...děkuji za informaci, udělám to. Nevím, jak velký smysl má zatahovat anglické úřady, protože sám pocházím z Německa. co myslíš? S pozdravem
...thank you for the information, I'll do that. I don't know how much sense it makes to involve the English authorities, as I'm from Germany myself. What do you think? Best regards.
..vielen Dank für die Informationen, das werde ich tun. Ich weiß nicht in wie fern es Sinn macht Englische Behörden einzuschalten, komme selbst aus Deutschland. Was meinen Sie dazu? Viele Grüße
Ahoj, moc děkuji za příspěvek. Vím, že kontrola KYC není nutná, ale již nemohu zahájit proces zpětného zúčtování u svého poskytovatele kreditní karty. V Německu je to obvykle možné pouze zpětně za 120 dní a transakce se staly téměř před rokem. Stále jsem tedy viděl malou šanci na vrácení peněz, jelikož nemám jinou možnost, než to udělat přímo u obchodníka.
Hi, thank you very much for your input. I know that a KYC check isn't necessary, but I can't initiate a chargeback process with my credit card provider anymore. In Germany, this is usually only possible retroactively for 120 days, and the transactions happened almost a year ago. Therefore, I still saw a small chance of getting the money back, since I have no other option other than to do it directly with the merchant.
Hi vielen Dank für deinen Beitrag. Das weiß ich dass eine KYC Prüfung nicht notwendig ist, allerdings kann ich bei meinem Kreditkartenanbieter kein Chargeback Verfahren mehr einleiten, das geht in Deutschland meist nur 120Tage Rückwirkend und die Transaktionen sind fast 1 Jahr her. Dehalb sah ich hier doch noch eine geringe Chance das Geld zurückzuholen, denn ich habe keine weitere Möglichkeit mehr, außer dies direkt beim Händler zutun..
Stačí použít chatgpt a nechat jej napsat v angličtině. Vysvětlete všechny věci a ujistěte se, že k tomu všemu přidáte i e-mail s jeskyní. 🙂
Just use chatgpt and get it to write it in English. Explain all the things and make sure you put the grottobook email with it all as well. 🙂
Dobře, našel jsem je. Předtím mě zablokovali. Zkuste to znovu. Dostali jste od nich náhradu? S pozdravem
Okay, I found them. They had previously blocked me. Try again. Did you get a refund from them? Best regards.
Ok habe sie gefunden, die hatten mich zuvor blockiert. Versuche es erneut. Hast du Rückerstattung von denen bekommen? Viele Grüße
Oni vám nevrátí peníze, požádali vás o ID pro svůj účel, jen nám všem odmítli vrátit peníze od nich, bojím se to říct. Jsou pekelně zkorumpovaní
They won't refund you they asked you for the ID for their purpose only we have all been refused refunds from them i am affraid to say .They are corrupt as hell
Jedinou alternativou je nahlásit FCA a HMRC zde ve Spojeném království Také podle evropských zákonů o přístupu k údajům GDPR požadujte úplné zveřejnění informací, které o vás mají, můžete je také nahlásit orgánům finančního vyšetřování ve Spojeném království, pokud vám nezašlou žádost GDPR, nebo potvrdit e-mail za to do 1 měsíce můžete nahlásit ICO, která zakročí uvalovat sankce a pokuty, ale nemáte štěstí, s čím se vracejí. získání náhrad od těchto obchodníků jsou také mydates oh a Action podvod zde také
Only alternative is to report to the FCA and HMRC here in UK Also under the European GDPR data access laws request a full disclosure on what information they have on you , you can also report them to the financial investigation authorities in UK if they do not send you the GDPR request or acknowledge the email for this within 1 month you can report to the ICO who will step in an impose penalties and fines on them.you need to see what they come back with 1st but there is a great deal of us that have had no luck getting refunds from these merchants they are also mydates oh and Action fraud here also
Který den jste odeslali zprávu, dnes byly 3 hodiny bez odpovědi
What day did you message ive messaged today been 3 hours no response
Měl někdo nějaký úspěch s obchodníky Nikotpf*? Kontaktoval jsem společnost Elegro, která mě po několika e-mailech sem a tam odmítla jako svého zákazníka a aby kontaktovala technologie Niko, které mám, ale žádná odpověď.
Také pixeleum a finnart.io oba ze stejné adresy v korku.
Anyone had any success with Nikotpf* merchants? I contacted Elegro who after several emails to and fro deny me as their customer and to contact Niko technologies which I have but no reply.
Also pixeleum and finnart.io both from same address in cork.
Ano, děkujeme za informace, které jste zde sdíleli. Kopie FCA a MRC jsem již zahrnul do svého posledního e-mailu. Uvidíme, jak teď zareagují. Hájí se tím, že transakce byly provedeny procesem 3DS a potvrzeny pomocí SMS, a proto peníze nevrací. Mydates a grottobook patří k sobě, ale co jsem zjistil, je, že helpersm musí být také nějakým způsobem jedním z nich. V odpovědi od obou obchodníků dostávám stejné e-maily.
Bohužel mám tolik otevřených transakcí, že je čím dál těžší se dostat ke svým prostředkům. Mnozí ani nereagují na e-maily. Myslím, že většina prodejců v dnešní době jednoduše ignoruje dotazy. Ti, kdo mě kontaktovali jako první, měli pravděpodobně štěstí, ale čím více dotazů dostaneme, tím menší je naše šance, že od těchto zkorumpovaných prodejců něco zaslechneme, bohužel.
Máte snad nějakou šablonu, kterou jste úspěšně použili k navázání kontaktu se zločinci? Jsem vděčný za každou pomoc. Moje emailová adresa: M
Yes, thank you for the information you've shared here. I've already included copies of the FCA and MRC in my last email. We'll see how they respond now. They're defending themselves by saying that the transactions were made using the 3DS process and confirmed via SMS, and therefore won't issue a refund. Mydates and grottobook belong together, but what I've determined is that helpersm must also be one of them in some way. I get the same emails in response from both merchants.
Unfortunately, I have so many open transactions that it's becoming difficult to even access my funds. Many don't even respond to emails. I think most dealers are simply ignoring the inquiries these days. The first ones to contact me were probably lucky, but the more inquiries we receive, the lower our chances of hearing anything from these corrupt dealers, unfortunately.
Do you perhaps have a template that you've used successfully to at least establish contact with the criminals? I'm grateful for any help. My email address: M
Ja Danke für Ihre Informationen, die sie hier mitteilen. Ich habe bereits die Fca und Mrc in Kopie mit rein genommen in der letzten Mail. Mal sehen wie sie jetzt antworten werden. Sie Verteidigen sich in dem sie sagen dass die Transaktionen mit 3ds Verfahren und Bestätigung durch einer Sms erfolgte und somit keine Rückzahlung leisten werden. Mydates und grottobook gehören zusammen, was ich festgestellt habe ist, dass helpersm auch zu denen gehören muss in irgeneiner art und weise. Ich bekommen ein und die selbe mails als Antwort von beiden Händlern.
Leider habe ich sehr viele offene Transaktionen, es wird schwierig überhaupt an meine Gelder zu kommen. Denn viele Antworten nichteinmal auf die Mails. Ich denke die meisten Händler ignorieren mittlerweile einfach die Anfragen, die zuerst angefragt hatten haben wohl Glück gehabt, aber umso mehr Anfragen eingehen desto geringer ist warscheinlich auch unsere Chance überhaupt etwas von diesen Korrupten Händlern zu hören, leider.
Hast du mir vielleicht eine Vorlage mit der du Erfolge verzeichnet hast um zumindest den Kontakt zu den Verbrechern herzustellen? Ich bin dir dankbar für jede Hilfe. Meine mail: Muztic9@gmail.com
Grottobooks a mydates nejsou vázáni na pomoc, jsou to úplně jiní podvodníci a operují z 85 Great Portland Street, First Floor, London, United Kingdom, W1W
helpersm and Apperator 39/5, Granton Crescent, Edinburgh, Spojené království, EH5 1BN
Dostal jsem stejnou odpověď z grottobooku, nikdy jsem neposlal žádné ID. Myslím si, že se lidem podařilo získat zpět poplatky u bank
Grottobooks and mydates are not tied to helpersm they are totally different scammers and operates out of 85 Great Portland Street, First Floor, London, United Kingdom, W1W
helpersm and Apperator 39/5, Granton Crescent, Edinburgh, United Kingdom, EH5 1BN
I got same response from grottobook I never sent any ID I think people did manage to win charge backs with banks though
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.