DomůFórumKasinaOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 523)

 od kirekin
|
1 264 006 zobrazení 10 093 odpovědí |
|
1...522 523 524...535

Slyšeli jsme o uvedení iPhone do režimu dozoru. Všechny tyto programy lze snadno odstranit pomocí profilů.


cukání teď čekám na můj spor, snad to projde... zbývají 4 dny 🙈

Automaticky přeloženo:
Bbpaul

Dobrý den, ne toto bylo uvedeno bankou jako nesprávné kódování obchodníka Řekl jsem to všechno a dokázal jsem, že u nich nemám žádný streamový účet ani účet, jeho nesprávná IP adresa požadovala Sars atd. atd. asi před 36 dny jsem v pátek pronásledoval banku, jen jsem si myslel, že je třeba vyhrát

Automaticky přeloženo:
abdelilaharhmir

Vrátili vám peníze poté, co jste napsal ten text?

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05

Rozuměl. Nemohou popřít absenci e-mailové komunikace ohledně založení účtu a potvrzení o přijetí. Vyžádal jsem si veškerou e-mailovou komunikaci prostřednictvím DSAR jako důkaz, ale zjevně k nim nikdy nedošlo, což znamená, že nebudou moci poskytnout nic dalšího, co by váš případ potvrdilo.


Automaticky přeloženo:
Bbpaul

Ano, toto byl můj dopis pod jeho jinou částkou, ale nejsem si jistý, zda mají námitky proti jedné z transakcí


Vážený pane/paní,

Chci vznést námitku proti dopisu obchodníka, že jsem od nich obdržel zboží.

Chci požádat o jakýkoli důkaz komunikační stopy; Za tento údajný nákup virtuálního zboží zvaného skiny jsem nikdy nedostal vůbec žádné účtenky. Nevím, co to je nebo co bych k nim potřeboval, nebo proč bych za jejich nákup utrácel obrovské sumy peněz, web mi také nepřipadá moc autentický.

Požaduji digitální komunikační stopu, abych prokázal, že mi toto zboží skutečně poslali ve formě e-mailu nebo potvrzení, protože v mé e-mailové schránce není vůbec nic. Jedná se o padělané dokumenty, o kterých nevím, že bych se jich účastnil.

Neměl jsem žádný způsob, jak je kontaktovat prostřednictvím e-mailu, protože jsem nikdy nevěděl, co to je, protože jsem si nezakoupil virtuální vzhledy a navíc mi do doručené pošty nepřišlo nic, na co bych mohl odpovědět.

Pokusil jsem se resetovat své takzvané heslo k účtu a nedostal jsem do své e-mailové schránky nic, což dokazuje, že jsem si u nich nikdy neudělal žádný účet.

Také nemám účet Steam (přiložený důkaz), který je nutný k provedení tohoto typu nákupu.

Žádám, aby mi byly jako důkaz poskytnuty také GDPR a SARS.

Také musím dodat, že toto není moje IP adresa v poskytnutém dopise (přiložené snímky obrazovky)

s pozdravem

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05

Také jsem reagoval na falešnou fakturu od obchodníka a banka mi vrátila peníze. Mohu se zeptat, zda jste případ nesprávného MCC zahájili pomocí Revolutu? A pokud ano, jak jste to udělali?

Automaticky přeloženo:
daradda

Dobrý den, dobře, zní to slibně! nebyl to Revolut, nevznesou mi vůbec žádné zpětné zúčtování, takže s tím je to u FOS za 6 000 GBP

Upraveno autorem
Automaticky přeloženo:

Byl jsem upřímný k bance Chase a řekl jsem jim, že platby byly pro online kasino. Banka moji žádost o zpětné zúčtování zamítla. Pak jsem je požádal, aby znovu otevřeli můj případ, a prošel jsem trasu nedoručeného zboží. Banka to samozřejmě odmítla s argumentem, že Mastercard neumožňuje zpětné zúčtování za hazardní hry. GamBlock mám aktivní od doby, kdy jsem si otevřel svůj bankovní účet. Mohu tuto záležitost předat ombudsmanovi?

Automaticky přeloženo:
calumharris

Ano, můžete však potřebovat dopis s konečnou odpovědí na stížnost

Automaticky přeloženo:

Požádal jsem je o závěrečný dopis s odpovědí poštou. Řekli: „Jako vaše banka vám nemůžeme poskytnout žádný dopis týkající se této záležitosti". Potom po 20 minutách řekli, že dopis s konečnou odpovědí je připojen k mému účtu. Což je pravda.

Bohužel to pro vás nemůžeme zajistit. Stručně řečeno, proces zpětného zúčtování existuje

chránit zákazníky, kteří si něco zakoupili a obchodník to neposkytl

zboží/služby nebo nebyly dokončeny tak, jak je popsáno.

Ve vaší situaci jste zaplatili peníze na herní účet, který byl přijat a poskytnut,

protože obchodník dokončil to, co jste požadovali, nemáme za to žádná práva na zpětné zúčtování

transakce. Doufám, že naše rozhodnutí chápete.


Automaticky přeloženo:

Stále se potýkám s Coinpacto.io a WEBMOSAIC. Vrátili peníze asi před 3 týdny, ale nevrátili všechny

Automaticky přeloženo:
calumharris

Pokud je to to, co říkají, že je to poslední dopis s odpovědí, můžete jej předložit úřadu FOS, abyste zjistili, zda existuje případ, na který byste měli odpovědět.

Automaticky přeloženo:

Po tak dlouhé době jsem se s WBMSC stále nikam nedostal. Stále odmítají uznat jakoukoli z mých transakcí i po odeslání bankovního výpisu. Ještě jsem neslyšela žádnou aktualizaci o situaci zpětného zúčtování.

Automaticky přeloženo:
exodus1

Co takhle stáhnout výpis csv a poslat jim ID transakce?

Automaticky přeloženo:
Materialgirl84

Zavolám do své banky a uvidím, jestli mi to můžou poslat. Nevidím způsob, jak to dostat přes svou aplikaci

Automaticky přeloženo:

Požádal jsem je o závěrečný dopis s odpovědí poštou. Řekli: „Jako vaše banka vám nemůžeme poskytnout žádný dopis týkající se této záležitosti". Potom po 20 minutách řekli, že dopis s konečnou odpovědí je připojen k mému účtu. Což je pravda.

Bohužel to pro vás nemůžeme zajistit. Stručně řečeno, proces zpětného zúčtování existuje

chránit zákazníky, kteří si něco zakoupili a obchodník to neposkytl

zboží/služby nebo nebyly dokončeny tak, jak je popsáno.

Ve vaší situaci jste zaplatili peníze na herní účet, který byl přijat a poskytnut,

protože obchodník dokončil to, co jste požadovali, nemáme za to žádná práva na zpětné zúčtování

transakce. Doufám, že naše rozhodnutí chápete.


Automaticky přeloženo:

Bohužel se nemýlí.

Společnost Mastercard ve svých zásadách zpětného zúčtování aktivně uvádí, že hazardní hry, investice a možná i některé další mohou být účtovány zpět pouze v případě, že se peníze neobjevily na přijímajícím účtu.

Zde si můžete přečíst průvodce


Má to ale 700 lichých stránek, takže než začnete, udělejte si šálek čaje.


Nicméně podle článku Guardian, který jsem zveřejnil výše, Mastercard a Visa podepsaly dobrovolnou dohodu s komisí pro hazardní hry, která uvádí, že mají povinnost chránit obyvatele Spojeného království před tímto druhem podvodu/podvodu/zneužívání.

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05

Z právního hlediska víte, že společnost má 1 měsíc na to, aby vyhověla žádosti o GDPR a musí vám zaslat potvrzení o přijetí. Nevyhovění Vaší žádosti je podle zákona o ochraně osobních údajů trestným činem. Mohou a budou stíháni bez ohledu na to, zda ve Spojeném království nebo v Evropě. Jejich nedodržení je třeba nahlásit příslušným úřadům

Automaticky přeloženo:

Má někdo nějaké nápady, kam tyto platby jdou Vilnius LT09303

Prosím a děkuji

Automaticky přeloženo:
Missdaisy

Dobře, ne, nikdy jsem nevěděl, že jsem jen doufal, že vyhraju výzvu ke zpětnému zúčtování, abych byl upřímný!

Automaticky přeloženo:

Pokud je to to, co říkají, že je to poslední dopis s odpovědí, můžete jej předložit úřadu FOS, abyste zjistili, zda existuje případ, na který byste měli odpovědět.

Automaticky přeloženo:

promiň. Byl jsem na telefonu. Nyní se snaží (znovu) otevřít můj spor, ale nezaručili, že uspějí.

Upraveno autorem
Automaticky přeloženo:
1...522 523 524...535
Jít na stránkuz 535 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky