před 8 hodinami
Gratuluji! Prošli jste cestou nepřijaté zboží nebo nesprávný MCC? A jaké byly vaše argumenty?
Congratulations! Did you go through the route goods not received or wrong MCC? And what were your arguments?
0
Gratuluji! Prošli jste cestou nepřijaté zboží nebo nesprávný MCC? A jaké byly vaše argumenty?
Congratulations! Did you go through the route goods not received or wrong MCC? And what were your arguments?
Nebudete tomu věřit, ale nic nezpochybnili. Pročetl jsem si fórum a viděl jsem, že všichni měli spory a falešné faktury od skinsmagnate.com, ale v mém případě šly peníze rovnou na můj účet. Uzávěrka pro soutěž byla 16. března. Včera jsem se zeptal robota Revolut, zda existuje nějaká aktualizace týkající se zpětného zúčtování, a robot odpověděl, že termín je 19. března. A dnes jsem dostal své peníze zpět.
You won't believe it, but they didn't dispute anything. I read the forum and saw that everyone had disputes and fake invoices from skinsmagnate.com, but in my case, the money went straight into my account. The deadline for them to contest was March 16. Yesterday, I asked the Revolut bot if there was any update regarding the chargeback, and the bot replied that the deadline is March 19. And today, I got my money back.
Máš štěstí! Ale prošli jste nesprávným MCC nebo tvrdili, že jste tam nakoupili, ale neobdrželi jste ho?
Lucky you! But did you go through wrong MCC, or claimed you did a purschase there but didn't receive it?
Domnívám se, že se pak vzdali falešných faktur, pokud to nebyla nízká částka
I reckon they have gave up with the fake invoices then unless it was a low amount
Poprvé jsem prošel špatnou cestou MCC a Revolut zrušil můj požadavek, aniž by prokázal kontakt s obchodníkem. O několik týdnů později to zkusil znovu, nahrál e-mailový důkaz a zvýšil zpětné zúčtování za nepřijaté zboží. Ale! Předstíral jsem nákup s uvedením některých skinů z jejich webových stránek s podobnou částkou, kterou mi účtovali. Mimochodem... Téměř rok staré transakce.
First time went through wrong MCC route and Revolut cancelled my request under no proof of contact with the merchant. Then a couple of weeks later tried again, uploaded the email proof and raised the chargeback under not received goods. But! I faked the purchase indicating some skins from their website with similar amount they charged me. By the way... Almost one year old transactions.
Dobře, předpokládám, že falešná faktura se nemyje, i když jsem v arbitráži čekal více než 40 dní na výsledek, který by už určitě vyhráli
Ok lowish I suppose maybe the fake invoice is not washing though I have been waiting over 40 days in arbitration for an outcome they would have won by now surely
Ne, nevzdali to, protože bojovali proti mému
No they’ve not given up as they’ve contested mine
Ano, můj také, ale to bylo téměř před dvěma měsíci
Yes mine as well but that was nearly two months ago
Ahoj. Bylo to Payment Estonia, takže jsem si jistý, že je to totéž. Máte nějaké informace o tomto obchodníkovi? Děkuju.
Hi. It was Payment Estonia, so I am sure it is the same thing. Do you have any info about this merchant? Thank you.
Páni, jak se vám podařilo získat téměř rok staré transakce a úspěšně zúčtovat u Revolutu? Visa/mc? Bylo mi zamítnuto několik transakcí s tím, že byly 120 dní nebo starší.
Wow, how did you manage to get almost one year old transactions raised and successfully chargeback at Revolut? Visa/mc? I got a few transactions denied with the reason that they were 120days or older.
Ahoj
Mohu vás ujistit, že Canapay nevrací peníze. Jejich webové stránky nefungují téměř dva měsíce a řekl bych, že je to proto, že brzy podají návrh na bankrot a znovu otevřou pod jiným názvem společnosti.
Hi
I can assure you that Canapay will not refund. Their website has been down for almost two months and at a guess I would say it's because they will be filing for bankruptcy and reopening under a different company name sometime soon.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.