rozporu s jejich vlastními TC&cs odpovědnými za hazard. Přej mi štěstí
im on talking to the bank about raising FALCORA finance as scam payments with them being transfers. Got screenshots of me blocking accounts with Santeda & then them continuing to allow me to deposit which goes against their own responsible gambling tc&cs. Wish me luck
Udělal jsem to. Kontaktoval jsem paní, která spolupodepisovala dokumenty pro Finnart a je manažerkou kasina v Poker stars na Maltě!! Je naprosto trestné, že jí to bylo dovoleno. Kontaktoval jsem ji a majitele finnart na link in, který mě zablokoval po 1 zprávě
I did this. I contacted the lady who co signed the documents for Finnart and she is a casino manager at Poker stars in Malta!! It’s absolutely criminal that she’s allowed to do it. I contacted her and finnart owner on linked in who blocked me after 1 message
Nahlásil jsem Payope, Platinum, transferop Canda interpolu
Prošel jsem porušením Master Card a zjistil jsem, že Platina porušila zpracování transakcí Master Card. protože část 3 říká, že v Keni nesmí být zpracovány žádné hazardní transakce pod předplacenou čipovou kartou, a hádejte, co Platinum zpracovalo transakci prostřednictvím předplacené čipové karty s keňskými partnery, takže jsem si jistý, že Master card je pokutuje
odpověděl, že váš nárok prošetřujeme
payop a transferop jsou stejná společnost
takže korumpují převod peněz do nelegálního kasina
Podívejte se na to, že jsou dokonce sponzorováni kasinem
i have reported Payope, Platinum, transferop to Canda interpol
i have went through Master card violations, I found out That Platinum has Violated master card transaction proccessing. because section 3 says no gambling transactions must be proccessed under prepaid smart card in Kenya, and guess what Platinum has proccessed the transaction via prepaid smart card with Kenya partners so, I am sure Master card will fine them
the replied we are investigating your claim
payop and transferop are same company
so they do corrupt transferring money to Illegal casino
look at this they are even sponsored by the casino
Ahoj všichni,
Podařilo se mi získat zpětné zúčtování s terrvers s Revolutem. Odpovědět mají do 4. května. Zjistil jsem, že Revolut má nejdelší proces.
Uvedl jsem také spory s celostátní působností, které mé spory prozatímně připsaly.
Jsem pouze v procesu zvyšování chargeback / podvod s TSB. Pro Falcora finance na zlatou sázku. Řekl jsem jim, že jsem platby povolil, ale na své debetní kartě mám zastavení hazardu. Vysvětlil jsem, že mě neustále kontaktují a žádají mě o vklad na sázkařské stránce. Řekl jsem, že mi řekli, abych prováděl vklady bankovním převodem přes Falcora finance, ale když jsem zkontroloval finanční podmínky Falcora, nepovolují hazardní hry. Takže stejně jako platby debetními kartami zjevně používají nesprávný kód obchodníka. TSB uvedl, že se tím bude zabývat v příštích 5 pracovních dnech. Jak jsem zmínil, podařilo se mi provést vklad, ale jakmile jsem provedl vklad, můj účet uzavřeli.
Hello All,
I have managed to raise chargeback with terrvers with Revolut. They have till the 4th May to respond. I have found Revolut to have the longest process.
I have also raised disputes with nationwide who have provisionally credited my disputes.
i am only in process of raising a chargeback/scam with TSB. For Falcora finance towards golden bet. I have said to them that I authorised the payments but I have a gambling stop on my debit card. I explained that they have been constantly contacting me asking me to deposit on the betting site. I have said they told me to make deposits using bank transfer through Falcora finance but when I checked Falcora finance terms and conditions they do not permit gambling. So just like debit card payments they are clearly using a wrong merchant code. TSB have said they’ll look into this in the next 5 working days. As I mentioned that I managed to deposit but they’ve closed my account soon as I deposited.
Zvedl jsem své s TSB v pondělí, takže vám dám vědět, až se mi ozvou. Přidány také všechny screenshoty atd., takže doufám, že pomohou
I raised mine with TSB Monday so will let you know when they get back to me. Added all screenshots etc too so hopefully they can help
Vznesli jste to jako podvod nebo zpětné zúčtování? Dnes mi od nich volali a probírali jsme to s paní po telefonu! Vzhledem k tomu, že se jedná o transakci Falcora, nebyl jsem si jistý, zda se s tím někam dostanu!
Did you raise it as a scam or a chargeback? I got a call from them today and went through it with a lady over the phone! With it being a Falcora transaction I weren’t sure if I will get anywhere with it!
Uvedl jsem to jako podvod a poslal všechny snímky obrazovky. Udělal jsem to přes chat, takže jsem ještě neměl telefon. Kdy jsi vychoval ten svůj?
I raised it as a scam and sent all of the screen shots. Did it via chat so not had a phone all yet. When did you raise yours?
Zvedl jsem svůj včera, pravděpodobně jste poskytl dostatek důkazů. Nechápu proto, proč mi volali. Můžeš mi dát vědět, jak s nimi vycházíš? Stejně tak, když slyším odpověď!
I raised mine yesterday, you probably provided enough evidence. I don’t hence why they rang me. Could you let me know how you get on with them? Likewise if I hear a response!
Ach, to dává smysl, jen jsem doslova vložil každý jednotlivý snímek obrazovky, který jsem měl, a pak přidal část, kterou jste vložili z jejich podmínek, že nepovolují hazard příliš dříve.
udělám, když uslyším, odpovím vám - hodně štěstí s vaším!
Ah that makes sense, I just literally put every single screenshot in I had and then added the part that you put in from their terms saying they don’t permit gambling too earlier.
will do I’ll drop you a reply when I hear - good luck with yours!
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.