DomůFórumKasinaOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 463)

 od kirekin
|
1 258 384 zobrazení 10 072 odpovědí |
|
1...462 463 464...534
calumharris

Mně taky, pak mi vrátili peníze 🤣 ale ne kvůli reklamaci, protože jsem ji teprve podal!

Automaticky přeloženo:

Už jsem poslal 3 e-maily, ale žádná odpověď. Prostě mě ignorovali. Pak jsem napsal policii, centrální bance a mokas 😀

Automaticky přeloženo:
Williamj86

Můžeš se podělit, jak jsi na to přišel?

Automaticky přeloženo:
Curritokira

Potřebuji informace o TERRVERS, abych se mohl pokusit navázat kontakt jako důkaz, že jsem to zkusil

Automaticky přeloženo:
tamiirender

Jak jste kontaktovali Destream. Posílám jim e-mail 2 měsíce a žádná odpověď

Automaticky přeloženo:
Adcloud24

Odeslal jsem jim e-mail před dnem, ale stále nic. Jak dlouho vám to trvalo?

Automaticky přeloženo:
Adcloud24

Payver odpověděl a požádal mě, abych kontaktoval svou banku a nějaký malarkey ohledně jejich procesu

Automaticky přeloženo:
tharm

Nikdy neodpověděli na jediný e-mail, přestože to poslali všem generálním ředitelům atd. Začal jsem proti nim požadovat zpětná zúčtování a o den později mi vrátili všechny platby kromě 2.

Automaticky přeloženo:

Jsou převodem peněz. Revolut nezvyšuje zpětné zúčtování za převod peněz.

Automaticky přeloženo:

Paule, vidím, že jsi měl s Monzem nějaký úspěch. Máte-li představu o časovém horizontu, zpochybnil jsem asi 15 plateb u 3 různých obchodníků. U 1. obchodníka (playusout-com) mi Monzo vrátil peníze za 1. 2 s tím, že to pravděpodobně vyhrají. Zbytek se stále nehýbe, i když je to stejný obchodník. Máte nějaké nápady, jak dlouho tento proces trvá?

Automaticky přeloženo:
bwastook

Všechny mi byly okamžitě vráceny, pak je to 45 dní, pokud máte nějaké, o kterých si nejste jisti, může být důvod, abyste je požádali, aby to zjistili.

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05

jak je mohu kontaktovat? Zdá se, že nemohu najít živý chat nebo tak něco.


v podstatě mám 9 transakcí s obchodníkem s názvem playusout.com a vydal jsem se cestou neobdrženého zboží, protože mají webové stránky, které tvrdí, že prodávají digitální produkty, takže jsem si jistý, že je mohu vyhrát, jak je ve skutečnosti uvedeno v jejich vlastních smluvních podmínkách, že můžete mít vrácení peněz do 30 dnů, pokud jste produkt neaktivovali (samozřejmě jsem nikdy nic nedostal). Jedná se o stejného obchodníka, kterému Monzo vrátilo 2 z nich, ale zbytek ještě ne?


Ostatní transakce s jinými obchodníky jsou o něco diskutabilnější.

Automaticky přeloženo:

Myslíte si, že jediná schůdná cesta je zkusit to přes obchod?

Automaticky přeloženo:
bwastook

Ok, nejsem si jistý, jak je kontaktujete, bylo to asi před 8 lety, možná jsem měl účet, ke kterému jsem je kontaktoval pomocí živého chatu, některé mohou být 30 dní, samozřejmě, že stačí počkat a pokud nic neuslyšíte, v podstatě je vyhrajete

Automaticky přeloženo:
Curritokira

Pokud je transakce z vaší banky maskovaná jako nákup na, řekněme, webu pro stahování digitálních her, zahrajte si je v jejich vlastní hře. Zjevně jste neobdrželi produkt a jak se mohou bránit.

Automaticky přeloženo:
bwastook

Ano, ale je velmi obtížné je kontaktovat.

Toto mi kasino říká:

Pokud jde o deskriptory transakcí, mějte na paměti, že jejich formát a zobrazení určuje výhradně poskytovatel plateb, nikoli naše platforma. Nemáme žádný vliv na to, jak se transakce zobrazí na vašich bankovních výpisech.

Automaticky přeloženo:
Curritokira

Pak se zeptejte, kdo je poskytovatel plateb, a zeptejte se ho.

Automaticky přeloženo:
Missdaisy

Bohužel nejsme schopni identifikovat transakce, které jste na naší straně zmínili.

V takovém případě vám doporučujeme, abyste se obrátili na svou vydávající banku a vyřešili tento problém zahájením zpětného zúčtování.


Omlouváme se za případné nepříjemnosti a děkujeme za pochopení.

Automaticky přeloženo:
bwastook

Perfektní. Děkuji mnohokrát za pomoc.

Automaticky přeloženo:

Jsem v takové ztrátě. Moje finanční prostředky jsou stále zadržovány společností Rolletto, livechat mi nijak nepomůže, stále dostávám stejnou obecnou odpověď prostřednictvím e-mailu, která mi říká, že můj účet je stále v šetření. Zdá se, že moje stížnost na kasino guru nic nemění. Jen nevidím způsob, jak mi vrátit peníze.

Automaticky přeloženo:
1...462 463 464...534
Jít na stránkuz 534 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky