Ano, toto byl můj dopis pod jeho jinou částkou, ale nejsem si jistý, zda mají námitky proti jedné z transakcí
Vážený pane/paní,
Chci vznést námitku proti dopisu obchodníka, že jsem od nich obdržel zboží.
Chci požádat o jakýkoli důkaz komunikační stopy; Za tento údajný nákup virtuálního zboží zvaného skiny jsem nikdy nedostal vůbec žádné účtenky. Nevím, co to je nebo co bych k nim potřeboval, nebo proč bych za jejich nákup utrácel obrovské sumy peněz, web mi také nepřipadá moc autentický.
Požaduji digitální komunikační stopu, abych prokázal, že mi toto zboží skutečně poslali ve formě e-mailu nebo potvrzení, protože v mé e-mailové schránce není vůbec nic. Jedná se o padělané dokumenty, o kterých nevím, že bych se jich účastnil.
Neměl jsem žádný způsob, jak je kontaktovat prostřednictvím e-mailu, protože jsem nikdy nevěděl, co to je, protože jsem si nezakoupil virtuální vzhledy a navíc mi do doručené pošty nepřišlo nic, na co bych mohl odpovědět.
Pokusil jsem se resetovat své takzvané heslo k účtu a nedostal jsem do své e-mailové schránky nic, což dokazuje, že jsem si u nich nikdy neudělal žádný účet.
Také nemám účet Steam (přiložený důkaz), který je nutný k provedení tohoto typu nákupu.
Žádám, aby mi byly jako důkaz poskytnuty také GDPR a SARS.
Také musím dodat, že toto není moje IP adresa v poskytnutém dopise (přiložené snímky obrazovky)
s pozdravem
Yes this was my letter below its a different amount as well but not sure if they just object to one of the transactions
Dear Sir/Madam,
I wish to object to the merchant’s letter stating that I received goods from them.
I wish to request any proof of a communication trail; I have never received any receipts at all for this supposed purchase of virtual goods called skins. I do not know what these are or what need I would have for them or why I would spend huge sums of money buying these, the website does not look very authentic at all to me as well.
I request a digital communication trail to prove they indeed sent me these goods in the form of an email or receipt as there is nothing at all in my email inbox. These are falsified documents of which I have no knowledge of participating in.
I had no way of contacting them via email as I never knew what it was as I had not purchased virtual skins in the first place plus nothing was received to my inbox to respond to.
I tried to reset my so-called account password and received nothing to my email inbox for (email) this proves I have made no account with them at any time.
I also do not have a Steam account (evidence attached) which is required to make this type of purchase.
I request a GDPR and a SARS also to be provided to me as evidence.
I also must add that this is not my IP address on the letter provided (screenshots enclosed)
Best regards,
Automaticky přeloženo: