Ahoj všichni.
Minulý týden jsem sledoval toto vlákno a zjistil jsem, že je velmi užitečné. Velmi si vážím každého, kdo se podělil o svůj příběh/znalost.
Můj spor je s obchodováním GoldenBet pod TERRVERS - vidím, že někteří lidé mají stejný problém.
Za poslední 2 týdny jsem s nimi provedl více než 90 transakcí a momentálně jsem ve sporu s mou bankou.
Proces doporučuje ponechat 14 dní na kontaktování obchodníka, ale protože neexistují žádné informace o společnosti TERRVERS, okamžitě jsem vznesl zpětné zúčtování „zboží nebylo přijato" (řekl jsem, že je nemohu kontaktovat, protože jsem nenašel žádné informace o společnosti) a dnes, o 5 pracovních dní později, jsou mi některé zpětné platby vráceny. Zvedl jsem kategorii sporného zboží jako „Digitální zboží".
Protože existuje mnoho transakcí, musel jsem vznést spory v dávkách po 15, protože to byla všechna povolená bankovní aplikace pro jeden případ. Některé z nich byly připsány na můj účet bez jakýchkoli dotazů ze strany banky - některé z nich jsou "dočasné kredity, pokud obchodník neodpoví s dalšími podrobnostmi", ale na většinu z nich stále čekám na odpověď.
Doufám, že toto je začátek mého vymáhání peněz a doufám, že všichni ostatní budou také úspěšní - pro záznam jsem nenašel žádné informace o TERRVERS, poslal jsem e-mail GoldenBet bez skutečné odpovědi, ale vypadá to slibně, že moje britská banka to odtud vyřeší.
Každému, kdo má co do činění s GoldenBet, bych doporučil, aby tam, kde je to možné, prošel vaší bankou.
Hi all.
Been following this thread the past week and found it extremely helpful. Greatly appreciate everyone who has shared their story/knowledge.
My dispute is with GoldenBet trading under TERRVERS - I see some people have the same issue.
I made 90+ transactions to them over the past 2 weeks and am currently in the dispute process with my bank.
The process advises allowing 14 days to contact the merchant but as there is no info of TERRVERS I just immediately raised a "goods not received" chargeback (I said I could not contact them as I could not find any info on the company) and today 5 working days later some of the chargebacks are being refunded for me. I raised the disputed goods category as "Digital Goods".
As there are many transactions I had to raise disputes in batches of 15 as this was all the bank app allowed per case. Some of these have been credited into my account with no questions asked by the bank - some of them are "temporary credits unless the merchant replies with further details" but the majority of them I am still waiting for a response on.
I hope this is the start of me recouping my funds and hope everyone else is successful too - for the record I could not find any info on TERRVERS, I emailed GoldenBet with no real response but it’s looking promising my UK bank will sort this out from here.
Would advise anyone dealing with GoldenBet to go through your bank where possible.
Upraveno autorem před 3 dny
Automaticky přeloženo: