DomůFórumKasinaOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 524)

 od kirekin
|
1 271 014 zobrazení 10 112 odpovědí |
|
1...523 524 525...537

file

Požádal jsem o vrácení peněz z nelegálního kasina, oni nejprve odmítli, po měsících jsem se k nim vrátil s touto zprávou, zrušili rozhodnutí a poslali mi e-mail, že vaše žádost vyžaduje další posouzení. myslím, že se něco děje

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05

Podle obecného nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR) má společnost na odpověď jeden měsíc od data, kdy obdrží vaši žádost. Tato lhůta pro odpověď může být prodloužena o další dva měsíce, pokud je žádost obzvláště složitá, ale musí vás o tomto prodloužení informovat během prvního měsíce spolu s vysvětlením zpoždění.

Co musí společnost udělat, aby uznala vaši žádost:

• Potvrzení potvrzení: Společnost musí potvrdit, že obdržela vaši žádost. To se obvykle provádí zasláním potvrzení, že vaši žádost zpracovávají.

• Odpovězte požadovaným způsobem: Společnost musí poskytnout informace, které požadujete, v jasném a srozumitelném formátu. Pokud se jedná o žádost o osobní údaje, jsou povinni je poskytnout (např. prostřednictvím kopie vašich údajů).

• Vysvětlete proč, je-li zamítnuto: Pokud nemohou žádosti vyhovět nebo existují-li důvody pro odmítnutí (např. nepřiměřené požadavky nebo pokud je žádost zjevně neopodstatněná), musí vás informovat a vysvětlit proč.

Pokud společnost požadavek ignoruje:

• Nereagování: Pokud společnost neodpoví do jednoho měsíce (nebo prodloužené lhůty), porušuje požadavky GDPR.

• Stížnost u dozorového úřadu: Můžete podat stížnost u příslušného úřadu pro ochranu údajů (DPA) ve vaší zemi. DPA může společnost prošetřit a v případě potřeby přijmout donucovací opatření.

• Právní kroky: V některých případech můžete mít také právo podniknout právní kroky proti společnosti za nedodržení.

Je důležité vést záznam o vaší žádosti a jakékoli komunikaci se společností. Pokud to budou ignorovat, mít tuto dokumentaci podpoří váš případ při podávání stížnosti nebo při provádění dalších kroků.

Řekl jsi:

ve Velké Británii

ChatGPT

Ve Spojeném království jsou pravidla pro odpověď na žádost GDPR stejná, jaká jsou uvedena v obecném nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), ale jsou vynucována podle britského zákona o ochraně osobních údajů z roku 2018, který začleňuje principy GDPR do práva Spojeného království po Brexitu.

Jak dlouho musí společnost reagovat na žádost GDPR ve Spojeném království?

• Jeden měsíc: Společnost musí na vaši žádost odpovědět do jednoho měsíce od jejího obdržení. To je stejné jako EU GDPR. Pokud je žádost složitá, může být doba odezvy prodloužena o další dva měsíce. O prodloužení a jeho důvodu vás musí informovat během prvního měsíce.

Co by měla společnost udělat, aby uznala vaši žádost?

• Potvrdit žádost: Společnost musí potvrdit přijetí vaší žádosti, obvykle ve formě potvrzovacího e-mailu nebo dopisu. Mělo by se tak stát, jakmile ji obdrží, nejpozději však v přiměřené lhůtě po obdržení žádosti.

• Odpovězte transparentním způsobem: Musí poskytnout informace, které jste požadovali, nebo vysvětlit, proč je nemohou poskytnout. Pokud například žádáte o přístup ke svým osobním údajům, měli by vám poskytnout kopii údajů nebo vysvětlit, proč jsou zadržovány (pokud je to relevantní).

• Vysvětlení zamítnutí (pokud je to relevantní): Pokud vaši žádost nemohou splnit (např. pokud je nepřiměřená, neopodstatněná nebo mají jiné legitimní důvody pro odmítnutí), musí vysvětlit důvody, proč tomu tak je.

Co se stane, když žádost ve Spojeném království ignorují?

• Nereagování: Pokud společnost neodpoví v požadované lhůtě jednoho měsíce, porušuje zákon Spojeného království o ochraně osobních údajů.

• Podejte stížnost: Máte právo podat stížnost úřadu Information Commissioner's Office (ICO), úřadu pro ochranu údajů Spojeného království. ICO může společnost prošetřit a přijmout donucovací opatření, včetně pokut nebo jiných sankcí.

• Právní kroky: Je-li to nutné, můžete se domáhat právní žaloby proti společnosti za nevyhovění žádosti a případně požadovat náhradu, pokud vám porušení způsobilo škodu.

ICO poskytuje pokyny a mechanismy pro jednotlivce k podávání stížností a oni jsou odpovědní za dodržování zákonů na ochranu údajů ve Spojeném království.

Je důležité, abyste si uchovali záznam o své původní žádosti a jakékoli komunikaci se společností, abyste mohli svůj případ posílit, pokud potřebujete problém eskalovat.

.

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05

Řekl jsi:

Je to stejné v EU

ChatGPT řekl:

Ano, pravidla pro vyřizování žádosti GDPR v EU jsou obecně stejná jako ve Spojeném království, ale existuje několik rozdílů souvisejících s prosazováním a dohledem, protože Spojené království již není součástí EU.

Klíčové body pro požadavky GDPR v EU:

• Jednoměsíční lhůta pro odpověď: Podle GDPR musí společnosti v EU odpovědět na vaši žádost do jednoho měsíce od jejího obdržení. To je stejné jako ve Spojeném království. Společnost může tuto lhůtu prodloužit o další dva měsíce, pokud je žádost složitá nebo pokud existuje velký počet žádostí, ale musí vás o prodloužení a důvodu informovat během prvního měsíce.

• Potvrzení žádosti:

• Potvrzení přijetí: Společnost by měla potvrdit vaši žádost co nejdříve po jejím obdržení (obvykle během několika dnů).

• Jasná odpověď: Musí odpovědět v jasném a přístupném formátu a poskytnout informace nebo provést požadovanou akci nebo vysvětlit, proč nemohou. Pokud například žádáte o přístup ke svým osobním údajům, musí je poskytnout nebo uvést důvod pro jakékoli odmítnutí.

• Neodpověď:

• Pokud společnost v EU neodpoví do jednoho měsíce (nebo prodloužené lhůty), porušuje GDPR.

• Podejte stížnost u dozorového úřadu: Můžete podat stížnost u dozorového úřadu ve vaší zemi (např. CNIL ve Francii, BfDI v Německu nebo příslušnému úřadu pro ochranu údajů v kterémkoli členském státě EU). Mohou prošetřit nedodržení požadavků společnosti.

• Právní kroky: Můžete mít také právo podniknout právní kroky, pokud vám porušení GDPR ze strany společnosti způsobilo škodu.

Rozdíly mezi EU a Spojeným královstvím:

• Vymáhání:

• V EU je GDPR vynucováno příslušnými národními úřady pro ochranu údajů (např. CNIL ve Francii, ICO ve Spojeném království před Brexitem atd.). Tyto orgány spolupracují v rámci Evropské rady pro ochranu údajů (EDPB).

• Ve Spojeném království prosazuje zákony na ochranu údajů Úřad informačního komisaře (ICO).

• Změny po Brexitu:

• Od Brexitu má Spojené království svůj vlastní režim ochrany údajů založený na GDPR (ale začleněný do práva Spojeného království jako zákon o ochraně údajů z roku 2018). Spojené království však již není součástí rámce ochrany údajů EU, což znamená, že již nespadá pod jurisdikci orgánů EU pro ochranu údajů.

• Orgány EU na druhé straně nadále dohlížejí a prosazují GDPR v rámci členských států EU.

Souhrnně:

Proces vyřizování žádostí GDPR je mezi EU a Spojeným královstvím velmi podobný, pokud jde o načasování a odpovědnost společnosti. Hlavní rozdíly se týkají vymáhání práva a autority, na kterou se můžete obrátit, pokud společnost nedodrží

Automaticky přeloženo:
calumharris

To je dobře, pak to fungovalo!

Automaticky přeloženo:
Missdaisy

Ok, počkám a uvidím, jak se můj případ vyvine, možná jsem je stejně vyhrál, děkuji

Automaticky přeloženo:
abdelilaharhmir

Ano, věřím, že je to součást mnohem větší operace. Je zvláštní, jak je mezi bankami tolik nesrovnalostí ohledně Visa a Mastercard. Někteří lidé jsou odmítnuti, zatímco jiní ne. To se prostě nesčítá.

Automaticky přeloženo:

Nějaké aktualizace z Destream? Někdo vrátil peníze? Nahlásili jste je kyperské policii? Udělal jsem to, ale žádají mě, abych je nejprve nahlásil úřadům Spojeného království.

A co Mobilum (atlamp, monramp, fatamp, faramp)?

Automaticky přeloženo:

Týká se pokračujícího problému nelegálních online kasin, která jsou schopna zpracovávat transakce prostřednictvím velkých platebních sítí, jako jsou Visa a Mastercard, a to i přes četná varování a předpisy. Zdá se, že existují vážné mezery v prosazování, a navzdory snaze omezit tuto činnost tato kasina nadále fungují a prosperují. Narazil jsem na včera publikovaný článek Guardian, který pojednával o tomto problému, a je jasné, že je třeba udělat více, aby tyto finanční instituce byly odpovědné. Zde je odkaz pro další čtení.


https://www.theguardian.com/society/2025/mar/09/mastercard-and-visa-linked-to-gambling-sites-accused-of-scamming-uk-customers

Automaticky přeloženo:
abdelilaharhmir

Které kasino?

Automaticky přeloženo:
exodus1

Gransino

Automaticky přeloženo:


https://www.theguardian.com/society/2025/mar/09/mastercard-and-visa-linked-to-gambling-sites-accused-of-scamming-uk-customers


Už to začíná kluci

Upraveno autorem
Automaticky přeloženo:
charmainepyne88

Jak jste to získali z Webmosac? Poslal jsem jim e-mail, ale nedostal jsem nic jiného, ​​než že se podívali na transakce

Automaticky přeloženo:
KennyRogers1

Doufejme, že jde o obrat, pokud jde o mainstreamové zprávy, pak je jasné, že se to děje mnohem více, než jsme si mysleli. Vyzývám všechny, aby podali stížnost na UKGC na kasina, která používali, pokud obdrží více stížností, pak by tato kasina mohla být nucena vydávat refundace atd.

Automaticky přeloženo:
calumharris

Chase je tam nahoře s nejhorší zákaznickou podporou, se kterou jsem měl co do činění, a upřímně řečeno, ombudsman je 50/50, své reakce na stížnosti zaměřují na banku a zákazníka, velmi málo se bere v úvahu, pokud jde o nelegální kasina, pokud banka důkazy o nezákonné činnosti přímo ignoruje

Upraveno autorem
Automaticky přeloženo:
paulmcewan05

Santeda před několika lety dostal od španělských úřadů obrovskou pokutu spolu s pokutami od švédských a jiných úřadů, s tím by mohlo mít něco společného.

Automaticky přeloženo:

Jaký smysl má v ukgc, když je to to, s čím jsem uvítán, když chci podat stížnost, jinými slovy, na co si můžeme stěžovat, pokud ne to, co je na tomto seznamu, je to, čím se nezabývají. 🙄

file

Upraveno autorem
Automaticky přeloženo:
Gojira7346

Četl jsem, že za to nezaplatili ani korunu.

Automaticky přeloženo:
Waldo1984

Jděte raději přes jejich e-mail než online formulář, navíc pokud zmíníte, že nemají licenci a nabízejí služby ve Spojeném království, přímo to porušuje zákon, což znamená, že po nich mohou jít. Pokud tyto stránky nenahlásíme za jejich kriminální aktivity, budou prostě pokračovat bez kontroly.


E-mail UKGC:

Automaticky přeloženo:
Waldo1984

Kde jsi to četl?

Automaticky přeloženo:
Gojira7346

Myslím, že monzo může být na prvním místě seznamu. To vás nutí zpochybňovat věci, zvláště když vydělávají peníze z poplatků spojených s transakcemi těchto nelegálních kasin.

Automaticky přeloženo:
1...523 524 525...537
Jít na stránkuz 537 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky