před 3 týdny
Mně taky, pak mi vrátili peníze 🤣 ale ne kvůli reklamaci, protože jsem ji teprve podal!
Me too, then they refunded me 🤣 not due to the complaint though as I’d only just submitted it!
3
Mně taky, pak mi vrátili peníze 🤣 ale ne kvůli reklamaci, protože jsem ji teprve podal!
Me too, then they refunded me 🤣 not due to the complaint though as I’d only just submitted it!
Můžeš se podělit, jak jsi na to přišel?
Could you share how you got it?
Podrías compartir la manera en que lo conseguiste
Potřebuji informace o TERRVERS, abych se mohl pokusit navázat kontakt jako důkaz, že jsem to zkusil
I need information on TERRVERS so I can try and make contact as proof I tried
Jak jste kontaktovali Destream. Posílám jim e-mail 2 měsíce a žádná odpověď
How did you contact destream. I've been emailing them 2 months and no response
Odeslal jsem jim e-mail před dnem, ale stále nic. Jak dlouho vám to trvalo?
I just emailed them a day ago, still nothing back yet. How long did it take for you?
Payver odpověděl a požádal mě, abych kontaktoval svou banku a nějaký malarkey ohledně jejich procesu
Payver have replied and asked me to contact my bank and some malarkey about their process
Nikdy neodpověděli na jediný e-mail, přestože to poslali všem generálním ředitelům atd. Začal jsem proti nim požadovat zpětná zúčtování a o den později mi vrátili všechny platby kromě 2.
They never replied to a single email despite sending to all CEOs etc. I began chargebacks against them and a day later they refunded all but 2 payments.
Paule, vidím, že jsi měl s Monzem nějaký úspěch. Máte-li představu o časovém horizontu, zpochybnil jsem asi 15 plateb u 3 různých obchodníků. U 1. obchodníka (playusout-com) mi Monzo vrátil peníze za 1. 2 s tím, že to pravděpodobně vyhrají. Zbytek se stále nehýbe, i když je to stejný obchodník. Máte nějaké nápady, jak dlouho tento proces trvá?
Paul, I see you had some success with Monzo. Any idea of the timescales, I have disputed about 15 payments with 3 different merchants. With the 1st merchant (playusout-com) I have had the 1st 2 refunded by Monzo with them saying they are likely to win it. The rest still no movement even though it’s the same merchant. Any ideas how long this process takes?
Všechny mi byly okamžitě vráceny, pak je to 45 dní, pokud máte nějaké, o kterých si nejste jisti, může být důvod, abyste je požádali, aby to zjistili.
I got them all refunded right away then it is a 45 day wait if you have ones they are not sure of there may be a reason ask them to find out.
jak je mohu kontaktovat? Zdá se, že nemohu najít živý chat nebo tak něco.
v podstatě mám 9 transakcí s obchodníkem s názvem playusout.com a vydal jsem se cestou neobdrženého zboží, protože mají webové stránky, které tvrdí, že prodávají digitální produkty, takže jsem si jistý, že je mohu vyhrát, jak je ve skutečnosti uvedeno v jejich vlastních smluvních podmínkách, že můžete mít vrácení peněz do 30 dnů, pokud jste produkt neaktivovali (samozřejmě jsem nikdy nic nedostal). Jedná se o stejného obchodníka, kterému Monzo vrátilo 2 z nich, ale zbytek ještě ne?
Ostatní transakce s jinými obchodníky jsou o něco diskutabilnější.
how do I contact them? Can’t seem to find a live chat or anything.
pretty much I have 9 transactions with a merchant called playusout.com and I’ve went down the route of not received goods as they have a website claiming to sell digital products so I am sure I can win those ones as it actually says in their own terms and conditions that you can have a refund within 30 days if you didn’t activate the product (I obviously never received anything). This is the same merchant where Monzo have refunded 2 of them but not the rest yet?
The other transactions with other merchants are a bit more questionable.
Ok, nejsem si jistý, jak je kontaktujete, bylo to asi před 8 lety, možná jsem měl účet, ke kterému jsem je kontaktoval pomocí živého chatu, některé mohou být 30 dní, samozřejmě, že stačí počkat a pokud nic neuslyšíte, v podstatě je vyhrajete
Ok I am not sure how you contact them it was about 8 years ago maybe I had the account I used live chat to contact them some can be 30 days obviously you just wait and if you hear nothing you win them basically
Pokud je transakce z vaší banky maskovaná jako nákup na, řekněme, webu pro stahování digitálních her, zahrajte si je v jejich vlastní hře. Zjevně jste neobdrželi produkt a jak se mohou bránit.
If the transaction from your bank is disguised as a purchase from let’s say a digital games downloads website, then play them at their own game. You clearly didn’t receive a product and how can they defend themselves.
Ano, ale je velmi obtížné je kontaktovat.
Toto mi kasino říká:
Pokud jde o deskriptory transakcí, mějte na paměti, že jejich formát a zobrazení určuje výhradně poskytovatel plateb, nikoli naše platforma. Nemáme žádný vliv na to, jak se transakce zobrazí na vašich bankovních výpisech.
Yes indeed, but it is very difficult to contact them.
This is what the casino tells me:
Regarding transaction descriptors, please note that their format and display are determined solely by the payment provider, not by our platform. We have no influence on how transactions appear on your bank statements.
Sí efectivamente pero es muy complicado contactar con ellos .
Ésto me dice el casino:
En cuanto a los descriptores de las transacciones, tenga en cuenta que su formato y visualización están determinados exclusivamente por el proveedor de pagos, no por nuestra plataforma. No podemos influir en el modo en que las transacciones aparecen en sus extractos bancarios.
Pak se zeptejte, kdo je poskytovatel plateb, a zeptejte se ho.
Then ask who the payment provider is and question them.
Bohužel nejsme schopni identifikovat transakce, které jste na naší straně zmínili.
V takovém případě vám doporučujeme, abyste se obrátili na svou vydávající banku a vyřešili tento problém zahájením zpětného zúčtování.
Omlouváme se za případné nepříjemnosti a děkujeme za pochopení.
Unfortunately, we are unable to identify the transactions you mentioned on our end.
In this case, we recommend that you contact your issuing bank to resolve this issue by initiating a chargeback.
We apologize for any inconvenience this may cause and appreciate your understanding.
Perfektní. Děkuji mnohokrát za pomoc.
Perfect. Thank you very much for your help.
Perfecto. Muchas gracias por au ayuda
Jsem v takové ztrátě. Moje finanční prostředky jsou stále zadržovány společností Rolletto, livechat mi nijak nepomůže, stále dostávám stejnou obecnou odpověď prostřednictvím e-mailu, která mi říká, že můj účet je stále v šetření. Zdá se, že moje stížnost na kasino guru nic nemění. Jen nevidím způsob, jak mi vrátit peníze.
I am at such a loss. My funds are still being withheld by Rolletto, livechat will not help me whatsoever, I keep on receiving the same generic reply via email telling me that my account is still under investigation. My complaint with casino guru doesn’t seem to be making a difference. I just don’t see a way that they are going to give me my money back.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.