DomůFórumKasinaOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 554)

 od kirekin
|
1 366 138 zobrazení 10 497 odpovědí |
|
1...553 554 555...559
Příspěvek od paulmcewan05 byl odstraněn
Jwright1998

Moje banka mi řekla, že to musím podat námitku, protože jsem neobdržel žádné zboží, nedostal jsem od tohoto obchodníka žádnou účtenku ani doklad o objednávce a žádné digitální zboží

Automaticky přeloženo:

Tolik čekání tam není. No, nemyslím si, že toho teď bude moc, doufejme, že falešné účtenky a lži je přijdou draho.

Automaticky přeloženo:
Waldo1984

Ano, tento je velmi pomalý, vypadá trochu pozitivně, i když doufám, že teď už nic neuslyším, dokud mi banka nevrátí peníze

Automaticky přeloženo:

Našel někdo někdy Apperator?

Automaticky přeloženo:

Dobré ráno všem

Od kasina jsem dostal odpověď na mou stížnost a úplně vychýlili transakce mcc. Odpověděl jsem a řekl, i když jsem to označil v chatu, s mým VIP manažerem a formální stížností stále neodpověděli, takže to vezmu ve své bance.


Další odpověď takto...

Vezměte prosím na vědomí, že fungujeme přísně v souladu s našimi Obchodními podmínkami , které jste přijali registrací na našich webových stránkách. Konkrétně bod 6.1 uvádí: „Když si otevřete účet na Webu, souhlasíte s tím, že finanční operace spojené s vaším účtem budou zpracovávány přímo Společností, provozovatelem platebního systému a/nebo třetí stranou určenou Společností k provádění této činnosti."


Půjdu teď k obchodníkům nebo do banky?


Také zkontrolovali můj účet, ale neřekli mi to. Naštěstí už mám screenshot všech svých transakcí!

Upraveno autorem
Automaticky přeloženo:

Podal jsem stížnost a upozornil na nesprávné mcc kódy, které byly použity pro mé vklady, ale nyní mě zablokovali.

Všechny transakce jsem potvrdil e-mailem

co mám teď dělat? Podat stížnost u společnosti vydávající kreditní kartu a pokusit se zvrátit transakce?

Upraveno autorem
Automaticky přeloženo:

Ahoj všichni.

Minulý týden jsem sledoval toto vlákno a zjistil jsem, že je velmi užitečné. Velmi si vážím každého, kdo se podělil o svůj příběh/znalost.


Můj spor je s obchodováním GoldenBet pod TERRVERS - vidím, že někteří lidé mají stejný problém.


Za poslední 2 týdny jsem s nimi provedl více než 90 transakcí a momentálně jsem ve sporu s mou bankou.


Proces doporučuje ponechat 14 dní na kontaktování obchodníka, ale protože neexistují žádné informace o společnosti TERRVERS, okamžitě jsem vznesl zpětné zúčtování „zboží nebylo přijato" (řekl jsem, že je nemohu kontaktovat, protože jsem nenašel žádné informace o společnosti) a dnes, o 5 pracovních dní později, jsou mi některé zpětné platby vráceny. Zvedl jsem kategorii sporného zboží jako „Digitální zboží".


Protože existuje mnoho transakcí, musel jsem vznést spory v dávkách po 15, protože to byla všechna povolená bankovní aplikace pro jeden případ. Některé z nich byly připsány na můj účet bez jakýchkoli dotazů ze strany banky - některé z nich jsou "dočasné kredity, pokud obchodník neodpoví s dalšími podrobnostmi", ale na většinu z nich stále čekám na odpověď.


Doufám, že toto je začátek mého vymáhání peněz a doufám, že všichni ostatní budou také úspěšní - pro záznam jsem nenašel žádné informace o TERRVERS, poslal jsem e-mail GoldenBet bez skutečné odpovědi, ale vypadá to slibně, že moje britská banka to odtud vyřeší.


Každému, kdo má co do činění s GoldenBet, bych doporučil, aby tam, kde je to možné, prošel vaší bankou.

Upraveno autorem
Automaticky přeloženo:

Ne, můj bankovní účet teď řekl, že deaktivují můj účet kvůli sporům. Nemůžu tomu uvěřit

Automaticky přeloženo:
juaky24

Automaticky přeloženo:

Byl někdo úspěšný a případ s Terversem byl uzavřen?

Ukázalo jim to v Londýně?

Je znepokojující, že něčí účet byl uzavřen, i když mu bylo řečeno, aby provedl zúčtování.

Automaticky přeloženo:
Williamj86

Ahoj co se nakonec stalo?

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Howdydowdy byl odstraněn

Debetní a kreditní a uzavřeli všechny účty, které jsem s nimi měl, dokonce i společný účet, který s tím neměl nic společného

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Howdydowdy byl odstraněn

Monzo byl můj

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Howdydowdy byl odstraněn

Neprošel jsem všemi transakcemi, jen některými, ale pokud jsem je prošel všemi, pak to byla značná částka, která byla jen rozdělena do různých transakcí

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Howdydowdy byl odstraněn

Žádné nevyhráli, ani by to nevzali na Mastercard a nedali by mi žádné informace o terrveru a nemohli nic najít online

Automaticky přeloženo:
1...553 554 555...559
Jít na stránkuz 559 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky