Pokud žádná odpověď nereaguje, kontaktujte kasina i obchodníky, poté přejděte do banky se všemi důkazy, že jste kontaktovali. Nepoužívejte kopírování a vkládání e-mailů, jsou moudří, aby to odpovídalo vašim okolnostem a zahrnuli co nejvíce, abyste jim dali vědět, že nebudete odfláknuti. Některé obchodníky nelze najít, protože jako entita prostě ve skutečnosti neexistují. Pokud znáte zpracovatele plateb, který použili, přejděte k nim.
osobně jsem obdržel 3 refundace kasina. Masivní množství zpětných zúčtování a aktuálně vyjednávám se zpracovatelem o vyrovnání a mám reklamaci u FO ohledně dalšího. Zpracovatelé byli nejobtížnější, ale jsou regulováni FCA a pomocí sledování návštěvnosti webových stránek jsem byl schopen nade vší pochybnost prokázat, že se na mnoha webových stránkách podíleli více než jen jako zpracovatel. Kopejte hluboko, prozkoumejte a můžete s nimi bojovat až do konce a vyhrát!!
Contact both casinos and merchants if no response then move onto bank with all proof that you have contacted. Don’t use a copy and paste email, they are wise to it make it fit your circumstances and include as much as you can find to let them know you won’t be fobbed off. Some merchants can’t be found because they simply don’t really exist as an entity. If you know the payment processor they used go to them.
personally I have received 3 casino refunds. A hefty amount of chargebacks and am currently negotiating settlement with a processor and have a complaint with the FO regarding another. The processors were the most difficult, but they are regulated by the fca and using a website traffic tracker I was able to prove beyond doubt that they were involved as more than a processor with many of the websites. Dig deep, reasearch and you can fight them to the end and win!!
Automaticky přeloženo: