DomůFórumKasinaOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 548)

 od kirekin
|
1 322 658 zobrazení 10 356 odpovědí |
|
1...547 548 549550
exodus1

Ahoj, podařilo se ti to s nimi nakonec vyřešit? Stále mi říkají, že nemohou najít mé transakce, i když jsem jim poslal černé na bílém, že se k nim moje peníze dostaly.

Automaticky přeloženo:
Agora

Bohužel ne, jen jsem místo toho vyžádal zpětná zúčtování u své banky

Automaticky přeloženo:
exodus1

Viděl jsem, že tady na platformě je někdo, kdo uspěl přímo u nich. Mám Revolut a osobně mi Revolut vůbec nepomohl, také se bojím u nich iniciovat vrácení peněz.,

Automaticky přeloženo:
Agora

Myslím, že jsem byl první, kdo skutečně našel jejich kontaktní údaje, takže to musí být jen štěstí. Odpovídali mi, ale teď už ani neodpovídají na žádné e-maily. Zkoušejte dál revolut. Měli byste jim zavolat, pokud můžete

Automaticky přeloženo:

Předložil několik sporů jako podvod dvěma mým samostatným bankám. Bude aktualizovat, co se stane. Nechtěl jsem jít cestou zboží a služeb ve strachu, že budou odmítnuti, protože zjistí, že je to hazard.

Automaticky přeloženo:
Gojira7346

Ahoj,


Jen by mě zajímalo, kde jste viděli Maria Fioriniho ve spojení s hraním Santeda. Nemáte na to náhodou důkazy? Snažím se dát dohromady nejlepší možný případ se svou bankou proti Santedě. Vzhledem k Mariově historii v tisku podvodných aktivit si myslím, že mi to výrazně pomůže.

Automaticky přeloženo:
mrkrm

Ahoj mrkrm,


Je možné, že byste mi mohl pomoci s mým případem proti Santedovi? Omlouvám se, že se ptám, a náš rozhovor bude 100% důvěrný a soukromý. Pracoval jsem na své situaci posledních šest měsíců a mám pocit, že se možná na Santedě zdi trochu uzavírají, ale možná budu potřebovat trochu více tlaku, abych se dostal přes čáru.


Napište mi prosím na adresu pokud nechcete psát veřejně. Nebudu kopírovat a vkládat nic, co mi pošlete, do žádného e-mailu. Hledám jen trochu rady a obecného postrčení správným směrem, jestli to, co dělám, je správná cesta.

Automaticky přeloženo:
deejayh12

dělá to samé teď. po přečtení možných právních důsledků zvážit stažení nároku. zajímá mě vaše názory na to, pokud nějaké máte

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05

banka se mi ozvala a řekla, že souhlasí s obchodníkem, takže můj spor je nyní uzavřen.

Automaticky přeloženo:
Lakita1994

Dobře, jak dlouho jsi čekal

Automaticky přeloženo:
Lakita1994

byla velká částka

Automaticky přeloženo:
Williamj86

Dobrý den, můžete mi pomoci s touto společností, protože je nemohu najít. Vrátili jste spor v pořádku? Co jsi říkal, že je to se zbožím?

Automaticky přeloženo:

Podařilo se někomu najít online dg? Nebo cyber*play?

Automaticky přeloženo:
bigbeef

Upřímně, právní důsledky bych se příliš nebál. Nejvíce očekávám, že se stane, že odmítnou tvrzení o podvodu a budou očekávat, že splatím jakýkoli provizorní úvěr, který jsem obdržel. Pokud nezpochybňujete šíleně vysokou částku v dolarech, měli byste být v pořádku.


Jen jsem řekl, že jsem nerozpoznal transakce a dokonce ani obchodníka, protože to byla jen náhodná písmena a čísla. Hádám, že v těchto sporech zkontrolují pár věcí, jako je IP (což je špatné) a kontaktují obchodníka. Doufám, že IP pro nás není problém. Pokud obchodníka kontaktují, neodpoví, protože to, co dělají, je nezákonné a banka by měla stát na naší straně. Držíme palce.

Upraveno autorem
Automaticky přeloženo:
Příspěvek od abdelilaharhmir byl odstraněn

Vyžádal jsem si všechny osobní údaje o mně od Donbet a oni moji žádost zamítli a uzavřeli můj účet a řekli, že je odpovědností banky poskytnout mi informace o transakci a jaké informace jsou součástí transakcí

Automaticky přeloženo:

Ví někdo, kde nahlásíme společnost, když odmítne poskytnout SAR nebo odmítne žádost GDPR?

Díky

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05

Takže jsem čekal na počáteční čas, který byl asi 48 dní. Uzávěrka byla zítra, ale oni odpověděli dnes a banka se rozhodla v této věci stát na jejich straně. Odpověděli, i když to bylo po pravidle 45 dnů od Mastercard, takže bůh ví. Bylo to kolem 1000.

Automaticky přeloženo:
Lakita1994

Ok, jsem trochu zmatený, můj případ byl asi 50 dní, pak vyvrátili zpětné zúčtování, teď to bylo dalších 45 dní poté, co jsem se k nim vrátil, takže to bylo asi 95 dní.

Upraveno autorem
Automaticky přeloženo:
Lakita1994

byla to jedna jediná transakce ve výši 1000 £

Automaticky přeloženo:
1...547 548 549550
Jít na stránkuz 550 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky